Dzisiaj nie będzie łaknienia jak kania dżdżu. Dzisiaj ja, jako Boja, zwracam się do blogerek, blogerów, komentatorek bez bloga i komentatorów bez bloga... Ale nie do wszystkich... Tylko do tych, dla których głównym hasłem jest ***** ***... Zwracam się, że tak powiem, z niejaką przestrogą... Bo ja, jako Boja, lubię prawie wszystkich... Mam też dobrą pamięć...
Jeżeli rzeczywiście KO, TD i Lewica stworzą Rząd... Czy zdajecie sobie sprawę? Przez, co najmniej, cztery lata nie będzie wypadało Wam krytykować władzy... Co więcej, jeno obrona władzy przypadnie Wam w udziale...
Nie wiem jak ewentualna nowa władza wpłynie na moje życie realne... Ale wiem, że na pewno ułatwi mi blogowanie... Bo chyba pisdzielcom wolno będzie blogować?...
PS. Chcę przez to powiedzieć, że bez żalu (i bez ulicy zagranicy) oddam Wam stołek prorządowego, pożytecznego itd...
Oh Boja, odetchłam, więc nie siedzisz...bo niektórzy już mieli dzisiejszej nocy obok łóżka tobołek ze szczoteczką i wianuszkiem cebuli.
OdpowiedzUsuńTak, teraz nie mają już prawa narzekać.
No ale obaczym, komisje jeszcze liczo...czasem śmieje się ten kto się śmieje ostatni.
A tak na poważnie to chyba mądrzy i rozumiejący interes narodowy już wymarli.
Lewica obecna to, jak mówi gall anonym, nie ta sama co z 1945 roku.
UsuńWyborcy, szczególnie w Polsce, mają prawo narzekać, bo rozdźwięk pomiędzy tym co partie obiecują przed, a tym co realizują po, bywa spory.
Przyjrzyj się temu co mówił Kukiz przed wejściem w stado wron i jak go te wrony zmieniły, kiedy wszedł w to stado.
A my ciągle wierzymy, że w końcu będzie git.
Grunt to wiara...w dobre intencje polityków;
Usuńdobre - dla kogo? czy dla Boi także ?
Anonim nie-znajomy
Hanno, ja mam naszykowany sześciopak herbaty "Ulung"... A tak na poważnie...Życzę sobie i im żeby nie musieli narzekać.
UsuńAniu, z tego co wiem (mogę się mylić, bo nie bardzo się tym interesowałem) Kukiz ciągle mówi to samo.
Nie wiadomo dla kogo dobre. Intencje polityków są z reguły dobre dla nich osobiście.
Usuń@ Boja 🙂
UsuńTe wybory dokonały cudu!
W salonie M.Miki przerzucacie się na herbatkę "Ulung".
Aniu, herbatę "Ulung" dopiero będziemy spożywać tam gdzie jest nasze (jako pisdzielców) miejsce. We więzieniu!
UsuńBoja.
UsuńTo ty się tam wybierasz? 🤨
Wolisz więzienie i herbatkę tam pitą, niż gdyby rządzili demokraci?
Nie wiedziałam, że u ciebie jest aż taki awers do demokratycznych rządów.🤔🫠
Ha...ha...demokratyczne rządy;
Usuńsą tylko wówczas, gdy to ja stoję na ich czele;
a gdy stoi kto inny; to powołuje się
zagranicę i ulicę do pomocy;
co Wam pokazuje ta tabelka;
Areszt Śledczy Warszawa Białołęka (1221 głosów):
KO 67,40% (D. Tusk 733 głosy)
TD 11,79%
PiS 6,88%
Konfederacja 5,98%
Lewica 5,57%
BS 1,14%
PJJ 1,23%
Anonim nie-znajomy
Boja
UsuńZ danych anonima wynika, że nie idź tam! Tam cie ... nie będę pisała co cię tam.
Lepiej przerzuć się na herbatke w salonie. Bezpieczniej i zdrowiej
Ja się tam nie wybieram, ale może się zdarzyć, że ktoś mnie tam siłą zaprowadzi. Tylko trochę się boję, bo słyszałem, że więźniowie polityczni są dobrze traktowani przez współwięźniów...
Usuń@Boja daremne żale, próżne złorzeczenia;
OdpowiedzUsuń"Bo ja, jako Boja, lubię prawie wszystkich..."
i co Ci z tego wyszło? [do rozporka nie zaglądałem]
wpraszam się do Waszego saloniku
z naleweczką [i to nie jedną];
widać trza nam brudzia wypić;
i poważnie się zastanowić;
gdzie resztę ukryć przed
narzuconymi nam gośćmi.
Moja baba powiada;
spokój, spokój, bo
tylko spokój może nas uratować;
to ja; Anonim nie-znajomy
Taaaa, bo stare przysłowie powiada, że zgoda buduje a niezgoda rujnuje.
UsuńTeraz wiadomo dlaczego Polska dąży w kierunku ruiny.
Za bardzo się kłócimy.
Nie rozumiem dlaczego Polacy nie potrafią utrzymać tej zgody, która ich cechuje w momentach zagroźenia, walki...?
Co jest większym zagrożeniem dla Polski;
UsuńPutin czy we własnym rządzie "agent "?
pyta Anonim nie-znajomy
Anonimie nie-znajomy, na pewno nie wyszło mi szydło z worka tym razem... Z niejedną naleweczką możesz wbijać do saloniku bez wpraszania się!
UsuńAniu, przecież to opozycja nie zgadzała się z Rządem... Jednak ja tu tej ruiny w Polsce nie widzę. Wprawdzie jestem krótkowidzem, ale mam drogie okulary (nie różowe)...
Usuńhttps://youtu.be/bAr0cewMlDg?si=ItHb8QrB-mfDQeU2
UsuńOpozycja ma takie w sumie zadanie.Niezgadzać się. Patrzeć i wytykać.
Z samego słowa wynika, że to ktoś stojący po drugiej stronie barykady. Gdyby się zgadzał nie byłby opozycją.
Owszem, Aniu, takie są zadania i obowiązki opozycji. Nie mam o to pretensji... Tylko dlaczego opozycja, w ordynarny sposób, wytykała też elektoratowi?
Usuń@Boja, demokracja tym różni sie od dyktatury, że wolno krytykować a nawet trzeba. Nie ma jednej instrukcji postępowania, jak u pisdzielców, nie ma partyjnej dyscypliny jest wolność.
OdpowiedzUsuńNajbardziej z tej wolności cieszyć się będą PRZYMUSOWO wysłani do Polski "młodzi, jurni i potrzebujący" a demokracji nie znający nieproszeni przez nas goście A.Merkel;
Usuńjaka to będzie radość z tej wolności;
Anonim nie-znajomy
@Nie lubię sklepowych, oczywiście, w demokracji wolno krytykować. Chciałbym tylko żebyście nie musieli pluć sobie w brodę...
Usuńbojo, pluć w brodę?? Ty chyba żartujesz sobie, Wszystko jest lepsze od tego co BYŁO. z unii nikt nas nie wywlecze, nawet złoty się wzmocnił po tej nocy !! dość szczucia, dość wyrzucania lekarzy, dość poniżania nauczycieli, dość władzy rydzyków i biskupów, dośc afer i przekrętów. dośc telewizyjnej szczujni.
Usuńanonimie, skończyło sie straszenie uchodźcami, lgbt i tepe, nie zauważyłaś ?? co za żenada.
Usuń@nie lubię sklepowych, pisdzielce, jak widzisz, nie są w stanie pojąć, że nie trzeba żyć w kłamstwie i dysonansie poznawczym. Można na kogoś zagłosować, a potem go krytykować. Ba, można w następnych wyborach głosować na kogoś innego, gorzej nawet, można mówić o tym głośno. Wytykanie komuś od kogo się pochodzi, co się robiło 10 lat temu, podcinanie skrzydeł "po co ci to", dzielenie na "my" kontra "oni" i przymykanie oka a kradzieże swoich (bo tamci kradli bardziej, a poza tym to przecież Michałek, krew z krwi) to po prostu styl życia. Nie zrozumiemy się nigdy.
Usuń@nie lubię sklepowych jakie to było straszenie?
Usuńpożyjemy zobaczymy co się z tego wykluje;
Anonim nie-znajomy
Nie lubię sklepowych, no to ja pluję sobie w brodę... Miałem trochę euro i za wcześnie sprzedałem!
UsuńTwój ostatni komentarz niebezpiecznie zbliża się do granicy...
Poza tym, racz zauważyć, że skończyło się również straszenie rydzykami, biskupami, szczujniami i urojonymi aferami.
I jeszcze pytanie... Szczujnia nawołuje już do ulicznych protestów?
Moniko, zdajesz sobie sprawę z faktu, że właśnie podzieliłaś "my kontra oni"?
Usuń@boja, ach, nie dość, że dzieli, to jeszcze mało inteligentna. Jakich Ty masz słabych tych komentatorów fakticznie :)
UsuńNo ale powiedz coś jeszcze o tym "oni kradli bardziej", bo to ciekawe jest. Myślisz, że opozycja (gdyby w ogóle kiedykolwiek dostała się do władzy) może korzystać z Twoich sentencji bez strachu o walkę na patenty?
