wtorek, 19 lutego 2019

Dwa kace

Pierwszy kac jest izraelski i nazywa się Israel Katz. Przed jego nazwiskiem stoi p.o. (nie mylić z PO) ministra spraw zagranicznych Izraela. Jest też synem ocalonych z Holokaustu, a Polacy, jako tacy, są mu nienawistni.

Katz napyskował ostatnio strasznie i uważa, że słusznie napyskował. Nasz Premier uznał, że jego słowa to szczyt czegoś tam i nie pojechał na szczyt też czegoś tam. My też jesteśmy oburzeni, ale rozumiemy Katza... Wszak nie jego wina, że z mlekiem matki wyssał przekonanie, że Polacy z mlekiem matki wyssali antysemityzm!

Tego kaca zalejemy "Koszerną"...

Drugi kac jest bardziej swojski. Często obijały nam się o oczy dwa słowa: "siostry Godlewskie". Ostatnio cały artykuł o nich przeczytaliśmy. Krewkie, jak się okazało, rodzeństwo awanturowało się na lotnisku i w samolocie do Amsterdamu. Zaczepiało współpasażerów, biło się między sobą, a nawet chciało poderwać pilota. Pilot nie dał się poderwać, nie poderwał też samolotu do lotu, zawrócił i wysadził siostry w pizdu.

My uznaliśmy, że siostry Godlewskie to wesołe siostrzyczki. Postanowiliśmy sprawić by obiły nam się o oczy i o uszy jednocześnie. Weszliśmy na YouTube...

Wysłuchaliśmy "Mazurka Dąbrowskiego" odśpiewanego na życzenie Pana Prezydenta i fragmentu parakolędy odśpiewanej na życzenie... Czy my wiemy? Chyba na życzenie samego Pana Boga?

Przesadziliśmy. Oprócz kaca dopadła nas zgaga. No cóż... Ranigast popijemy Krwawą Mary...

Przy okazji tych kaców, wpadł nam do głowy pomysł na nową formę antysemityzmu. A wysłać siostry G. do Izraela! Niech tam koncertują. Niech śpiewają na życzenie Benjamina Netanjahu. Niech śpiewają na życzenie Katza. Dopóki Mossad nie wkroczy...


No ale dość o pierdołach. Są ważniejsze sprawy. Nadchodzi czas rozliczania PIT-ów. W trakcie tej czynności warto pomyśleć o pomaganiu:

Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „SŁONECZKO”
77-400 Złotów, Stawnica 33A
konto:  89 8944 0003 0000 2088 2000 0010
w tytule wpłaty podać subkonto osoby, której chcemy przekazać naszą wpłatę: 442/P
Można też rozliczyć PIT na stronie fundacji:
Fundacja Słoneczko
KRS: 0000186434
Więcej informacji:

33 komentarze:

  1. Katzowi ojca zabili Polacy, więc ma prawo mieć żal. Też bym miała. Ale jako urzędnik państwowy powinien reprezentować nie siebie, a swój rząd i państwo.
    To kolejny męski blog na którym robi się pojar siostrom G. Chłopaki, co z wami? :)
    Najlepszy sposób na niemanie kaca, to unikać imprez wysokoprocentowego ryzyka i dam w guście PADa.

    Obrazków nie ma (na razie), za to odesłali mnie na Google, czyli Berdyczów :) Drugi raz wpisuję komentarz. Może tym razem przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katz urodził się w 1955r... Kto wie? Może jego ojciec jeszcze żyje? Zdaje się, że Katz swój żal wyssał z mlekiem matki...
      Nie wiedziałem, że robię im pojar…
      Kac jest ważnym elementem ludzkiego życia i nie wolno go unikać!

      Usuń
    2. Przepraszam za literówkę. Oczywiście chodziło o pijar. Pisałam już drugi raz komentarz i trafiłam w literkę obok. A pijar robisz - popatrz na komentarze, głównie dotyczą tych pań :)

      Informację o rodzinie Katza i jej losach mam z mediów. Masz rację, mogłam coś pokręcić, może chodziło o dziadka.

      Usuń
  2. Siostry Godlewskie powiadasz? Wydaje mi się że nie da się na trzeźwo na to patrzeć a słuchać to już w ogóle. Co się zobaczy nie da się odzobaczyć. To są strasznie zryte pustogłowe glonojady ale za to jakie znane!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja od sióstr Godlewskich i im podobnych mam większego kaca niż od polityki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami takie coś też trzeba odsłuchać i obejrzeć. Ludźmi jesteśmy i nic co ludzkie nie może nam być nieznane.

