sobota, 23 lipca 2022

Tusk walczy z ostrym cieniem mgły

Podobno sprawa idzie do sądu, a ja nie potrafię dodawać zdjęć... Wstyd! Wstawię link:

https://gazetaplus.pl/donald-tusk-pozwie-gazete-polska-za-skandaliczna-okladke/50521/

Za to bardzo jestem dumny z tytułu notki. W króciutkim zdaniu udało mi się połączyć Donalda Tuska, okładkę Gazety Polskiej i (nieco zapomniany) rap Andrzeja Dudy.

PS. Chyba sięgnę po pieniądze przeznaczone na kulturę, udam się do kiosku i kupię Gazetę Polską. O ile kolejki nie będzie...  

103 komentarze:

  1. "O ile kolejki nie będzie..." o ile jeszcze kiosk będzie :)
    Gazeta Polska -powiadasz?
    A RM słuchasz?
    Zdolny jesteś niesłychanie;
    proste jest zdjęć dodawanie;
    wystarczy chcieć aby móc;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie dodawanie zdjęć jest nie dla idiotów... Link wstawiłem.
      Już RM nie słucham, bo wyprowadziłem się od teściowej

      Usuń
    2. Dzięki za link; czyli już nie muszę biec do kiosku?
      subskrypcja tylko 6,-zł/m-c ale...dam ten datek na ofiarę;
      za wygraną gazety :)

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc, do tej pory nie kojarzyłem tej gazety, a teraz prawie pobiegłem do kiosku. Nawet jak GP przegra to i tak już wygrała.

      Usuń
    4. Znaczy się; obrazek do powieszenia
      nad łóżko już masz?
      a nie boisz się koszmarów sennych?
      a bo to wiesz, jak nie wiesz;
      jakie ta pieść zaciśnięta
      może rzucać zaklęcia?
      GP też do tej pory nie kojarzyłam;
      wniosek; człowiek cały czas się uczy;
      a głupi umiera; [głupi, że umiera] :)

      Usuń
    5. Nad moim łóżkiem wisi portret Anny Grodzkiej.

      Usuń
    6. Przypominam sobie, że ongiś nad łóżkiem wieszało się zdjęcie Albina Siwaka, ikony PRL> [ Albin Siwak – w młodości budowniczy MDM, a w latach 80. symbol partyjnego betonu ] . Zdjęcie jego zawieszone nad łóżkiem miało zastępować...prezerwatywę :)

      Usuń
    7. Alez.... mieliscie zajefajne srodki antykoncepcyjne:)

      Usuń
    8. Przynajmniej wtedy nie groziła nam demograficzna katastrofa;
      to za rządów D.T Polacy wyjechali do pracy na zmywaki;
      teraz ma ich poparcie;
      jeden obiecywał drugą Japonię; D.T obiecywał nam drugą Irlandię, a o mało nas nie wsadzili w paszczę- niedźwiedzia Putina.

      Usuń
    9. Wez dziewczyno wyluzuj. Ja Ci powiem kochana, ze w Niemczech nigdy nie "sparalam" sie zmywakiem, ani myciem kibli. Natomiast w Polsce, kiedy na mieszkanie zbieralam, latem jako pani nauczycielka na zmywaku w polskiej restauracji dorabialam. Wesela na zmywaku obskakiwalam.

      Usuń
    10. Wez dziewczyno wyluzuj; jak Ci tak dobrze w Niemczech, to tam siedź; czy ja nalegam, abyś jako pani nauczycielka na zmywaku w polskiej restauracji dorabiala?
      Nie mam za to wątpliwości, dlaczego "Kurcze popieram Tuska i mu w tym kibicuje", tylko nie uszczęśliwiaj nas na siłę swoimi sympatiami, bo w tym kraju to my żyjemy, więc nam nie urządzaj życia wedle swoich upodobań.

      Usuń
    11. Aisab
      W naszym kraju panuje róznoridnosc polityczna.
      I nie każdy ma takie poglądy jak Ty.
      I sympatię polityczne też są różne.