Moniko, nie irytuj się ironicznie. Przecież to ja jestem przegrany...
UsuńJeżeli opozycja dojdzie do władzy... Bardzo mnie będzie śmieszył fakt, że krytykowanie jej będzie dmuchaniem w żagle PIS-u.
@boja, nie przypisuj mi swoich emocji, to się nazywa projekcja :). To Ty pierwszy nie odniosłeś się do meritum.
UsuńKrytykowanie opozycji może być bardziej dmuchaniem w żagle innych cudaków (najbardziej obawiam się Konfy, mimo wszystko). PiS jest partią ludzi starych spajanych przez postać guru, przypuszczam, że jeśli pozbawi się ją władzy, będzie to początek jej dezintegracji (myślę, że efekt uciekania szczurów z płonącego statku do innych partii, mam tu na myśli młodych karierowiczów, będzie zauważalny w ciągu kilku następnych miesięcy; możliwym miejscem ucieczki dla młodych pisowców jest np. Hołownia, bo tam też jak wiadomo jest Jezusek, czyli można będzie jakoś tę wędrówkę uzasadnić przed rodziną i sąsiadami - rozumiecie, Jezusek, to wszystko dla niego, nie chodzi mnie o pieniendze ;)).
Coś za dużo tych ironicznych "ohów" , "Jezusków" , "projekcji" na siebie i innych.
UsuńSzkoda, że nie można normalnie. Jak "oh" jest ironiczny, bo tak daje się odczytać, to po co kłamać i wkręcać innych w projekcję?
A za moment może w jakąś manipulację?
Odłużmy te psychologie studiowane online.
Wszak droga jeszcze mistrzem nie czyni.
„Skończyło się rozdawnictwo”. Hołownia odsłania karty po wyborach?
UsuńNie będzie żadnego Jezuska ani u Hołowni, ani u Tuska;
„Wielkie gratulacje dla naszego przyjaciela”od Webera;
Weber w euforii... no i kto będzie karty rozdawał?
niedziele handlowe- zapierniczać do roboty matoły;
już dzielą skórę na niedźwiedziu, choć niedźwiedź jeszcze w lesie;
lider PSL wskazał, że politycy opozycji nie ustalili jeszcze, kto będzie ich kandydatem na premiera i podkreślił, iż „wszystkie scenariusze są możliwe”. Przyznał, że Trzecia Droga jest zainteresowana zajęciem się w nowym rządzie kwestiami gospodarczymi, obronnością i bezpieczeństwem żywnościowym. Sam jednak nie zdradził, jakie stanowisko chciałby objąć, gdyby opozycji udało się zbudować rząd.
Oj, będzie się działo... ciężko będzie ten cyrk ogarnąć...
Boja polej, bo na trzeźwo "nie rozbierosz..."
Anonim nie-znajomy
Akurat moich pieniędzy nie rozdaje państwo polskie. Wolałabym jednak sama je rozdać tak, jak mi się to podoba, a nie jak państwo ustali.
UsuńHołownia odkrył karty, że skończyło się rozdawnictwo, ale myślę, że nowy rząd z pińcet plus nie zrezygnuje.
Hołownia tyż podziękował pięknie żonie i córkom. Cóż za hołubienie rodziny- bleeee... jakiś taki nieodgadniony ten Hołownia.
W to nie wejdzie, tamto wywyższy....bez herbatki nie ogarniesz tego człowieku.
Niedziele handlowe? No u nas to te sklepiki prywatne (nie wszystkie oczywiście) chyba w każdą niedzielę są otwarte ...
UsuńAle za ladą stoją właściciele (lub rodzina). Z reguły praktykujący katolicy. Uprzedzająco, żeby nie było, że to jakieś antykościelne ataki. Wiemy, bo uczestniczymy razem w nabożeństwach .... ;)
@ Aniu, to o Hołowni było do Moniki, nie do Ciebie;
Usuństąd nieporozumienie;
jako nawiązanie do słów;
"Hołownia, bo tam też jak wiadomo jest Jezusek..."
nigdy nie wiadomo co u kogo jest;
człowiekowi się poglądy zmieniają...
każdy chce swoimi pieniędzmi zarządzać;
gorzej mają ci, co tych pieniędzy nie mają;
a żyć muszą.
Anonim nie-znajomy
Dla mnie niedziele handlowe tragedia;
Usuńbo jak brzemiennej żonie zachce się loda;
to mnie tylko do żabki posyła;
a jak babie zachce się remontu,
pokoju dla dziecka na gwałt szykować,
to nie będzie wymówki,
że OBI i Castorama nie działa;
no i po co było tak babę psuć i rozpieszczać?
postąpię jak Twardowski;
za karę Tusk będzie babie usługiwał;
Anonim nie-znajomy
@bojo, ja się zbliżam do granicy, bo?? obraziłam kogoś ad personam? gdzie? w którym zdaniu? oraz to nie jest straszenie, to są FAKTY.
Usuń@ nie lubię sklepowych nie rób sobie jaj, że niewiesz o co biega?
Usuńpod obrazę mogła podlegać owa "żenada" pod moim adresem; czyli ad personam;
alem ja nie baba, żeby na "żenadę" się obrażać;
bo każdy ma swoją "żenadę" i swoje "fakty"
oraz swoją "prawdę" ;
dajesz mi więc prawo abym za żenadę uważał
Twoje "fakty" i Twoje "prawo". Jesteśmy kwita?
Anonim nie-znajomy
@aninomowy nie-znajomy, fakty to fakty, podważ je. Pis dawał wizy każdemu, kto chciał. młodym i jurnym zapewne. setki tysięcy wiz. ..bez kontroli.
Usuńa udokumentuj swoje straszenie uchodźcami, postaraj się. chodzi o dwa tysiące sprawdzonych ludzi, rodzin uciekających przed wojną.
Twój głos był dla mnie żenujący:wprawiający w zakłopotanie lub świadczący o zakłopotaniu» bo co mam z takim rozmijającym sie z prawdą komentarzem zrobić?
@Anonim nie - znajomy, @Nie lubię sklepowych
UsuńTaką rozmowę jeszcze jestem skłonny tolerować, ale nie nakręcajcie się bardziej!
@ nie lubię sklepowych ; pytasz; " bo co mam z takim rozmijającym sie z prawdą komentarzem zrobić?"..
Usuńno pewnie, musisz bo się udusisz, albo nie daj boże co gorzej; czy ten komentarz był adresowany do Ciebie?
to już było "tysiące; setki tysięcy" a może miliony...
zależy co komu przyjdzie do głowy, bo tak wygodnie jest wierzyć w fake newsy, byle "swoje" fakty uwiarygodnić.
To co było nikomu krzywdy nie zrobiło, nie bacząc na liczby. Przedsiębiorcy mieli pracowników..
Należałoby martwić się tym co będzie...
Weber pogratulował zwycięstwa "przyjacielowi Tuskowi";
ile za to jako Polska zapłacimy???
i kto zapłaci? Kaczyński? czy inny prominentny PiS-owiec?
Anonim- nie-znajomy
Moniko, może i projekcja, nie znam się na psychologi (o ile pojęcie "projekcja" należy do psychologii, jeżeli należy do czegoś innego, to na tym też się nie znam)...
UsuńSkąd się wzięły Twoje informacje na temat elektoratu PIS-u? Czy to nie jest, przypadkiem, projekcja Twoich wyobrażeń?
@boja, więc mi musisz wierzyć na słowo :). Informacje ze statystyki - dane z exit poll: wśród emerytów i rencistów ponad 53% głosowało na PiS. Co ciekawe jednak nawet w tej grupie elektoratu pisowskiego ubyło w porównaniu z poprzednimi wyborami (albo raczej w tym przedziale wiekowym do wyborów ruszyli także ci, którzy do tej pory nie głosowali, stąd inny rozkład procentowy).
UsuńBardzo ciekawe zmiany. Pieniądze ze spółek państwowych (czyli pieniądze obywateli) wlewano w tę kampanię hektolitrami, rozdawanie pieniędzy rzutem na taśmę wszystkim którym niby przysługiwały przed piętnastym, do tego wszystkie sztuczki i patrzenie, czy statystyka się ruszy: biją Wojtyłę, biją żołnierza na granicy naszej polskiej kochanej, Miemiec Twój Wróg, "słuchajta słuchajta referendum, czy się zgadzacie z nami bo na pewno tak", "a paliwo u nas jakże tanie". No i sufit. Zgadzają się z tym ci, co się już na wszystko zgodzili. Spora w tym zasługa Trzeciej Drogi. Będzie ciekawie zaiste :)
anonimie, tak był adresowany do mnie, popatrz gdzie napisałaś. No ja też kończę wymianę słów, nie odpowiedziałaś na żadne pytanie i bez żadnych konkretnych argumentów z twojej strony. zero faktów. Było minęło, na prawdę? to są fakty? i te niemieckie obsesje... NLS
UsuńCzyli nie trzeba mieć kiepskiego zdania o Polakach, Moniko? Skoro hektolitry pieniędzy nie zdołały przechylić szali to może warto ich nawet szanować? Wygląda na to, że ciemnoty też nie dali sobie Polacy (w przeważającej większości) wcisnąć.
