czwartek, 7 grudnia 2017

Koncert z okazji imienin Mikołaja Miki

To dzisiaj właśnie. Mikołaj Mika siedzi w fotelu, pluskwy po nim łażą, ale nie zwraca na nie uwagi. Jest wzruszony i lekko zażenowany, a my śpiewamy, bo każdy zasługuje na koncert, zwłaszcza ON! Nasz umiłowany Ojciec - Dyrektor, nasz Prezesunio łaskawy, nasz Marszałek, nasz Przewodniczący, nasz Sekretarz Generalny. Nasz Mikuś - robaczek!
Każdy przygotował arię dla Mikołaja (w nawiasach tytuły piosenek z których pożyczyliśmy melodie). Rozpoczyna, oczywiście, Boja. Rozpoczyna, oczywiście, patetycznie...
BOJA ( "Mury" Jacka Kaczmarskiego):
Choć niemłody i łysy jest, ja podziwiam go wciąż
Każdy czyn i każdy gest - świadczy, że wielki to mąż!
Flach tysiące obalił już, nie raz film mu się rwał
Lecz nie dla niego bukiet róż
On co innego mieć chciał!
Żyj nam Miki, długo żyj!
Odkręć zakrętkę, otwórz ryj
I sobie golnij, golnij, golnij
Na zagrychę śledzia żryj!
KOLEŻANKA WYMÓWKA (Skaldowie "W żółtych płomieniach liści"):
I ja kochałam kiedyś jego
Zanim puściłam się z Kolegą.
Poszłam przez życie z Podśmiechujkiem
Nie poszłam z Mikim... Czemu? Chuj wie!
Masz Mikołaju imieniny
A więc z prezentem przychodzimy.
Razem z Kolegą Podśmiechujkiem
Przyniosłam fajki - Bierz i truj się!
KOLEGA PODŚMIECHUJEK (to znają wszyscy):
Pust' wsiegda stawia Misza
Pust' wsiegda budiet wodka
Pust' wsiegda budiet laba
Pust' wsiegda budu ja!
DOBRA KOBIETA (Trubadurzy "Znamy się tylko z widzenia"):
Znam ja go dobrze z widzenia
Kawał z niego jest popaprańca!
Chcę namówić pijaka i lenia
Do pielgrzymki i do różańca, różańca!
Ale dziś... ale dziś...
Dzisiaj jest dzień tego licha
Więc dyspensy łaskawie udzielam!
I ja także chlapnę kielicha
Za zdróweczko tego menela, menela!
Właśnie dziś! Właśnie dziś!
PROFESOR GENDER (to też znają wszyscy):
We don't need no abstinention
We want to celebrate now
Name day of Nicholas M.
Nicky! Happiness and health!
Hey!
Waiter! Do your duty quickly!
Czego nie rozumiesz?
Lejże, bo mi zaschło...
DZIAD ŚMIETNIKOWY (R. Rynkowski "Wypijmy za błędy")
Wypijmy za Mikę, zatańczmy na rurze
Dziś nikt się nie zgorszy, folgujmy naturze!
BRAT LADACO (Pastorałka "Oj, maluśki, maluśki")
Po maluśkim, maluśkim, maluśkim polej Mikołaju
Alboli też po większym, po większym - będzie jako w Raju!
A w prezencie, mój panie
Medalik dostaniesz!
DUET NORMALNY I PANI NORMALNA (K. Prońko "Psalm stojących w kolejce")
PN: Razem tutaj przyszliśmy
N: Do Miki, do Miki, do Miki!
PN: Żeby zaśpiewać mu niczym
N: Słowiki, słowiki, słowiki!
PN: Po co my to robimy?
N: Bo chcemy, bo chcemy, bo chcemy!
PN: Kiedy do domu wrócimy?
N: Nie wiemy, nie wiemy, nie wiemy!
WSPÓLNIE: Bądź jak Mika, czas zatrzymaj!
(Wyścig szczurów niech se gna)
Wypij kielich wina "Lawina"
Do dna, do dna, do dna!
PANI NORMALNA (Bez melodii, opryskliwie):
Nie wierzę, że to śpiewałam! Chyba na mózg mi padło... W dupie to mam, idę do domu... Normalny! Dopilnuj by Psica wypróżniła się!
Ale sensacja! Mikołaj Mika też przygotował arię! Zaśpiewa dla nas tu i teraz, bo później kto wie co będzie...
MIKOŁAJ MIKA (Z. Martyniuk "Przez Twe oczy zielone"):
Przez te pieśni tu dla mnie śpiewane
Łzy wylałem
Gwiazdy z tivi wam chyba oddały
Polot swój
A ja serce swe w piersi z ledwością
Utrzymałem
Egzaltacja mnie taka dotknęła
Pierwszy raz!
I to by było, na razie, na tyle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.