      Usuń
    12. Aisab, Asenata,... Asenata , Aisab.... kogo tu w tej roznorodnosci wybrac , oto jest pytanie? :)) Jedna nakazuje mi spadac i nie uszczesliwiac rodakow na sile, druga mowi, ze w Polsce istniej roznorodnosc polityczna:))
      Kocham Was Dziewczyny:)

      Usuń
    13. Ania
      I czyż życie nie jest piękne
      Jeżeli jeszcze mamy możliwość wyboru 😉

      Usuń
    14. Asenato> normalnie należy Ci się Nobel za odkrycie;

      "W naszym kraju panuje róznoridnosc polityczna.
      I nie każdy ma takie poglądy jak Ty.
      I sympatię polityczne też są różne."

      Eureka, co za odkrycie;
      a to przecież samo życie;
      tylko za diabła pojąć nie sposób;
      co do mentalności niektórych osób;
      w ferworze zabawy i luźnej dyskusji;
      diabeł pomysł podsunie - skusi;
      aby komunię św. do tego wmieszać;
      i na wyższych uczuciach ludzkich zagrać.
      To nie jest normalne; to jest podłe.

      Usuń
    15. Jaka komunia święta 🤨

      Usuń
    16. Coś tam niżej jest.
      Ale nie ma to miejsce nic wspólnego z tą dyskusjá.
      Tutaj tylko o Tusku 🤔

      Usuń
    17. Aisab

      Poruszylam to, bo Eucharystia Sw powinna zmieniac tego kto ja przyjmuje . Uwrazliwiac takiego czlowieka, uczyc modlitwy za wroga (osobe nielubiana );
      Ciebie bulwersuja wypowiedz OT i jej obrazanie innych, a to, ze to samo ktos robi w kierunku nielubianego polityka jest przez Ciebie akceptowane.
      Do tego wypowiedz o tym, ze wilka poniesli zabrzmialo mi jak oko za oko... gdzie tu swiadectwo niedzielnego spotkania z Bogiem w Komunii Sw. ?

      Usuń
    18. A wypominam Ci to i owo, bo jestem wredna wierzaca baba, ale wierze chyba inaczej. Widze zdzblo traw w Twoim oku a w swoim belki nie dostrzegam:(

      Usuń
    19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    20. Aniu> Ty wierząca inaczej;
      przypomnę Ci, że tematem notki i dyskusji jest;

      " Tusk walczy z ostrym cieniem mgły ",

      a Ty robisz mi wykład o ;
      " Eucharystia Sw powinna zmieniac tego kto ja przyjmuje . Uwrazliwiac takiego czlowieka, uczyc modlitwy za wroga (osobe nielubiana ); "
      [lekarzu mojej duszy- ulecz się sam]; oczekujesz ode mnie
      "swiadectwo niedzielnego spotkania z Bogiem w Komunii Sw. ?"

      ale sama z tego spotkania nie korzystasz- no może raz w miesiącu; stąd tak znikome owoce; byle wymądrzać się.

      Chyba minęłaś się z powołaniem; może powinnaś zmienić płeć i robić za kaznodzieję;
      [podobno w Niemczech można raz w roku zmienić płeć więc masz szansę]
      całkiem Cię pogięło, czy może nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i dyskutować na temat???
      a podobno nauczycielką byłaś?
      Takie przekierunkowanie dyskusji na inne tory - na ataki ad persona; dowodzą, że jesteś nie tylko "wierząca inaczej" ale też, że nie jesteś "idiotą".

      Wyższa półka umoralniająca innych w kwestii Eucharystii św. przy temacie walki Tuska z ostrym cieniem pod nosem.
      Zamiast atakować mnie, winnaś dyskutować z tym, kto zapodał temat, ale aby na to wpaść jesteś "za inteligentna". .

      Usuń
    21. Aisab

      "podobno w Niemczech można raz w roku zmienić płeć"
      😂😂😂😂😂

      Dyskusja nie musi iść jednym torem .
      Może się z rozgałęziać.
      Jest wtedy nawet ciekawiej

      Usuń
    22. https://dorzeczy.pl/opinie/326533/zmiana-plci-lisicki-niemiecki-teczowy-amok.html

      Usuń
    23. Nie mam jak przeczytać artykułu bo zablokowany.