Usuń@boja, ale że Ciebie zaliczyłam do tej grupy nieprzekupnej, czy jak? ;) Jestem Polką, mam o osobie wysokie mniemanie oraz bardzo siebie szanuję. Tak że ten ... mylisz się. Nawet lepiej, lubię ludzi. A że im mówię informacją zwrotną, kiedy pierniczą kocopoły, to osobna sytuacja nie mająca punktu wspólnego z szacunkiem. Bo jest kwestia taka, że ludzi warto edukować. Żeby było lepiej. Pozdrowienia.
UsuńMoniko, nie chodzi o pojedyncze osoby, ani takie jak Ty ani takie jak ja. Chodzi mi o cały Naród. Jaki jest? Mądry czy głupi. Na wszelki wypadek dodam, że nikogo z tego Narodu nie wyłączam.
UsuńDużą wagę przykładasz do edukacji. Wyjaśnij mi, co złego stałoby się, gdyby wszyscy głosujący wzięli udział w referendum? Jakie nieszczęście by z tego wynikło?
@boja, a to już nie wyłączasz? Hm. A Tusk? :)
UsuńPrzypomnij mi proszę, to co się miało stać, gdyby referendum przeszło. Jakie to wielkie zmiany szykowała partia rządząca? Czekaj. Bo mnie się wydaje, że żadne. Naprawdę odniosłeś wrażenie, że ktoś Ciebie o coś w tym referendum pytał? (w domu też tak rozmawiasz?)
Moniko, zawsze nie wyłączałem. Nawet Tuska... Chociaż uważam, że nie w ławach sejmowych powinien on siedzieć...
UsuńCo by miało się stać? W referendum właśnie o to chodziło żeby nic się nie stało, żeby nie było wielkich zmian w tych czterech dziedzinach.
Co ma do tego mój sposób rozmawiania w domu?
@boja, może się mi coś źle zapamiętało. Jak już kiedyś Ci napisałam, czytam różnie blogi, i takie też na których się nie bojasz wyrażać swoich poglądów jaśniej.
UsuńSugerujesz, że referendum miało zapewnić, żeby nic się nie stało, czyli niby bez niego PiS miałoby inne pomysły? Nie rozróżniasz pytań od zdań, które udają pytania, to ma do tego. Ale dość już o tym. Były wybory i po wyborach. Pozdrawiam :)
Moniko, ludzie mają różne charaktery. Jedni się bojają, inni nie bojają. Ja akurat czasami się bojam i raczej to się nie zmieni, bo nie lubię brać udziału w naparzankach. Co innego szorstka rozmowa...
UsuńI masz rację, dość już o tym. Mleko się rozlało...
Również pozdrawiam.
Boja. Rządowi jaki by on nie był trzeba patrzeć na ręce i nie mieć klapek na oczach.
OdpowiedzUsuńRealnie oceniać każdą partie. PiS wygrał, ale i przegrał. Wyborcy mieli czegoś dość. Arogancji(?), konserwatyzmu obyczajowego (?), podejścia do kobiet(?)....
Zauważ, że pan Tusk nie wygrał miażdżąco. Kiedy o lewą stronę chodzi, tam było/ jest niejednoznacznie.
Jaka by to władza nie była, uważać trzeba.
Kłócić się będą, bo z tej strony przeciwpisowskiej nie ma jednoznacznej większości jednej partii.
Oczywista oczywistość, że kłócić się będą
Usuńgdy przyjdzie czas walki o stołki;
bo jak pisze Młot;
" karty pójdą w tas, a główny szacher- macher będzie je rozdawał. Będą znaczone...."
to nie idzie ani o demokrację, ani o Polskę, ani o wolność.
To idzie o kasiorę i zemstę;
"nu, zając [Kaczor] ja ci jeszcze pakażu...
Anonim nie-znajomy
Znaczy się, Aniu, że gdy nie wprowadzą stu konkretów w sto dni to nie będziesz zdziwiona?
UsuńNie, nie będę.
UsuńTo byłby jakiś absurd w 100 dni , sto konkretów.
Sam wiesz, tylko podkręcasz.
Ci się chyba wydaje, że lewa strona to wszystko fani p.Tuska?
Zrozum więc, że nie. W całości wyborów poparcie jego partia dostała tylko od 27% wyborców. Podaje to za Gazetą Prawną.
A PiS PRAWIE 40% - dokładnie to 39, 81 %, KO 27,55% i to nie jest już prawie 28%. Gazeta Prawna świetnie sprzedaje zwycięstwo PiSu.
Ludzie nie uwielbiają p.Tuska i nie śpiewają "Komuno wróć". Mają po prostu dość PiSu.
Ta partia się nie rozwija, nieewoluuje do potrzeb społeczeństwa. Chce dać plusy i zamknąć ludziom buzie.
Nie każdemu kasa potrafi zapchnąć buzię.
Nie samym chlebem żyje człowiek. I z tymi wyborcami PiS nie umie postępować. Nie liczy się z nimi.
Aniu. niektórzy uwierzyli w te setki... Dobrze znam kaca poalkoholowego, ale wiem również, że istnieje kac moralny. Stąd moja przestroga się wzięła...
UsuńZnaczy się, że być może nie będę musiał oddawać swojego stołka? A może już wchodzi w rachubę fałszerstwo wyborcze?
Też bym nie wiedział jak postępować z kimś kto prosto do ucha ryczy ***** *** i wypier*****!
Niektórzy uwierzyli. Człowiek ma w sobie coś takiego, że tej wiary chyba potrzebuje. Ale z wiarą ostrożnie trzeba się obchodzić. Klapek mieć nie można.
UsuńNie wiem jaki ten stołek masz i o co idzie gra.
Widzę tylko, nie wiem czy to radość tak zwyciezców rozpiera i gadają dla samego gadania, że hasełka w stylu " wypier****ć" ostro krążą w necie. Na fejsie paru znajomych tak właśnie świętuje. Nie, nie musisz gratulować mi fejsowych znajomych. 🫣
A to niedobrze świadczy o co niektórych wyborcach.
Bo ja bym sobie marzyła o tym aby człowiek partyjny umiał przyjąć porażkę, ale wychodzi mi też na to, że powinno się być dojrzałym do przyjęcia zwycięstwa.
Z tym stołkiem to taki mój żart, chyba niezbyt udany, bo chyba mało kto go zrozumiał... Ale nie będę tłumaczył.
UsuńMasz rację, Aniu. Zwycięstwo wyborcze obarczone jest odpowiedzialnością... Mam nadzieje, że politycy odpowiedzialnością się wykażą. A internetowymi hejterami raczej nie warto się przejmować...
Zaryzykuję.
OdpowiedzUsuńDla pewnych grup ludzi w Polsce nic się zmieni, ale nawet nie chce mi się tego udowadniać. Czas okaże. Zamienią się stołkami i z zabetonowanego stolika gra pomyka..., karty pójdą w tas, a główny szacher- macher będzie je rozdawał. Będą znaczone.
Teraz ma nas czekać "prawdziwna" zmiana na jeszcze lepszejszą przyszłość.
Czekam z niecierpliwością na rozliczania i robienie porządków-a to znowuż będzie kosztowało nas-i o to w tym wszystkim chodzi.O kasiorę, a nie jakieś tam "dobro" i "wartości".
W razie co wchodźcie do podziemia, ale mając w swoim salonie Dziada, Lemiga itd Mikołaj Mika(wzorem miszcza strategii i intrygi) musi wpaść na jakiś pomysł, żeby nie oddać waadzy raz zdobytej itepe.
Młot
Mikołajowi Mice nikt nie zamierza władzy odbierać. Tylko jemu, w zepsutym laptopie, ukazuje się dyżurny banknot stuzłotowy... Na tym opiera się cały nasz budżet!
UsuńTa dobra pamięć, to czasem przekleństwo jest, a czasem błogosławieństwo. No nie wiem...Wchodzić nie wchodzę, a stoję w rozkroku , więc może mnie nie pogonisz?
OdpowiedzUsuńA stołek przyda się, by odsapnąć na chwilę...Tylko nie wiem czy dam radę zrobić s(u) kłon, żeby z niego skorzystać...
Nie korzystaj ze stołka, W temacie. Mamy całkiem wygodną ławeczkę, która do niczego nie zobowiązuje.
UsuńSkoro tak, to skorzystam, W końcu emerytura do czegoś zobowiązuje. Będę mieć oko na wszystko w zasięgu ręki. No chyba, że to ławka rezerwowych...to będę siedzieć jak na szpilkach, i starać się być niewidzialną.
UsuńMożesz siedzieć spokojnie, W temacie. Nie mamy zamiaru wciągać Cię do czegokolwiek... Jesteśmy, mówię to bez fałszywej skromności, ludźmi prostolinijnymi...
UsuńTo odsapnę, z przyjemnością....ale...Przyznaję, że sprawdziłam czy znaczenie tego ostatniego słowa nie zmieniło się, bo sporo rzeczy ulega zmianie, to ....może i tu coś ten-teges?
UsuńNa szczęście nie. Jedynie co może mnie martwić to moje skojarzenie : ,,w te albo we wte-,, i ,, bez kija nie podchodź,, ( bez poziomicy)
Rozwaliłam się na całej ławeczce śmiało, bo widzę, że zanim ostatni goście się stąd zabiorą (tzw. maruderzy), to jeszcze może potrwać...
