środa, 24 października 2018

No i po konkursie

Tak się jakoś złożyło, że konkurs zakończył się akurat teraz. Przypadek? Ano nie. Konkurs był aalkoholowy, ale nie był apolityczny! Musieliśmy poczekać na wyniki wyborów... Niestety, oficjalnego komunikatu PKW ciągle nie ma. Olewamy więc PKW i kontentujemy się "mniej więcej".

Dlaczego prosiliśmy o podanie dwóch liczb? One są najważniejsze. Pierwsza liczba to wynik wyborczy Szarańczy (ok. 32), druga - wynik Najgorszego Sortu (ok. 26). Podłe to procenty, ale o wszystkim decydują...

Pora na rozstrzygnięcia. Oczywiście w samą dziesiątkę nikt nie trafił... Najbliżej (co nie znaczy, że blisko) były dwie Panie. FRAU BE i STOKROTKA ex aequo wygrywają w kategorii STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ!!!

Z kolei kulą w płot najcelniej trafił Pan. W kategorii KULĄ W PŁOT zwyciężył (deklasując konkurencję) WOJCIECH GOTKIEWICZ!!!

No więc tak. Laureaci, jako się rzekło, otrzymają nowy tekst do zapodanej przez siebie piosenki. Zaprezentuję je w trzech kolejnych wpisach, w kolejności alfabetycznej. Już pojutrze Frau Be, później Stokrotka, a na koniec Wojciech...

Trochę mamy tremę, bo niełatwe zadanie przed nami... Jednak wierzymy, że się uda i że laureaci nie odmówią przyjęcia nagród...

32 komentarze:

  1. A może woleliby zamiast piosenki ten alkohol, co go najbardziej lubią? Warto zapytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możemy sprzeniewierzyć się idei, konkurs jest aalkoholowy!

      Usuń
  2. Skąd ta trema, wszystkie piosenki super Ci wychodzą, więc czekam niecierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z góry dziękuję za wygraną :-)))
    I czekam z niecierpliwością na nią...
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wzruszona... Chyba muszę to uczcić... Całe szczęście, że do monopolowego blisko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście różańca i przyjęcia nagrody nie odmawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszą mnie obie nieodmowy. Mam nadzieję, że Cię nie rozczaruję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, potrafisz zaskoczyć. Pozytywnie.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No i fajnie. Gratuluję komu trzeba, zwłaszcza Wojtkowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego zwłaszcza Wojtkowi?

      Usuń
    2. Bo wygrał w najzacniejszej i bliskiej mi, kategorii.

      Usuń
    3. Pękam z dumy i trochę poryczałem ze wzruszenia, gdyż nigdy niczego nie grałem, a tu proszę!!! Na dodatek mam jeszcze fankę mojego sukcesu, więc ... Tak, czy siak. Chciałbym napisać, że nie odniósłbym tego sukcesu, gdyby nie wsparcie bliskich mi osób. Specjalne podziękowania wysyłam pod adresem mojej żony gŁosia i córki Olki (dziękuję Wam dziewczyny!). Z pewnością podziękowania należą się także moim pradziadkom, gdyż bez nich nie byłoby mnie i tej wspaniałej chwili. Chciałbym również podziękować mojemu przyszłemu agentowi, władzom samorządowym woj. warmińsko-mazurskiego oraz wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki podczas żmudnych narad żiri. Jesteście wspaniali! Kocham Was wszystkich!

      Usuń
  9. polityczną przegraną traktuję jak zwycięstwo. gratuluję celowniczym bez względu na rozrzut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem Szarańczy byłeś najlepszy!

      Usuń
    2. zauważyłem tylko jedno - że jako jedyny pierwszą liczbę podałem większą niż drugą. i nie mówię tego, żeby się wprosić gdziekolwiek. moje polityczne aspiracje kończą się na pytaniu: a kto to jest?

      Usuń
  10. jako spóźniona proszę jedynie o odnotowanie, że byłam, jestem i będę

    OdpowiedzUsuń
  11. To teraz już wiem o co chodziło w całości konkursu. Muszę powiedzieć, że diabelsko to wymyśliłeś. :D Czekam na teksty, a sytuacja dookoła pewnie wpłynie pozytywnie na proces twórczy.

    Może to jakieś nowe koło ewolucji? Rezygnujmy ze zdobyczy cywilizacji, powróćmy do średniowiecza itd. Jakby tak dobrze popatrzeć to Unia ma jeszcze sporo rzeczy do zakazania.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sytuacja dookoła jest paskudna... Leje i piździ!

      Usuń
  12. To prawda, 32 i 26 to podłe procenty, dlatego ja niczego nie tykam, co ma mniej niż 40%

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, 32 i 26 to podłe procenty, dlatego ja niczego nie tykam, co ma mniej niż 40%

    OdpowiedzUsuń
  14. No i jak ja mogłam się na ten konkurs nie załapać.. Szkoda niepowetowana, zwłaszcza, że aura iście barowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, Bojo.

    Gratuluję zwycięzcom i z niecierpliwością czekam na nieswoje nagrody:) Bo rozumiem, że Twoje wersje będą ogólnodostępne?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą ogólnodostępne. Już dzisiaj wręczenie pierwszej nagrody.

      Usuń

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.