      Nie pisz więcej taki bzdur bo w ten sposób stygmatyzujesz osoby, które zrobiły lub zrobią korektę płci.
      Tego nie robi się dla fanaberii.

      Usuń
    24. Aisab, Ania, Asenata... Ja też kocham Was, dziewczyny!
      Aż chciałoby się zmienić płeć, przybrać imię Aldona i dołączyć do grona...
      Prosiłbym tylko o unikanie osobistych wycieczek... Wiadomo, że różnimy się stosunkiem do Donka i Jarka, ale niech nas łączy wysoka kultura wypowiedzi!

      Usuń
    25. Boja
      Jeżeli odczuwasz taką potrzebę rób wszystko, żebyś był tylko szczęśliwy .
      Ale dlaczego akurat Aldona 🤨

      Ja do Donka i Jarka mam taki sam stosunek jak do innych polityków.
      Nie wpadam w zachwyt nad żadnym.

      O kulturę wypowiedzi też zawsze apeluję

      Usuń
  2. Czy u Ciebie nie nastąpiła pomyłka? Czytam;
    "Tusk uderzył w Trzaskowskiego. "Namawiał inwestorów, by się wycofali z Campus Polska"
    To Tusk walczy jednocześnie z Dudą i Trzaskowskim???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusk będzie walczył z GP, bo na okładkowym zdjęciu ma cień pod nosem. Nie wiem czy ten cień mu domalowali czy faktycznie ma pecha do cieni...

      Usuń
    2. Cień została wydłużony.
      Widziałam zdjęcie oryginalne.

      Usuń
    3. Znaczy się, że domalowali? A może Słońce niżej zeszło?

      Usuń
    4. Słońce raczej nie miało z tym nic wspólnego

      Usuń
  3. A ściągać obrazki z netu potrafisz? Ja sobie te okładkę i treść artykułu skopiowałem na własny komp. Nie muszę stać pod kioskiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też, niestety, nie...
      Uważam, że nad łóżkiem najlepiej powiesić oryginalną okładkę.

      Usuń
    2. Kultura osobista nie wymaga nakładów , a kultura fizyczna jest ogólnodostępna..Czytelnictwo to wyższa półka, a prasówka wszelaka to top topów. Zatem gazeta wisząca na kołku zasługuje na wyżyny nad łóżkiem. Byle w cieniu to nie wyblaknie zbyt szybko.
      w temacie

      Usuń
    3. Podwójny cień to chyba przesada?

      Usuń
    4. Lepszy podwójny cień niż Tusk gołowąs chyba...
      w temacie

      Usuń
  4. Widzę, że Tusk trafia pod strzechy, he, he. Kolokazja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też nie jest z tego zadowolony.

      Usuń
    2. W kraju tutejszym (jadąc klasykiem) nikt nie jest zadowolony. Pomijam Boję jako wyjątek potwierdzajacy regułę. Kolokazja

      Usuń
    3. Nie jestem żadnym wyjątkiem! Też jestem niezadowolony, bo cukier drogi i trudnodostępny.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Tusk pod strzechy czy GP pod strzechy?
      No, no.... to sie gazetka polska na Tusku wywiozla... az pod strzechy wystrzelila:)

      Usuń

    6. "Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka..."

      Usuń
    7. Ja wiem Aisab. W niedziele Komunia sw: do pyszczka, a w poniedzialek rechot ze zdjec w GP. i tlumaczenie, ze poniesli wilka... stara chrzescijanska zasada: oko za oko zab za zab. Taka polska tradycja. Dzien Swira jak nic:))))