Nasza aparatura produkująca "paliwo" rozgrzała się do czerwoności, ale jeszcze daje radę. Tak że tego... Ciągle mamy siłę do łagodzenia obyczajów...
UsuńFerdek zawsze miał pomysła na każdą okoliczność, ale on był z miasta i potrafił korzystać ze wspólnego kibla( za przeproszeniem). Teraz ci "ze wsi"(niedoszły ksiundz i mało praktykujący dochtor) grabie przejmą w swoje spracowane ręce. Pora rozrzucić swój gnój( czyt. nawóz) po intratnych i strategicznych placówkach. Wzrośnie produkcja rzepaku z kwintala i będzie więcej oleju z pierwszego tłoczenia. Przyleci więcej bocianów...
OdpowiedzUsuńPrzyszła opozycja zacznie tworzyć "gabinet cieni" złożony z cieniasów i karawana sunie dalej. A pis będzie szczekał na dotacje...
Młot
Nie dadzą rady (chociaż ja życzę im jak najlepiej) "ci ze wsi" utrzymać grabi w dłoniach. Tusk brutalnie im je wytrąci... No chyba że Kaczor weźmie ich pod swoje skrzydła...
UsuńPSL chce zdobyć wszystkie ośmiotysięczniki. Brakuje im tylko PIS i Konfederacji. PIS teraz, Konfederacja za osiem lat...
Teraz Boja czas na zebranie nowego rządu wew waszym salonie.Bardzo mnie interesują rozwiązania takich tematów jak infrastruktura, inwestycje, CPK,złoty,rezerwy, czy sprzedadzą Orlen, praca w niedziele, cena paliwa.Czy ten nowy minister finansów powie,że pisiory zostawili finanse w tak opłakanym stanie,że piniendzy nimo i nie byndzie, wicie-rozumicie ...kamieni kupa.Lemingi na pewno przyjmą to ze zrozumieniem,bo co tam szparagi niewykopane czekają.
OdpowiedzUsuńA co jeśli rzeczywiście "pisiory zostawili finanse w tak opłakanym stanie..." ? Co wtedy?
UsuńBo przyznajmy uczciwie, że wiele "piniendzy" (pewnie zarówno na + jak i co gorsze na - czyli długów) jest jednak ukrytych przed narodem ...
I to w sposób skandaliczny i bezprawny, bo bez możliwości kontroli ze strony uprawnionych organów państwowych!
Będzie znowu udawanie, że to wina Tuska, Niemców i wszystkich innych tylko nie aktualnie (nadal i pewnie gdzieś aż "do gwiazdki", a może już na "wieki całe"...) rządzących? :(
@ Boja ...Proponuję w Waszym Salonie na premiera Dobrą kobietę w ramach parytetów dla kobiet;
Usuńtylko PROPONUJĘ :)
Anonimowy nie-znajomy
Hanno, nie damy rady zrobić posiedzenia Rządu w salonie MM. Jest nas tylko ośmiu, z czego siedmiu leniwych (tylko Leming jest pracowity)...
UsuńDobra Kobieta nie zostanie naszym premierem. Ona pluje nam pod nogi gdy się z nią mijamy. A jej Psica to by normalnie nas zeżarła (gdyby była trochę większa)...
Mario, na pewno zostawią finanse w opłakanym stanie i Polskę w ruinie... I wiadomo, że to wina Tuska, bo głównie dzięki niemu tak niektórzy ludzie widzą obecną sytuację.
UsuńTusk też potrafi się od pytań wywinąć. Zwalać na innych, ale... próbuje stawić czoła każdemu pytaniu i dzièki temu zyskuje. Bo u wielu działa to na zasadzie, że nie ważne co plecie, ale ważne, że nie olewa.
UsuńPoza tym bardzo uważa jakich słów używa.On sobie nie pozwala na wtyki w stylu: " Bo dają sobie w szyje do 25 roku życia".
Przecież to media, każdy tekst wyłapią. A p. Kaczyński nie stroni od folgowania sobie. To też świadczy o arogancji. Pomyślałam nawet, czy on nie ma kogoś kto by te jego kartki przed wystąpieniami przejrzał. Doradził jakoś.Wychodzi mi na to, że p. Kaczyński z jakiegoś powodu taki nieatrakcyjny, wręcz odrzucający, Image chce mieć.
Aniu, a słowa Donalda o elektoracie PIS? "Chlają, biją dzieci, biją kobiety i pracą się nie zhańbili" (cytuję z pamięci)... Było to wysokiej klasy?
UsuńKto wie, może Kaczor rzeczywiście taki jest jak go widzą?
Kaczor jest taki. TVP1 przykro było oglądać.
UsuńPowiem ci Boja w tajemnicy, że gdybym dostała taki wylew hejtu, jaki państwowa tele pokazywała, to ja go rozumiem.
Przyznam się bez bicia, że w pewnych momentach w duchu gdzies tam myślałam podobnie.
Raz rozwaliła mnie kumpela, która w żadnej robocie nie umiała długo się utrzymać. Wykształcona dziewczyna, ale mentalnie tępa. Wyborczyni PiS. W
Przed pandemią udało się jej otworzyć własną, jednoosobową działalność gospodarczą- gabinet terapeutyczny.Chętnych na gabinet nie było. Nie miała z tego grosza, a kiedy pandemia wybuchła nagle skarbonka się jej zapełniła. Kasę od państwa dostała. Ponoć niemałą sumkę na koncie zgromadziła. Nie robisz a masz.
Tacy będą chwalić tych, którzy dają. Mąż jej chlał- tyż wykształcony, ale nie bijący, no i niestet, ku jej zmartwieni, niewierzący. Taki dziwny duet.
Czas ochłonąć i pogodzić się z "praworządnością" demokratyczną i sprawiedliwością społeczną.
OdpowiedzUsuńW salonie zacznie się zapewne "burza mózgów" i pozakulisowe dogadywanki.
Przepowiednie i prognozy znanych ekspertów (z innych blogów ?)- a nie mówiłam/em i pojawią się anonimowe przekazy podjudzaczy z "wiarygodnych" źródeł. A wszystkim będzie leżeć( nie wisieć? k. de) "dobro" naszej kochanej Ojczyzny. Pojawią się "zapomniane" flagi, hasła i obietnice...Będzie trzeba wybudować parę więzień o standardach europejskich. Zmienić prokuratorów, dowódców, redaktorów- cała masa trudnej, wymagającej poświęcenia pracy.
Carvasz, a wydawałoby się, że żyło nam się tak dobrze, bezpiecznie i normalnie.
Cała władza w ręce Kobiet!
Boja, bądź jak ten Ślimak, broń salonu, a w razie co, można pomyśleć o jakimś pojeździe(na wzór Drzymały) z napędem na baterię? Sam żeś się o to prosił Dyndało, dyndało, aż się urwało?
Młot
p.s. pogoda jest barowa...
@ Młot
UsuńPRAWORZĄDNOŚĆ DEMOKRATYCZNA
CZY MOŻE :"CHORA" DEMOKRACJA?
Sprawiedliwości jak piniendzy - nie było i nima.
A pogoda dla bogaczy, dla niebogatych prognozy złe.
Anonim nie-znajomy
@ BOJA mój WNIOSEK TAKI;
UsuńKonfa szczujni nie miała [ani TVP ani TVN]
to wybory przegrała; \
Boja radzę; zakładajcie w salonie telewizję [własne mendia] ;
a ja zakładam bloga; następne wybory nasze...
nie będzie już wtedy;
ani Kaczora ani Donalda [ani Webera]; ani Rydzyka;
przecież wiecznie [jak Lenin] żyć nie będą, co?
nasza będzie cała polityka. Wchodzisz w to?
Anonim nie-znajomy
Proszę, przestańcie już. Ja tu usiłuję płakać nad klęską wyborczą, a Wy mnie rozśmieszacie... To się źle skończy dla mojej przepony, albo dla mojego czegoś tam...
Usuń@ Boja powiadasz;
Usuń" Kończ... waść! wstydu... oszczędź! "
OKEY w trosce o Twoją przeponę,
już więcej o swej żonie nie wspomnę :)
Anonim nie-znajomy
Anonim nie-znajomy
UsuńMasz rację z tym zakładaniem mediów.Po trosze pisiory przegrały,bo PiS popełnił błąd z obcymi mediami,powinien był je wyplenić. To tefałeny stworzyły homo-europeicusów, wpoili im mit "młodych,wykształconych z wielkich ośrodków". To podziałało na zakompleksionych i wstydzących się polskości.
Hanno, nie możemy udawać, że takich ludzi nie ma. Wygląda na to, że ich przedstawiciele dorwą się do władzy. Ciekawe czym im (ludziom, nie przedstawicielom) to wyjdzie, mam nadzieję, że nie bokiem...
Usuńno, państwo widzę plujecie na mądrego suwerena, no zostało jakies 3o% procent przykościelnych pajaców...
UsuńWIĘKSZOŚĆ zdecydowała, że pis von. a unia zostaje.
NLS, skończ już z tym systemem... Opluć i wrzeszczeć, że zostałem opluty. Słabe to trochę...
