sobota, 17 lipca 2021

Wieści upalno-burzowe

 - Wyszło na jaw, że w roku 2015 ówczesna premier RP, Pani Ewa Kopacz, miała już gotowy program 1000+! Niestety, PiS wygrał wybory i ukradł połowę.*

- Donald Tusk przebywa na wczasach w Chorwacji. Podobno sporą połać chorwackiej plaży odgrodził parawanem i za tym parawanem coś knuje...

- Popstrykały się dwa trybunały. Naszym zdaniem ważniejszy jest polski TK. No bo TSUE to zwykły Trybunał Sprawiedliwości. Gdyby to był Trybunał Prawa i Sprawiedliwości...

- Na skutek tych trybunalskich awantur, UE może nie wypłacić Polsce unijnej kasy. Trochę matematyki teraz. 770 miliardów Złotych, 7 lat, 38265000 obywateli. Wykonaliśmy kilka piśmiennych obliczeń i wyszło nam, że jeżeli covid nie przetrzebi populacji, to na łeb przypadnie niecałe 240 zeta miesięcznie. Podejrzewamy, że nawet Krystyna Janda uznałaby tą kwotę za śmieszne pieniądze...

- Jednak z drugiej strony... Gdyby liczbę beneficjentów powyższych miliardów ograniczyć do kilku tysięcy raptem? Oooo, wtedy jest o co walczyć! Zdaje się, że Donald Tusk w bardzo wojowniczym nastroju powrócił do Polski...

- Jeżeli wysiłki Pana Donalda spalą na panewce, to może dojść do sytuacji, którą jedni nazywają polexitem, a drudzy wypierpolem. Oznacza to, że rzucim Europę skąd nasz ród!

- Warto nabyć wygodny fotelik składany i zapoczątkować kolejkę pod ambasadą kraju do którego chcemy pojechać. Nadciąga druga fala wiz!

- Na koniec sen Kolegi Podśmiechujka. Śniło mu się, że Angela Merkel złapała go za jaja i nie chciała puścić. Teraz gnojek chodzi dumny jak paw, bo tylko jego Frau Angela chce zatrzymać w Europie!

*Wiadomość zaczerpnięta z mema znalezionego w necie.

PS. Z niecierpliwością wyczekujemy sezonu ogórkowego...

27 komentarzy:

  1. Znaczy nie komentować?...
    A ja tu przyszłam z mizerią: nabyłam składany fotelik w wersji "bujaj się sama". Ale nie wiem, czy wystarczy dla mnie miejsca na parkingu. Póki co bujam się więc i odwalam sobotnią prasówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to? Przecież w prostokącie na komentarze wyraźnie pisze: "Wpisz komentarz"...
      Nie martw się miejscem na parkingu. Powróci zawód stacza kolejkowego. Wynajmiesz zawodowca i będziesz górą!

      Usuń
    2. A to takie skojarzenie z tym handlowym ogórkowym sezonem, kiedy nic się nie dzieje... :)

      Usuń
  2. Przy takiej pogodzie jaka teraz nas nawiedza, to wszystko w diabły pójdzie, nawet covid przestanie być groźny!
    Po serii upałów, wichur i powodzi wszyscy za Ural spie... znaczy wyjedziemy, tam choć powietrze czyste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wszyscy spie... znaczy wyjedziemy za Ural, to świeże powietrze długo tam się nie utrzyma!

      Usuń
  3. Melduję wszem i wobec,
    że sezon ogórkowy w pełni.
    Rozdaję ogórki komu popadnie;
    bo nie chce mi się ich kisić;
    a po cholerę robić zapasy,
    skoro i tak pandemia nas dopadnie;
    a kogo wirus nie pożre;
    tego wykończy polityka;

    Konflikt wewnątrz UE narasta;
    Chodzi o wyższość prawa unijnego nad krajowym;
    Komisja Europejska wszczęła postępowanie o naruszenie prawa UE wobec Niemiec za podważanie prymatu prawa unijnego nad prawem krajowym.
    Dojczexit Francexit Litwexit
    Czechexit Hiszpanexit Polexit...

    Ja ze swoim fotelikiem zaklepuję miejsce
    przed ambasadą św.Piotra;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S> "Suddeutsche Zeitung: niemiecki TK może podważać prymat TSUE. Polski TK już nie..."

      Usuń
    2. Polityka, wirus, sądy...
      Tym się dzieci ekscytują.
      Dobry bimber jest odtrutką
      Na to czym nas media trują!

      Zdaje się, że ambasada św. Piotra nie zajmuje się rozdawaniem wiz. Dopiero na miejscu będą decydować czy wpuścić delikwenta...

      Usuń
  4. Witaj, Bojo.

    Wojowniczość pana Tuska w połączeniu z panewką nie nastrajają zbyt optymistycznie:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Panewka to zewnętrzna część łożyska ślizgowego, w której obraca się czop wału... Brzmi to bardzo perfidnie. A jeżeli jeszcze dodać rozpalonego do czerwoności Tuska... Zgrrroza!

      Usuń
  5. 240 zł na łebka to jednak dużo więcej niż 9 zł na emeryta po reformie podatków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Tyle tylko, że 9zł to żywa gotówka, a unijne 240zł to wirtualne nie wiadomo co!

      Usuń
  6. Boja!
    Potrzebuję jakoś skontaktować się z Tobą. Pilnie, to znaczy na gwałt.
    Nigdzie nie widzę dostępu do Ciebie, więc zostawiam swój namiar - proszę, koniecznie się odezwij!
    kmhk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie boja wyświetla się pod takim adresem:
      boja@onet.com.pl

      Usuń
  7. mieć, a nie mieć - różnica znaczna. szczególnie, że każdy z góry liczy na to, że raczej weźmie, niż rozda - Janosik był jeden, a w sejmie ilu zasiada? i to bez gwarancji, że na długo.
    nie grymasiłbym nawet, gdyby to było dwa pięćdziesiąt in plus, bo mój cynizm szczypie mnie w zadek, że skoro dostałem dwa, to znak, że będę musiał zapłacić dwieście! tylko nie wiem jeszcze za co.
    a tu patrz - dwie stówki z górką! poezja! emerytom waloryzują w bilonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tych dotacjach ktoś zarabia...Jedno wiem na pewno - tym kimś nie jestem ja!

      Usuń
  8. No ... nie da sie ukryć, że ktoś trzyma za jaja Podśmiechujka. 😉🤣

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz więcej tych "dobrych" wieści. Strach bać i nie bać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta fala
    mi plany rozwala.
    Po pierwszej fali wiz, i między drugą, a trzecią falą pandemii, chciałam Mamę odwiedzić. Ale nadciąga czwarta fala pandemii i druga fala wiz. WTF?
    Lipiec kona
    a ja nieszczepiona.
    Turnus mija
    a ja niczyja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to, Olitorio, znalazłaś się w miejscu, które nazywane jest czarną du.ą. Ja jednak jestem pewny, że znajdziesz korzystne wyjście!

      Usuń
  11. Fotelik prędzej u bram piekieł będę mogła sobie rozstawić(a właściwie, to od 5 lat już na nim jeżdżę), bo jestem niewierząca, więc do "góry" mnie nie przyjmą. Na wizie mi nie zależy, bo wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma". Uściski.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.