      Usuń
    8. Aniu> Ty jesteś wszechwidząca; skoro dostrzegasz u mnie rechot ze zdjęć; źle widzisz, bo to chyba nie zdjęcia, a karykatury; czy można rechotać z cudzej głupoty?
      Ty się odpieprz od mojego pyszczka i niedzielnej komunii św.;
      bo to już nie mentalność Kalego a czysta hipokryzja;
      jak prezydenta RP wyzywają "debilem" to wam się pyski śmieją; jak na J.Kaczyńskiego wylewają pomyje i swoje frustracje na nim odreagowują; człowieka maksymalnie upodlają i wszelkie zło tego świata jemu przypisują; to Ci pasuje ??? to Cię nie mdli.
      taka ta Twoja chrześcijańska zasada; PiS-owców udupić, a popaprańców na czele z Tuskiem bronić?
      Bo co? bo uważasz tak, jak Tusk, że "polskość to nienormalność"??? dla ciebie i dla Tuska niemieckość to normalność? .

      Usuń
    9. Rechot? Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina... powinien byc w cudzymslowiu:)) Bo przeciez nie wiem, ale rwetes blogowy jest niewatpliwie z przechylem w kierunku " dobrze mu, ma za swoje!".
      Ja wiem, ze : nas nie wolno tykac, ich tak:))
      Mi sie nigdy pysk nie smial przy jakimkolwiek polityku- probowalam ich zrozumiec, ale nie azwsze mi wychodzilo... czasami sie za nich wstydzilam i nie wiedzialam jak wybrnac przy ludziach na zachodzie.
      Zlo to oni sobie sami przypisuja i ludzi nawzajem motaja. Dla mnie zle jest kiedy jedna strona obrzuca blotem druga i ci obrzucjacy sa zli czy to prawica, czy lewica. I zla jesz GP a ci, ktorzy sie tym pozytywnie ekscytuja sa warci tej gazetki. Tez niezla moralnosc Kalego ich cechuje.

      Usuń
    10. Moj komentarz wpadl do spamu:( Moze to nie szkoda?

      Usuń
    11. GP zaniosła Tuska pod strzechy. Co tam z nim zrobią? Łatwo się domyślić...
      Usilnie proszę o niewytykanie sobie spraw prywatnych i osobistych.

      Usuń
    12. kolosrazjo wypraszam sobie

      Usuń
    13. Teatralna, cierpisz na dysleksję?

      Usuń
  5. Ani pół grosza nie dałabym na "GP".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja te pół grosza na GP dam za Ciebie :)
      a co mi tam, nie zbiednieję :)

      Usuń
    2. Nie jest łatwo przepołowić jednogroszówkę... Już lepiej nie dać lub dać całego grosza.

      Usuń
    3. Dlatego nie dajemy pół grosza, tylko złotówkę. Kolokazja

      Usuń
    4. Kiedyś upuścilam grosz, a pani która go podniosła zażyczyła sobie 10 % znaleźnego.

      Usuń
    5. Ja bym dał tej pani złotówkę. Zasłużyła!

      Usuń
    6. Eee, taka szczodra nie byłam - dałam jej tego grosza. K

      Usuń
    7. Słusznie; bo znalezione nie kradzione;
      wystarczy pochuchać i szczęście kupione.

      Usuń
  6. Czy takie połączenie nie jest mieszanką wybuchową.
    I w sądzie wybuchnie raniąc stan konta jednego pana. Mam nadzieję, iż dotkliwie
    I nie mam na myśli Tuska.

    Zastanawiam się czy łączenie GP z kulturą nie jest jednak trochę na wyrost 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno GP dotowana jest przez spółki skarbu państwa. Jeżeli to nie jest podła plotka, to kto ostatecznie zapłaci?

      Usuń
    2. To musi być podła plotka 😁

      Usuń
  7. Kurcze popieram Tuska i mu w tym kibicuje.
    Moze nie uwierzysz, ale kiedy patrze wieczorami na wiadomosci na TVP info to mdlosci mnie zbieraja , bo to jest nierzetelne co oni tam farmazonia. Opiera sie na haslach powtarzanych do zanudzenia odbiorcy. Tak powtarzaja, ze ogladacze tych info powtarzaja owe wiadomosci jak mantre... bleeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kurcze popieram Tuska i mu w tym kibicuje".
      Kurcze> czemu mnie to nie dziwi; ręka rękę myje;
      ,,swój swojego zawsze znajdzie''?
      co was łączy? niemieckość?