UsuńNLS, jeżeli chodzi o kościelnych pajaców to tylko Donald przychodzi mi do głowy... Pamiętasz ten jego ołtarzyk?
UsuńI kolędy śpiewał po niemiecku?
UsuńMłot
Chyba po niemiecku. Zwłaszcza tą najpiękniejszą: "Padmaskownyje wiecziera"...
Usuń"Ale wiem, że na pewno ułatwi mi blogowanie... " Uzupełnię dla przypomnienia, że to o ułatwienie ze strony tej nowej władzy chodzi ...
OdpowiedzUsuńBędzie więcej wolnego czasu? Aż się boję myśleć, że to może z powodu jakiegoś stanowiska (korytka?), które przyjdzie opuścić ....
Dobrze uzupełniasz, Mario. Nowa władza sprawi, że to ja Ciebie będę mógł grillować dyżurnymi listami afer i zarzutów. Bo chyba nawet Ty nie sądzisz, że takowych za nowej władzy nie będzie?
UsuńJeżeli chodzi o stanowiska... Przecież wyraźnie napisałem, że bez żalu odstąpię swój stołek. Nie doczytałaś?
Boja, ale ci Ty piszesz, jakie znowu mnie grillować? Jak zobaczę jakąś prawdziwą aferę nowej władzy, to razem z Tobą stanę na stanowisku, żeby to wyjaśnić, a winnych ukarać. A nie tak jak było za PIS, żeby aferę "pod dywan" jak najszybciej zamieść i udawać, że nic się nie stało. Zaś winnych awansować na nowe stanowiska.
UsuńI to będzie ta prawdziwa różnica między nami ....
Tak się tylko mówi, że bez żalu ....
Bo i co innego można powiedzieć w tej nowej sytuacji?
Ale proszę mieć nadzieję , stołek prorządowy może i stracony, ale stołek pożyteczny z pewnością zostanie doceniony .... ;)
I tu jest właśnie pies pogrzebany, Mario. Dle mnie jedyną prawdziwą aferą był wyrok TK w sprawie aborcji. Nawet chciałem wtedy stanąć obok Ciebie... Niestety, na szefową wybraliście sobie Martę Lempart. Obok niej nie chciałem stać, nie chcę stać i nie będę chciał stać.
UsuńCo do stołka... Kurde! jak nie walniesz prosto z mostu to nikt nie zrozumie. Szkoda...
Boja, a jednak chyba mnie mylisz z kimś innym. Nie mogłeś stanąć obok mnie, bo ja nigdzie w tej sprawie nie stałam. I skąd Ci do głowy akurat dzisiaj przyszła ta Lempart?
UsuńAle dlaczego i czego szkoda? Przecież wcześniej napisane było, że niby nie żal .... I niech tak już zostanie.
Przepraszam, Mario. Nie wiedziałem, że zgadzałaś się z wyrokiem Trybunału Przyłębskiej...
UsuńBlogowanie będzie łatwiejsze-to pewnik!
OdpowiedzUsuńWystarczy umieścić odpowiednią ilość gwiazdek...i cała para pójdzie w gwizdek.
Zaczyna się dylemat-ile zakupić żubrówki, żeby nie latać drugą razą? Ogórki kiszone, czy sok pomidorowy?
A TU gadanie o herbatce, jeszcze się taki nie ulung, żeby nam przyzwyczajenia zmieniał.
Hey Wy tam w Salonie -w górę puchary, zawsze można zmienić poglądy na te europejskie. Za powodzenie "dyktatury kobiet"-Pani Normalna -na pierwszy plan-sytuacja wymaga stanowczości i zdecydowanych ruchów frykcyjnych(czy frakcyjnych?).
Chociaż czasu mamy multum-co najmniej 14 dni, żeby cuś "konkretnego" sklecić i uzasadnić masom wyborców.
Yes, yes, yes-to takie dyrdymały, już przerabiane-demokracja socjalistyczna, to było jakieś osiągnięcie i widać w mentalności pozostała. Tam gdzie w partii jest wuc-tam Lenin wiecznie żywy.
Idą zmiany, a pod wiosnę zaczną się te marcowe?
Jawohl, jawohl ich liebe alco....!
Młot
Szczerze mówiąc, teraz też nie było trudne, bo przecież wątrobą się nie pisze...
UsuńTo co kit tu wciskają?
UsuńMów, pisz, co ci na wątrobie leży..,
Młot
Nie! Nawet nie założyliśmy Związku Zbieraczy Kitu...
UsuńI bardzo dobrze!
UsuńZa to sprzedawcy podrobionego miodu promują niezdrowy produkt ile wlezie w każdą szparę. Zamiast kitu?
Młot
Nie wiem. My mamy takie jakieś gumowe uszczelki. Nie wszystko do nas dociera...
UsuńNo i nadal trwa straszenie, no nie odpuścicie prawda? już nowy rząd będzie chujpowy, juz sobie nie poradzi, już będą wszystko zabierać, już dzielą skórę na niedzwiedziu, już uchodźcy nas zaleją. Czemu wy ciągle straszycie??? jeszcze sie nic nie ukonstytuowało a wy nadal po staremu urabiacie tego czarnego luda. Zmieńcie myślenie boje, hanny i anonimy nie-znajome. zmieńcie narrację, bo ... WSTYD.
OdpowiedzUsuń@nielubięsklepowych, najbardziej rozbraja mnie w tym wszystkim brak wiary elektoratu, że PiS utworzy teraz rząd mniejszościowy. Dlaczego? Przecież PiS dostał najwięcej głosów.
Usuńwiadomo dlaczego, bo suweren tego nie klepnie )))))))))
Usuńmądry Naród wybrał i nie popuści. I słusznie. ale bedą robić pod górkę ile wlezie.
@Nie lubię sklepowych, na te dramatyczne pytanie sama sobie odpowiedziałaś gdzieś tam wyżej. Że zacytuję z pamięci: to nie straszenie, to fakty.
UsuńJeżeli chodzi o narrację... Daj nam przykład!
Moniko, wprawdzie nie do mnie się zwracasz, ale się wtrącę... Elektorat nie wierzy w stworzenie rządu mniejszościowego, bo jeszcze ciągle wierzy, że PIS-owi uda się stworzyć rząd większościowy.
Usuń@boja, i nie bronię elektoratowi :) Tylko nie mogłam jakoś tego wywnioskować z tego co piszesz. Ja się nawet cieszę z osiągów Trzeciej Drogi, chociaż Hołowni nie trawię, frekwencja mnie cieszy i to, że młodzi ludzie poszli do urn. A tu PiS wygrał i mogliby się chociaż wyborcy PiS ucieszyć, wierzyć, że oni mogą coś zrobić dobrego. Tymczasem już jęczenie i katastrofizmy. Ludzie, czego wy chcecie od życia?
UsuńBo ja nie pisałem do elektoratu. Pisałem do antyelektoratu...
UsuńTak z ciekawości zapytam, bez żadnych podtekstów... A Tuska trawisz?
Czego chcemy od życia? Żeby aż tak w kość nie dawało. I nie tylko siebie mam na myśli...
bojo, w 1989 komuniści też płakali, i tez zapewne mieli zwarzone humory i zapewne myśleli o tym, że zgniły zachód nas pochłonie...ale nawet w 89 jak wiesz nie było takiego zrywu!!
UsuńNie to nie większość narodu zwariowała to wy komuna pisdzielska idziecie w odstawkę. NARESZCIE. i to jest ta optymistyczna gadka :-))))
@boja, ja też jestem elektoratem.
UsuńTak :)
Więc nie nastawiaj tyłka, boja. Nie bojaj się tak. A przede wszystkim dbaj o siebie, ale nie cudzym kosztem: kobiet, przyrody, pluralizmu. Jak mi jest dobrze, to ja mam ten rodzaj zadowolenia, że Tobie od tego nie ubywa. Jeśli się czujesz nędznie, to masz tak NIE DZIĘKI MNIE. Ja Tobie skrzydeł podcinać nie zamierzam, chociaż jestem ze wsi i znam te klimaty "pło co pło co, bądź tacy jak wszyscy, jako żeśmy zawsze byli".
@NLS, ano płakali w 1989, a cztery lata później odzyskali władzę...
UsuńTak się składa, że teraz PIS wygrał wybory, bo dostał najwięcej głosów. Wypadałoby pogratulować zwycięzcy. Stać Cię na to czy tylko obrażać potrafisz?
I nie kieruj tych wyzwisk bardziej osobiście, bo będę musiał kasować...
Moniko, nie wygłupiaj się, dobrze wiesz o co mi chodziło.
UsuńNo a ja nie trawię...
A czy ja zgłaszam jakieś pretensje do Ciebie? Co mi znowu próbujesz wmówić? Ja Tobie też nie zamierzam skrzydeł podcinać. Poza tym, dawno już chyba na wsi nie byłaś...
Mnie bardziej odpowiada teza towarzysza Czarzastego- oni się po prostu dogadali. Komuchy z agentami solidaruchów.
UsuńSilny układ.
Młot
@boja, nigdy się nie wygłupiam, skąd Ci to do głowy przyszło? :D
UsuńWiem. Brzydki jest?