      Usuń
  4. Witaj, Bojo.

    Kim są siostry Godlewskie?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie opisała je Jaga w swoim komentarzu.

      Usuń
  5. Jaka kultura panującego rządu takie i siostry Godlewskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się, że wszyscy trzymają poziom?

      Usuń
    2. Bezczelnie się wtrącę. Czyż jednak nie jest prawdą , że rząd taki jak mu opozycja zezwala...Wszak pijany władzą, utrzymywany w pionie tylko przez oponentów a jeśli i oni pijani, leżą wszyscy pokotem pod płotem.

      Usuń
  6. Jaka kultura panującego rządu takie i siostry Godlewskie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wspieram moim 1% Felineusa.
    Odpalając materiał z siostrami Godlewskimi ryzykowałeś naprawdę bardzo wiele. Niestety, co się zobaczyło (i usłyszało), tego już się nie odzobaczy (ani nie odsłyszy).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie kac męczy już od dawna, za każdym razem, gdy słyszę wypowiedzi nam panujących. Siostry Godlewskie to przy tym mały pikuś. Ale profilaktycznie ich nie słucham od czasu sławnej kolędy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Godlewskie to niekończący się kac po spirytusie popijanym herbatą i zagryzanym pajdą. (W tym miejscu pozdrawiam p. Joannę i całą patologię z Trójkąta Bermudzkiego).
    Coś tam o nich słyszałam, ale dopiero ostatnio na jakimś blogu zaiskrzyło. Weszłam. Zobaczyłam. Wysłuchałam. Mój. Boże.
    Czytałam o tej przygodzie, co to miała być podniebna, a skończyła się na pasie. (Przy okazji: byłam kiedyś w pizdu. Fajna miejscówka tylko piździ i do domu daleko.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego ja nic nie wiem o siostrach Godlewskich???
    Czy dużo w związku z tym tracę???

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mnie się reakcja premiera i całej grupy państw.
    A o siostrach Godlewskich wiedziałam no i nadal wiem. hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  12. Netanjahu zagalopował się tak samo, jak komentatorzy jednego z faktów dotyczących Drugiej Wojny Światowej, a bliżej obozów koncentracyjnych, w których żydowskie dziewczyny, aby przeżyć oddawały się prostytucji...
    Nieznajomość faktów i to głupota i trochę wstyd że tę twarz zobaczył świat...

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, miało być, że to wstyd iż taką twarz pokazał światu Binjamin Netanjahu..

    OdpowiedzUsuń
  14. Kac taki czy inny...zawsze problem jest

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech, kac Katzowi nie równy, tylko pytanie, który gorszy?

    A siostry Godlewskie, wybacz mi Boja, ale ja nie dzisiejsza jestem, to jakieś blogerki? ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem,że są Godlewskie, bo dziennikarze je promują, a teraz mi wytłumacz po co i dlaczego piszą o nich.
    Katza mam bardzo często i też dziwię się, po czym mam, skoro nie piję.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  17. mogły tłuc się w klatce - zarobiłyby parę groszy. ale nic straconego UFC, KFC, czy inne MMA poczeka na taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykrakałem chyba. trzeba było gębę trzymać zamkniętą.
      https://noizz.pl/celebryci/fame-mma-3-zapowiedz-walki-marty-linkiewicz-i-esmeraldy-godlewskiej/1n86x2b

      Usuń
  18. No cóż - siostry Godlewskie, minister Katz... I w branży muzycznej i wśród polityków nie brakuje ludzi, których nie da się słuchać. Najlepsza rada - dieta niskoinformacyjna i wyłączenie radia oraz telewizora. Pięknie się wtedy żyje :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koala powiada pan a któż to się kryje za tak uroczym zwierzątkiem bo jeśli wszystko jest żartem ... Przyszło mi na myśl ,że w domu publicznym przy wyjściu, powinna wisieć informacja, kiedy można się wyspowiadać i godziny otwarcia kamieniołomów, by odpokutować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to i bywa, droga kloszard - mijasz człowieka i nie wiesz. :)

      Usuń
  20. na zwykłego kaca u mnie działa zimne mleko (tylko baaaaardzo powoli pić trzeba, żeby się przyjęło), na siostry Godlewskie niestety nie działa....
    witam stęskniona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miewam kacy(kaców?), więc kompletnie nie wiem, o czym piszesz, ale 1% przekażę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żeby nie mieć kaca, to trzeba byle czego nie pijać! ;)
    A ludzi podłych omijać, o ile to możliwe - tak mi ktoś niedawno radził. :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.