      Usuń
    2. Nie jaka tam niemieckosc... polskosc nas laczy:))

      Usuń
    3. TVP ma te swoje przeklęte archiwa... Nie zawsze jest nierzetelna.
      Proszę o niesugerowanie osobistych połączeń.

      Usuń
    4. to tutaj miałam skomentować no więc UWIELBIAM Tuska i mu kibicuje, i mam nadzieje, że to coś co pogłębia dno, zwane gazetą, dotowane przez pisdzielców, wybuli na jakiś szczytny cel. oraz ***** *** z pozdrowieniami dla aisab ))))) teatralna

      Usuń
    5. To że UWIELBIASZ Tuska, Teatralna, zapewne ułatwi Ci przełknięcie faktu, że "to coś co pogłębia dno" pisdzielce dotują korzystając z Twoich pieniędzy...

      Usuń
    6. nie mogłeś zmilczeć prawda ?? musiałeś?!

      Usuń
    7. TV Ma swoje archiwa, ale niech jakos umiesci to w czasie a nie wyrywki serwuje odpowiednio pomontowane. ja po prostu nie moge, bo czuje sie wtedy, jak ktos niemyslacy, za ktorego trzeba myslec i wlasnie tak mu podac fragmenty aby wyciagnal jedyne wlasciwe wnioski.
      Nie lubie tego w zadnym wydaniu.
      A retoryka TVP jest namolna. To nie sa jedno, dwurazowki... to jest namolnosc juz.

      Usuń
    8. moja droga to jest eufemizm, co piszesz tvp to jest banda popaprańców ideologicznych z palcem w dupie prezesa, borących dziesiątki tysięcy kasy za bycie skurwiałą świnią.

      Usuń
    9. kultura sięgnęła dna;
      miejsca dla mnie tu nie ma....

      Usuń
  8. Witaj, Bojo.

    Swoje zdanie na temat nagonek i obraźliwych treści wyraziłam u Ciebie dawno temu, a że nic się w tej kwestii (we mnie) nie zmieniło, ja zmienię temat. Na przyrodniczy:

    "Ty jesteś chwast, ja jestem kwiatek!" -
    raz do bławatka rzekł bławatek."
    ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Twoje zdanie, Leno.
      Też pojadę przyrodniczo:

      Jestem smaczniejsza niż rzepa -
      Pyszniła się kalarepa.

      Usuń
  9. Boju, czy Twój salon to tutaj jest ? Kolokazja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tutaj, Kolokazjo. Tutaj jest sala przemyśleń.
      Salon służy nam do siedzenia i łaknienia jak kania dżdżu...

      Usuń
  10. nie jestem zbyt obiektywny, bo ja Tuska po prostu NIE LUBIĘ /chyba pierwszy raz o tym wspominam na Twoim forum/... podpadł mi jeszcze, gdy rządził, co najmniej dwoma chorymi akcjami...
    niemniej jednak ta okładka mi się nie podoba... nie chodzi tu bynajmniej o wrażenia estetyczne, ale nie czuję po prostu nabijania się z kogoś opartego na jakichś paranojach... czy naprawdę jego przeciwnicy nie potrafią sklecić nań kija z jakiegoś realnego materiału, tylko a la longue, jak zdarta płyta machają... po prostu niczym...
    ani myślę jednak zabierać głosu w temacie ewentualnego pozwu, bo jak już wspomniałem, nie lubię dziada i niech się sam z tym mota...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o Tuska i o okładkę... Długo czekałem na okazję by wykorzystać dudowy "ostry cień mgły"!

      Usuń
    2. aha... no, ale wiesz jak jest, bloger pisze swoje, komentariat komentuje swoje...