Na wsi polskiej byłam ostatnio całkiem niedawno. Nadal jest piękna. Nadal doceniam wysoki płot i fakt, że już tam nie pracuję. Jak napisałam wyżej, wybory i po wyborach. Miejmy nadzieję, że wszystkim nam będzie się żyło lepiej. Życzmy sobie tego.
Mieć komfort na chwileczkę zapomnienia? To zbyt duże obciążenie psychiczne sprawia, że tyle "poważnych" ludzi przemyka obok nas. Z siatami...
UsuńMłot
Moniko, życzę tego Tobie, sobie i wszystkim. Naprawdę nie chcę żeby było tak jak straszymy...
UsuńNarzekanie to nasza skaza narodowa, narzekać więc będziemy zawsze, nie ma zmiłuj!
OdpowiedzUsuńKukiz ciągle mówi to samo? Chyba żartujesz!
jotka
Dlaczego skaza? Ja lubię narzekać, narzekam i nawet się z tego nie spowiadam!
UsuńA w czym zmieniła się narracja Kukiza?
Co chwilę ją zmienia, nawet już tym, że zarzekał się kiedyś, że nigdy z PiSem, a ile razy odgrażał się, ze nie poprze prezesa i co? Nico! nie słyszałeś jaką ma ksywkę? niemożliwe...
Usuńjotka
Jotko, nie mam zamiaru Kukiza bronić. Niewiele o nim wiem jeżeli chodzi o politykę. Lubię go jako piosenkarza.
Usuńteraz w dobrym miejscu, otóż bojo, a dlaczego zakładasz, ze musisz być po przeciwnej stronie barykady? może żadnej barykady nie będzie...nikt nie będzie demontował demokracji a to już wystarczy.
OdpowiedzUsuńNikt nie będzie straszył niemcami i uchodzcami i wycinał dyskusji, WIĘCEJ OPTYMIZMU i ekhm WIARY.
Ja nie stoję, Teatralna, z karabinem za barykadą. Mam zamiar uznać wynik wyborów i nie mam zamiaru odwoływać się do ulicy i zagranicy.
UsuńJeżeli sondaże się potwierdzą i PIS przegra - będę oczekiwał od tej partii, że w przyszłości lepiej się ogarnie i następne wybory wygra w cuglach.
achachachacha)))))))))))))) prawica długo już nie wygra...
UsuńNLS, dawno już nie widziałem takiego entuzjazmu... Ostatnio jak Małysz Turniej Czterech Skoczni wygrał.
UsuńPrzecież wygrał Tajner.
UsuńMłot
Bojo ale pis sie juz nie podniesie. Koniec z dziadersami. Wymra zanim zdarzy sie nastepna okazja wyborcza. Pokolenia ktore pokazaly faka, kobiety, to Przyszlosc mojej ojczyzny. 😃😃😃💪🌈
UsuńZobaczymy jak będzie, Teatralna, może już na wiosnę będą nowe wybory? Jednak nie chcę żeby tak było. Niech Tusk porządzi pełną kadencję. A po czterech latach jego rządów PIS wstanie jeszcze silniejszy... Mocny jak góralska śliwowica (minimum 60%)!
Usuń😂😂😂Oj, bardzo jestes zabawny bojo i myslisz życzeniowo. To se ne wrati.
UsuńDla mnie dziaderówa zaczyna się po czterdziestce, bez urazy...
UsuńTia, w szczególności Kobiety bezdzietne...
po co się krygować i mizdrzyć-czas minął. Co innego pani Szydło-u niej broszka zawdy na widoku!
To byłem ja-Młot
UsuńTeatralna, tak naprawdę to ja smutas jestem. I nie myślę życzeniowo, po prostu czarno to widzę...
UsuńW bardziej dojrzałych demokracjach(czyt. zachodnich), w innym systemie wyborczym(czyt. JOW), to zwycięzca bierze wszystko!
OdpowiedzUsuńTylko bez wtrętów o senacie(wytyczanie okręgów itp) i całych tych piruetach w zakładaniu komitetów wyborczych, zbieraniu podpisów, limitach i piniendzach.
Następnym etapem jest dogadywanie się z opozycją -coś za coś.
A była szansa na zmianę systemu wyborczego(b. demokratycznego?), nawet sam prezydent Lech K. się zastanawiał wraz z ekspertami..., ale wzini i zmielili ...
Napisałem to prosto z głowy, czyli z niczego-aby nam się ...
Znowuż pokazały się rydze...
Młot
W jedynej dojrzałej demokracji jaką znam (I Rzeczypospolita) o wszystkim decydowały szable... Poseł na sejm, jeśli nie spełnił oczekiwań, był na nich roznoszony.
UsuńAle gdzie wtedy było PSL? Roznosiło gnój(czyt. obornik) na pańskich polach i spało z bydlętami. Kobieta orała za woła na ugorze. Dobrze, że chociaż wykopków nie było. Machanie szabelkami przez uszlachcone tałatajstwo doprowadziło do narodzin Rzeczypospolitej Babskiej.
UsuńCo za upokorzenie dla tradycjonalistów.
Młot
Takie są prawa natury. Jeżeli coś dojrzeje to potem szybko zaczyna gnić.
UsuńChyba że zaraza się wda, wtedy gnije zanim dojrzeje...
A co z prawami naturalnymi? Nowy rząd musi się za to wziąć koniecznie!
UsuńMłot
Myślę, że zostanie mi odpuszczone, bo jako symetrysta, też lubiłem prawie wszystkich.
OdpowiedzUsuńJa nie nigdy nie lubiłem poniedziałków, ani 13-tych piątków.
UsuńDo dziś nie odróżniałem dni w tygodniu, ale od wtorku ma się dużo zmienić. Zacznę kochać ludzi, którzy głosowali za jakąś demokracją, a ja i tak im nie uwierzyłem.
Młot
A teraz, Andrzeju? Już nie lubisz prawie wszystkich?
UsuńTeraz decyduje wyliczanka: "Kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje".
UsuńNo i przeważnie wypada na "nie dba"...
UsuńMuszę sobie założyć tutaj swoją gałązkę, abym miał się na czym zawiesić [a może i powiesić] ; dziś rano zaćwierkały wróbelki, że już mamy pierwszą " Niespełnioną obietnicę Donalda Tuska.
OdpowiedzUsuńBroni go posłanka: to była przenośnia
Donald Tusk, w trakcie gorącej kampanii wyborczej, składając uroczyste przyrzeczenie na wiecu w Sopocie, obiecał,
że dzień po wyborach odblokuje środki z Krajowego Planu Odbudowy dla Polski.
Jednak, gdy posłanka Katarzyna Lubnauer z Koalicji Obywatelskiej została zapytana o te słowa w programie Gość Radia Zet, odpowiedziała, że to jedynie "przenośnia".
Coś mi to przypomina; "przysięgał, póki sięgał, a jak dostał to ...przestał".
Anonim nie-znajomy
Eh, Anonimie bardzo trafne powiedzenie, czeka nas dobra zabawa na opozycji pod hasłem "jechać frajerów".
UsuńJedynie osiągnięć naszego rządu szkoda, zostanie wszystko zmarnotrawione.
Jeszcze formalnie nie ma wynikow wyborow 😂😂 oraz ja bym na twim miejscu rozliczala pis bo chyba na te partie głosowałaś .
UsuńHanno, ja rozumiem rozpacz i poklady żółci To juz koniec zabawy. Idziecie w niebyt. Pa pa bog z wami 😂😂😂 zegnam na teczowo🌈🌈🌈
Usuń@T .. są...są ..są wyniki oficjalne;
Usuńzaś formalności lada moment
stanie się zadość...
a z czego to miałbym rozliczać PiS?
oni swoich wyborczych obietnic
nie muszą spełniać.
Suweren ich z tego zwolnił.
Boja też ma ten luksus, [ jako Kaczor]
że nie musi nam w Salonie niczego stawiać.
Przyjdzie nam odejść stąd o suchym pysku ...
Anonim nie-znajomy
@Hanno> tak delikatnie to nazwałaś
Usuń" jechać frajerów"
zamiast gwiazdki zastosować...
co 8 lat suweren zmienia władzę;
co jedni uciułają, drudzy zaprzepaszczą;
taka wola suwerena; a potem lament;
że "piniendzy ni ma i nie bedzie";
@T... komu pokłady żółci się ulewały;
to łatwo sprawdzić;
czy pod biało-czerwoną czy pod tęczową
to dopiero się okaże komu będzie do
śmiechu;
nie pomoże ani gwiazdkowanie
ani podskakiwanie;
ani zaklinanie rzeczywistości;
możemy za chwilę obudzić się
w innej rzeczywistości;
gdy... wojna na widnokręgu...
Anonim nie-znajomy
Muszę stanąć w obronie Donalda. On nie może jechać do Brukseli odblokowywać KPO, bo zablokował go rozentuzjazmowany tłum uśmiechniętych ludzi. Jeszcze długo go nie wypuszczą, bo czerpią energię z jego wspaniałej postaci.
Usuń@ Boja pewnie że Donaldini nie może jechać do Brukseli;
Usuńbo to człowiek Berlina w Warszawie
a jednocześnie człowiek Moskwy w Warszawie;
przecież sie człowiek nie rozerwie...
znasz takie powiedzenie;
"ten się śmieje, kto się śmieje ostatni"?
nie tylko Tobie będzie wkrótce do...płaczu.
Anonim nie-znajomy
No bo po co tutaj dotrzymywać obietnic? Przecież w Niemczech obietnice są dotrzymywane!
UsuńTe pieniądze z KPO połączą się z tymi z OFE. Wincyj będzie;)
UsuńA znacie to: nie strasz nie strasz. Pozdrawiam was teczowo 🌈💪z usmiechem na twarzy. 😂Bedzie dobrze. Zmiencie płytę.
Usuń@ T ;
Usuńna mojej gałązce gra muzyka
wedle dostępnej mi płyty;
nie mam na co zmieniać;
pozdrowień ci u nas pod dostatkiem;
ale i te tęczowe przyjmiemy
przekazane z uśmiechem na ustach,
byle buzia nie była bezzębna :)
a jak będzie- czas pokaże :)
Anonim nie-znajomy
O! właśnie otworzyła mi się taka płyta;
Usuńbrak możliwości sprawdzenia
czy ktoś nie głosował kilka razy;
https://twitter.com/OPERACJA/status/1714031373768405258
Że przysiądę na tej gałązce..
OdpowiedzUsuńWojna prawisz...
Tusk ma znajomości(jak i jego koalicjanci) na Wschodzie, także wojna wkrótce się zakończy. Wystarczy kogoś obwinić, znaleźć kozła ofiarnego i chwatit, jak to mówią starzy gienierałowie po moskiewskiej szkole. Teraz czas na odbudowę zrujnowanego kraju-"ukochany kraj, umiłowany kraj...", dziadersy już to przerabiali. Tylko wnuczki zapomnieli.
Młot
Wybacz
Usuńnie spytałem o pozwolenie, ale zauważyłeś jakie panują TU zwyczaje? wolnościowe. Odpowiada Ci ta forma komentowania?
Młot
@ Młot> mnie wszystko odpowiada,
Usuńnawet bez pytania możesz bujać się
na mojej gałązce; jak spadniemy to... razem;
ja na Ciebie boś pode mną :)
i to pod "tęczową" :)
Donaldini wojnę prędko zakończy;
tereny od wschodu do Wisły i Wieprza
odda przyjacielowi Putinowi;
a od zachodu do Wisły
przyjacielowi Olafowi;
nie będzie musiał spełniać żadnych
wyborczych obietnic...
nie chciało sie pracować na socjal
dla biednych Rodaków;
to harować się będzie na socjal
dla gości A.Merkel;
kara musi być....
ot...jakie to proste...
Anonim nie-znajomy
🙈🙈🙈
UsuńO! widzisz Młot
UsuńT...też podoba się nasza gałązka;
chce się bujać razem z nami ;
czy ta gałązka aby wytrzyma ?
Anonim nie-znajomy
Unia to naczynia połączone;
Usuńczego pewnie Suweren nie był świadom;
zatem co nas czeka;
niech to nam uświadomi wypowiedź
"gościa" A. Merkel;
posłuchajcie-prawdę powiada;
https://twitter.com/tylko_prawda_/status/1611269939557724161
zapodaje Anonim nie-znajomy
🙈🙈🙈🙈
UsuńMłot, sam siebie pytasz, czy możesz się przysiąść? Przecież to Twoja gałązka, przez Ciebie właśnie założona... :)
UsuńAnonim-nie znajomy tylko na swoich wcześniej nie każdemu (np. mnie) na to pozwalał i naparzanki wywoływał ....
Naprawdę dajesz się tak nabierać na te niby "anonimy"???
A co do wojny - daj Boże, żeby jak najszybciej się zakończyła.
Mario
UsuńNaprawdę nie wiem, jak zdołałem założyć swoją gałązkę! Co ja bym bez Ciebie pojął. Dziękos.
Młot
p.s. ktoś chce się na mnie nadziać?
@Młot chwila...chwila...
Usuńprawdą jest że założyłeś własną gałązkę,
przy zahaczyłeś o moją;
nawiązują do mojej wypowiedzi;
"Że przysiądę na tej gałązce..
Wojna prawisz..."
grzecznie nawiązałem rozmowę;
jeśli komuś nie pasuje bujanie się
na gałązkach razem z nami;
zawsze może usiąść na ławeczce
boja16 października 2023 15:24
Nie korzystaj ze stołka, W temacie. Mamy całkiem wygodną ławeczkę, która do niczego nie zobowiązuje.
Czyżby Maria była zazdrosna o Ciebie ?
jakby co... to nie jestem gejem :)
Anonim nie-znajomy
Młot, no to idźmy dalej w tym uświadamianiu i to całkiem za friko, tak z mojego dobrego serca. Ty profilaktycznie (dla bezpieczeństwa?) od jakiegoś czasu w zdecydowanej większości to tylko co rusz swoje nowe gałązki zakładasz, nawet jak komuś odpowiadasz.... :)
UsuńTo naprawdę jest łatwe, jak się okazuje aż tak, że można tego nawet nie zauważyć... heheh
@ Anonim nie znajomy (po tranzycji i zmianie tożsamości? )
UsuńPowiedzieć zazdrosna to jakby nic nie powiedzieć! Ja jestem BARDZO zazdrosna o względy Młota. To przecież widać, słychać i czuć. Po co więc się tak głupio pytać??? :)
@ Mario kochanie, wychodzi na to, że to ja jestem zazdrosny o Twoje względy. Tego nie widać, nie słychać ani nie czuć?
UsuńAnonim nie-znajomy
Mario, nie sugeruj zmian tożsamościowych i płciowych u innych. Takie prowokacje trochę słabe są...
UsuńMario
UsuńNigdy Cię nie zdradzę, ale moja praca "nad Tobą" okazuje się syzyfową. Cenię taką upartość u Kobiet. Błagam, tylko nie przechodź "z rąk do rąk", bądź sobą i daj się omamić.
Boja wybacz, to jest wyznanie osobiste i nie ma nic wspólnego z atakiem-ja nie kocham wszystkich ludzi, kto się czubi ten się lubi.
Anonim nie-ale znajomy.
Szkoda, że nie jesteś wesołkiem(czyt. gejem), ale może kiedyś się zdecydujesz? Wtedy byłbym zainteresowany...
Młot
O co chodzi z tymi gałązkami i bujaniem się na nich? Czyżby nastać miała konieczność powrotu Polek i Polaków na drzewa?
UsuńAż tak źle za drugiego Tuska chyba nie będzie?
@ Boja gdy w Waszym Salunie na jednej ławce robi się za ciasno i tak gwarno,
Usuńże nie wiadomo kto do kogo i co gada;
to następną ławkę [gałązkę] dostawia się....
wtedy też jasnym jest - kto do kogo się dostawia-dosiada :)
na gałązce łatwiej niż na ławce bujać się...
czy nie lepiej żebyśmy to my sami się bujali,
niżby politycy mieli nas bujać...?
tak sobie układa w swej mózgownicy
Anonim nie-znajomy
Za komfort siedzenia trzeba płacić. Jak komu za ciasno na ławeczce, to niech weźmie sąsiada na kolana(bez domysłów), albo postoi w kolejce- Tuskoidy czekali 8 lat, bujali, kłamali, aż się doczekali-huncwoty jedne. Teraz nie ma siedzenia-ruszać po te piniendze do Brukseli. Kupię sobie hamak, jak na młota przystało
UsuńMłot
Młot
jako wieczny opozycjonista będę krytykował władzę, to tylko kwestia nowej formuły do opracowania, nic poza tym, ale ogólny, szkicowy, jeszcze goły, nie ubrany w słowa plan już jest...
OdpowiedzUsuńp.jzns :)
Zauważyłem, Piotrze, że już zacząłeś krytykować przyszłą władzę. Ale nie dziwię się. Sztandarowa obietnica Tuska, "Aborcja do 12 tygodnia na życzenie", błyskawicznie poszła się paść. Z pewnym takim podziwem powiem, że przyszła władza nie zasypia gruszek w popiele!
UsuńI jeszcze gorsza Hołownia grozi, że skończyło sie rozdawnictwo.
UsuńJeszcze rządu nie utworzyli a już znajdzie się powody do krytykowania. I do wzniecania paniki.
Aborcji do 12 tygodnia nie będzie, kasy nie będzie...co robić ludzie!
Gdyby kasa była to by se człowiek książkę kupił, może do kina poszedł, flaszkę skołował.. zapowiada się jednak kiepsko.
Co w tych wolnych chwilach robić? Strach nawet za seks się brać, bo jak się nieposzczęści to na wczesną aborcję nie ma co liczyć.
Zacisną człowiekowi pasa. Trzeba będzie oddać się pracy, o ile w ogóle będzie, takiej korporacyjnej, zaprzątnąć głowę robieniem kariert, bo co człowiekowi pozostaje?
Aniu, za to "Trzeba będzie oddać się pracy .... , zaprzątnąć głowę robieniem kariert, bo co człowiekowi pozostaje?" daję Ci lajka. :))
UsuńBo przykładowo prezes mówił, że jak Polacy zagłosują na PIS, to im zapewni, że w parę lat dogonią Zachód, bo się im to należy. I to się Polakom podoba.