      Usuń
  11. Od kiedy GP wypadła spod władzy W., a przejął ją S. -poszło to na ...j- pod postkomunę. No i wie kto o co biega? łoj, przewinęło się przez GP kilku zacnych artystów pióra, ale zorientowawszy się kto nakręca sprężynę-haha king@king i podobne historie...
    Zapoznawszy się z propagandą GP, już tak od blisko10 lat-aut. Dla ciekawskich właścicieli blogów powiem-było super fajne forum GP i jakie tam były dyskusje i to bez cenzury!!! hoho-PiSowcy kontra reszta świata!
    Jestemy z Marynią poza tymi zasrańcami- ona zbierała "Służbę Narodu", a teść "Żołnierza Wolności"-nam wróg nie straszny...
    burczymuchowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja namiętnie czytywałem "Kraj Rad" To czasopismo drukowane na eleganckim, gładziutkim papierze kredowym. Mało brakło, a zostałbym radziecką onucą...

      Usuń
  12. Nie pasuje mi "walczy" , czy można walczyć z cieniem?
    To plaga - straż walczy z pożarem, obywatel walczy z upałem, pacjent walczy z chorobą...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozwy...
    Naczelnik pozwał Pińskiego, może być ciekawie? A za co?
    Tuskowi nie podobają się ponoć jakieś okładki...
    To przypomina pozwowy szał pana z gazowni, któremu jak cuś się nie spodobało, to śmiało walił do nagrzanych i wsiegda był gierojem-tradycje rodzinne nie są tabu?
    Do czego ma służyć ten cały obertas, gdzie byle....hm ananas przed sądem chce udowadniać, że nie jest tym kim jest, albo oborot.
    Tak jest!(dzyń dybry panie M. i pani od skupu butelek)-wolność słowa tylko po kursie( czyt. Kurskich) albo albo-ale w jednej rodzince, haha -czy w mediach istnieje jakieś czasopismo niezależne i wolne od postków funków służb?
    burczymuchowa
    p.s. rozszerzam horyzonty i stoję otwarta na każdą prawdę, czekam(jak ta przysłowiowa kuna na dżdż..., nie mieszam w sprawę pani Kani!- bo jej spragnieni są inni amatorzy-smakowitego!.) na dostawcę ogórków i kabaczków. I fasolki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załatw sobie, Burczymuchowa, dostawę orzechów makaroniarskich. Codzienna konsumpcja orzechów sprawia, że wszystko staje się zrozumiałe... I gazów nie ma!

      Usuń
  14. gazety...
    moja rodzina(wiochmeni) zbiera różne gazety na rozpałkę i już zaczynają się martwić sezonem grzewczym. W piwniczkach(ziemnych) ogórków, kiszonek i wszelakiego przetwórstwa masa!.
    Mówię im, jakem obecna burczymuchowa-Kochani nie wpadajcie w emocje, damy radę na gazetach, gałęziach i patykach przeżyć zimę!
    Nie dajcie się stłamsić różnym "dziadkom od węgla" i "wujkom od koksu", i trzymajcie kasę w garści. Jeden zlikwidował kopalnie, a drugi pali głupa....
    Pijcie wywary z mięty i kompoty, i duuużo wody..., u nasz będzie chyba lało?
    burczymuchowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burczymucha> Zmiana płci możliwa tylko raz do roku. Niemiecki tęczowy amok.

      Usuń
    2. Żadnej nemeckiej patologii! Tuskiej, czy ruskiej!Mamy własną koncepcję, na ten czas trwa dyskusja, kto kogo będzie prowadzał na smyczy( czy łańcuszku szczerozłotym!). W domu w postawie pionowej z obrożką przeciwkleszczową, a na ulycy w kolczatce "na ostro" i kagańcu. Psów i kotów nie można podobnież, ale ostatnio jakiś zwierz n....ł mi w kamasze w ogrodzie-pewnie kot? i szykuję mu waleriankę, heheh...
      U nasz pcie zmieniają się co noc, a nieraz i w dzień parę razy w zależności od ...., upst. jakaś odrobina prywatności.
      Może dzieci?
      Polecam zupkę po segetyńsku(dorsz, miruna, okuń-u nas węgorz).
      burczymuchowa

      Usuń
    3. "ostry cień mgły"-to jaka musiała być sama mgła? Jesteśmy ślepi..., ale nie głusi, tylko przytłumieni nemiecką arogancją .
      burczymuchowa

      Usuń
    4. Ale dlaczego tylko raz w roku, Aisab? Do dupy z takim niemieckim pragmatyzmem... Płci jest ponad 160, nawet najbardziej długowieczny nie poradzi wszystkich płci zażyć...

      Usuń
    5. Burczymuchowa, właśnie oglądam letnie Grand Prix w skokach narciarskich. Przydałyby się jakieś piwniczne kiszonki na zagrychę...

      Usuń
    6. I co? Czyzby to bylo zaproszenie dla Burczymuchy do salonu? Awansowal i z sali przemyslen wio do salonu? Skoro zagryche ma przyniesc... (p):))

      Usuń
    7. kibic z dala się .., burczymuchowa ogląda się za siebie, czy ktuś mu znienacka nie przy.niesie: zagrychę- kiełbachę i kichę.hę... . Donoszę zestaw grzybków w ocecie-rydze, kurki i prawdziwki, ogóreczki i kiszone, i konserwowane, pikle bez pesteczek. Kiszone kabaki, dyńka w occie a la "ananaso", śliwki, gruszki(tylko bergamutki, ewent. ulęgałki). W tej piwnicce się nie pędzi tylko spożywa. Zapojeczki? Wybór pełen-nawet jest płyn z kiszonych ogórasków na kacyka. Przez żołądek do serca, bezintersownie z sercem w jednej ręce, w drugiej flaszka z bimbrem(śmierdział, dałem soku z wiśni-przestał). Co mi tam salony-tam zgrana paka zasiedziała jest, może raczej damskiego towarzystwa brak? Małomównego.haha.
      Jakem burczymuchowa, umiem się zachować w każdym towarzychu(ale gadamy tylko w j. słowiańskich)-farbowany lis? bardziej chciałabym kamalełon..
      nastawiłam małosolne-uderz w stół i pichcimy!
      burczymuchowa

      Usuń
  15. Polityka zaśmiergła mi tak mocno, że trzymam się od niej tak daleko jak tylko mogę.
    Nie martw się tym, że nie potrafisz dodawać zdjęć. Ja - mimo, że param się informatyką i grafiką komp. - też miewam z tym kłopoty. I nie słuchaj rad "życzliwych", bo tu nie chodzi o umiejętności, ale o wiele różnych czynników, które powodują, że możesz (albo nie) dodać zdjęcia do posta. Te czynniki to głównie: 1/ Sprzęt i oprogramowanie na jakim pracujesz, 2/ Przeglądarka i jej ustawienia, 3/ Prawa autorskie do zdjęcia, 4/ Wybrany szablon bloga, 4/ Cenzura na http, 5/ Poziom zabezpieczeń sprzętowych, 6/ platforma na jakiej umieściłeś bloga, itd., itp.,
    Na ogół kupującym srajfona albo lapka sprzedawca ustawia w/w parametry na zasadzie "odporne na głupich", i tacy ludzie nie wiedzą, że świat wokół nich jest o wiele bardziej skomplikowany i złożony. I to by było na tyle ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, skomplikowane to jest. A ja, głupi, myślałem, że jestem głupi...
      Dzięki, Andrzeju.

      Usuń
    2. 1. klikamy prawym na fotkę,,, klikamy lewym "wyświetl w osobnej karcie"... klikamy prawym na tą wyświetloną fotkę... klikamy "zapisz"...
      2. podczas edycji tekstu posta zaznaczamy kursorem miejsce, gdzie ma być fotka... klikamy na pasku menu ikonę "obrazek"... klikamy "pobierz z komputera"... znajdujemy folder z fotką i klikamy tą pozycją... zaznaczamy fotkę na wyświetlonym oknie... klikamy "wstaw"...
      3. klikamy już wstawioną fotkę... klikamy w pojawiającym się menu ikonę "dostosuj rozmiar"... dostosowujemy...
      ale...
      punkt 1. czasem jest niewykonalny, wtedy:
      1a. robimy zrzut fotki z ekranu /w menu systemu, w "akcesoriach" jest apka "wycinanie"... zapisujemy tak zaznaczony fragment...
      obejście punktu 3.:
      1,5.. otwieramy fotkę w programie graficznym... zmieniamy jej wymiary tak, aby szerokość (w pikselach) była równa szerokości środkowej szpalty bloga... wysokość sama się proporcjonalnie dostosuje...
      wykonujemy punkt 2...
      3a. dostosowując wymiar wstawionej fotki wybieramy opcję "rozmiar oryginalny"... w efekcie fotka idealnie się spasuje do szerokości środkowej szpalty...
      ...
      proste, czy skomplikowane?...