Niestety, ale nie mówił, że ten Zachód można doganiać jedynie przez lepszą, wydajniejszą pracę czy późniejsze przechodzenie na emeryturę ....
Ostatecznie nie doszły ksiundz Hołownia może wrócić do seminarium i robić porządki w kościele. Zbierać na tacę i sprawiedliwie dzielić. Papieżem zostać-gadane ma. Skoro małżonka ciągle lata, to zgodę podpisze-w zamian do ministerstwa, albo jako oblatywaczka F 16? Kariery kołem się toczą...
UsuńMłot
GW podała dzisiaj statystyki wyborcze. Największego poparcia zwycięskiemu PISowi udzielili wyborcy:
OdpowiedzUsuńa) z województw podkarpackiego, lubelskiego i świętokrzyskiego - powyżej 50 %
b) wiekowo najstarsi (powyżej 60 lat) - 53 %
c) z wykształceniem podstawowym i zasadniczym zawodowym - ok. 62 %
d) mieszkający na wsi - 49 %.
No i wszystko jasne...😂😂
UsuńA ty jakie masz wykształcenie?
UsuńMario znam takich ( są wśród moich znajomych), którzy doktoraty mają, z kościołem na bakier, a głosują na PiS.
Usuńsą i niechlubne wyjątki, jak widać.
UsuńNie martwcie się o sranie. Niedługo będziecie mieć tej inteligencji na pęczki inżynierów, lekarzy, matematyków zaimportowanych z niemiec.Oni umieją się podpisać krzyżykiem na arkuszu wyborczym.
UsuńWstydzę się Hanno za ten Twój komentarz z 19:07 :(
UsuńMario, widzisz to jest właśnie ten poziom dyskusji, a raczej jego brak, no ale czego tu sie spodziewać? no z tym sraniem to chyba nie rozumiem???, no ale a raczej nie rozumiem pisdzielców.
UsuńBrakuje nam inteligencji, bo wyjechała, zwłaszcza brakuje nam lekarzy, więc niech czem prędzej wracają z Niemiec, jak rozumiem Polacy zdrajcy, bo wyjechali )))))))))Zapraszamy. mnie na przykład brakuje specjalistów, bo ja nie leżę plackiem w kościele, i nie wierze w życie wieczne. mnie interesuje życie i zdrowie doczesne.
A w naszym salonie 75% głosowało na PIS, 12,5% na KO i 12,5% na Lewicę. A wszyscy mamy wykształcenie średnie (zdobyte wkuwaniem), mieszkamy na wsi, ale nie w woj. świętokrzyskim, nie w podkarpackim i nie w lubelskim. Świadczy to o czymś?
UsuńWstydzę się Boja za to towarzystwo w Salunie;
Usuńwykształcenie średnie; a gdzie profesury?
A. Kwaśniewski nie odpowiedział
za "kłamstwo magisterskie" złożone pod przysięgą;
to i Wam nic by nie groziło za kłamstwo ankietowe.
[w 1992 r. Kwaśniewski był posłem.
Zeznawał wtedy w sprawie
tzw. pożyczki moskiewskiej
i będąc uprzedzonym o odpowiedzialności karnej
za składanie fałszywych zeznań podał,
że ma wyższe wykształcenie.
Tymczasem został SKREŚLONY z piątego roku studiów Uniwersytetu Gdańskiego].
Immunitet go chronił, jak innych posłów... .
Można...? można... ? wszystko można tylko z lekka
i ostrożna; ...
Anonim nie-znajomy;
NLS, dziwne to trochę. Twierdzisz, że nie rozumiesz pisdzielców... Po co więc bierzesz się za komentowanie niezrozumiałych dla Ciebie pisdzielskich wypowiedzi? Gdzie tu sens, gdzie logika?
UsuńTeż jestem za powrotem lekarzy. Może wrócą... Może nawet Robert Lewandowski powróci do Polski?
A N-Z, Profesor Gender z naszego salonu jest profesorem. Ale on nie głosował przez Prezydenta... Prezydent zwleka nie tylko z wręczeniem Tuskowi desygnacji (czy jak to się tam nazywa) na premiera. Zwleka również z nadaniem obywatelstwa Genderowi...
UsuńKwachowi wiele jestem skłonny wybaczyć, jakoś tak go lubię...
Trafione Hanno!
OdpowiedzUsuńCarvasz ich ..., inteligencja szpagatowa z licencjatami sztuki gotowania na gazie, jak pisze klasyk.
To jest państwo, gdzie prezydent po zawodówce(technikum zaocznie) przydzielał tytuły profesorskie, a wyjątkowo pożyteczne magistry byli tytułowani profesorami-historii, prawa itd. Co za bolszewicka mentalność.
Młot
Cóż, prezydent był po zawodówce, a cały świat Go znał i podziwiał. I przydzielał tytuły profesorskie, bo miał takie prawo przydzielać. I nawet Nobla dostał.
UsuńBył bardzo inteligentnym człowiekiem i miał przy sobie mądrych ludzi, których się radził...
Ale można też być prezydentem z doktoratem prawa i co? Ano nic, psińco. Ośmieszać się często, a o Noblu nawet nie śnić. I być pod butem jakiegoś szeregowego posła ...
Co jednak nie przeszkadza ponad połowie społeczeństwa.
To jest dopiero mentalność!
A wiesz Mario, że głównym doradcą prezydenta po zawodówce był późniejszy szeregowy poseł? Później prezydent po zawodówce późniejszego szeregowego posła wywalił i już drugi raz nie został prezydentem po zawodówce... Wygrał z nim prezydent bez wyższego wykształcenia...
Usuń"Cały świat" nie znał "całej prawdy"o panu Prezydencie.
UsuńCo do mentalności-nasi prezydenci mieli mentalność lokaja, żeby nie powiedzieć dosadniej. To wybraniec większości narodu i nie chcę nikogo obrażać. Służba narodowi to obowiązek każdego prezydenta i oni się przysługują...
Nie obrażaj Nobla...
Młot
Należałoby wspomnieć o spowiednikach pana Prezydenta, wśród nich był także ksiundz, Jego kolega "po fachu"-zapomniałem, pseudonim operacyjny?...
UsuńMłot
Skąd my to znamy ;
UsuńJeden prezydent mówi;
"nie chcem ale muszem'"...
Inny ma upiorną myśl D. Tuska;
Szef PO w pewnym momencie stwierdził też:
"Demotywuje to świadomość, że będę musiał kandydować".
"To jest tak upiorna myśl, że ja będę tam z powrotem siedział na tej Wiejskiej (siedziba Sejmu)" – mówił Tusk.
ale wszyscy do tego koryta lgną; jak muchy do lepu.
Wiem Boja wiem. I pamiętam też jak prezydent po zawodówce mówił, że "bracia" byli niezastąpieni na czas wojenki, kiedy trzeba było rujnować stare, ale zupełnie nieprzydatni na czas pokoju, kiedy trzeba było budować nowe ....
UsuńTaa prezydent bez wyższego wykształcenia, no nieprawda, bo miał zaliczony cały czas studiów i wiedzę na tych studiach zdobytą potwierdzoną wynikami zdawanych egzaminów i zaliczeń.
Nie było to tylko "ukoronowane" pracą magisterską i dyplomem...
Jaką masz wiedzę? Może by...
OdpowiedzUsuńMłot
Widzisz Młot, jesteś inteligentny, więc chwytasz w lot;)
OdpowiedzUsuńNiektóre komentarze pełne tromtadacji i "wstydu" (nie rozumiem) latają mi co prawda koło pięty, ale one właśnie świadczą o tym,że tylko pretendujecie do miana osoby wykształconej.Jakoś nie pochwaliłyście się swoimi tytułami, a plujecie na wyborców ze wsi.To ciekawe skąd się biorą wasze urojenia wyższościowe, chyba z kompleksów.
Nie martw się o sranie, gdy żołądek pusty. Bo na razie brak efektu końcowego, proces dopiero się zacznie. Mam nadzieję,że takich pseudointeligentów zadowoli wysoki poziom wykształcenia przybyszów.
Nie chce mi się już tego mielić, bo to bezsensowne. Ale wyborca PiSu ciężko pracuje na chleb, natomiast inżynier bwanagombo czy kunta kinte przyjedzie z szóstką dzieci na socjal i będzie żył na koszt tego ciężko pracującego rolnika, robotnika z woj.podkarpackiego czy innego ze ściany wschodniej.Ale również z waszych podatków,które się tu wymądrzacie.
UsuńAle wreszcie Julka czy Karyna będą miały kosztem rozwoju Polski wolność do skrobanek.
PS.Boja tak nieśmiało zapytam, a nie mógłbyś mieć bloga wordpress jak Aisab, jest wygodniejszy, linki są od razu czynne itp;)
Hanno, przecież jesteśmy w Salonie, a Ty o sraniu???
UsuńGdzie jakiś szacunek do Gospodarza i innych Gości ....
I proszę trochę wyluzować, podałam tylko trochę obojętnej (!) statystyki bez żadnego komentarza, skąd więc te pretensje, że "plujecie na wyborców ze wsi"?
Boja, a nie wydaje Ci się że Hanna powyżej (o 12:51) coś tak ad personam wobec TU komentujących o jakichś pseudo inteligentach czy urojeniach wyższościowych pisała?
Usuń