      Usuń
  16. Dla mnie Tusk jest na emeryturze i jedynie dostarcza sobie rozrywki, dlatego od pewnego czasu nie komentuję jego poczynań. Tymczasem obecny nierząd nadal go przeżywa i wkłada mu w usta swoje własne hasła. Gott mit Uns - Czarnek i inni są zupełnie uprawnieni do noszenia takich opasek, byłoby to spójne z programem nierządu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozrywką emeryta powinno być siedzenie na zapiecku i przelewanie na Radio Maryja... Tuskowi nierząd powinien odebrać emeryturę!

      Usuń
    2. Czy to się komuś podoba, czy nie (mnie się akurat podoba) Polska coraz bardziej ulega europeizacji, w związku z tym emeryci coraz częściej będą robili to, na co mają ochotę :)

      Myślę poza tym, że nierząd dba o swoje interesy i swoje emerytury, w związku z tym nie zrobi niczego, co mogłoby uczynić precedens mogący mieć w przyszłości wpływ na ich własne "pieniądze, które się im należą".

      Usuń
    3. Masz rację, Moniko. Niepotrzebnie poleciałem stereotypami...
      No wiadomo, kruk krukowi oka nie wykole

      Usuń
  17. Na wszelki wypadek zrobiłem sobie ostry cień na powiekach przekąszjąc "Ducha puszczy" małosolnym i od razu zaczęły się molestujące podchody teścia. Po debiucie Roberta, a przed "siatą", dałem dziadowi setkowca i wymusiłem 20% jego 14-stki, i poleciał po browce..
    Żadnych słodyczy, Bojowy...-cukrowa stopa rośnie, jak przysłowiowe ubóstwo.
    15 lipca były imieniny byłego "króla" Europy, a dla nasz zwykłych kiboli(nie wstydźmy się prawdy), zwykłego matoła i co? Cicho było, żadnych tortów i orzechów -i co tu rozumieć! on po niemiecku obchodził urodziny pod Makrelą i Stolzem...(22 kwietnia)
    A TERAZ KOCHANI PAMIĘTAJMY O NASZYCH DZIADKACH(od bidy może być pijany teściu)
    TO DZIŚ ICH ŚWIĘTO-Tusku matole, żyj sto lat i jak najdalej od nas-Hoch soll Sie cię jasna cholera, alleluja i do dzieła z tym dziadostwem. (teściu wrócił z browarami i orzeszkami!)
    burczymuchowa



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ostrym cieniem trzeba uważać. Zrobiłeś sobie czy zrobiłaś sobie?
      Chyba jesteś farbowanym lisem. Porządny kibol (pamiętający o dziadkach) pędzi w piwnicy i nie pędzi teścia do sklepu na jego koszt...

      Usuń
  18. Porządny kibol(ten od matoła?). W jakiej piwnicy?
    ubolewam, jak mało wiecie o mentalności trans... Wiadomo, to się bada, wedle przekazu Naczelnika. Zaczynam odczuwać pewien dyskomfort psychiczny, bo mam się tłumaczyć co zrobiłem, czy zrobiłam. Owszem, ale teść nie jest mój rodzony, tylko z przydziału- prowadzi aktywny tryb życia nawet w niedzielę, dorabia jako kurier. Poszedłam mu na rękę -poprę obronęTuska, jak będzie szedł do więźnia, a w zamian teściu odstąpił mi CAŁĄ 14-tkę.
    burczymuchowa
    p.s.przez moment poczułem się dyskryminowana, myślałem, głupia, że tolerancja istnieje...

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.