piątek, 14 października 2022

Piosenki na każdą okazję

 Znowu będzie prawie niepolitycznie. Z "Pocztem Władców Polski" kiepsko mi idzie i muszę ratować się takimi tam... 

Cztery takie tam każde okazje przyszły mi do głowy (w tym jedna jakby przebrzmiała, bo trochę przykryta Fiutinem):


1. Dziadek górnik, tata górnik

Hejże hej, hejże ha!

Z woltaiką* natarczywie

Dzwonię ja, dzwonię ja!


2. Dwaj katole raz przy stole

Siedli z dwójką gejów

Ledwie tyłki umościli

Już się zgodnie pokłócili

Komu skąpią przywilejów!


3. Pisdzielce już ładują wózek gnojny

Na wiosnę kwiatki rosną i pora już na bal

Gdy spytasz ich - dla kogo wóz tak strojny?

To dla Ryżego, by go wywieźć w siną dal...


Totalsi już rakietkę w leasing wzięli

Na wiosnę kwiatki rosną, w pociągach działa Wars

Gdy spytasz ich - dla kogo ten modelik?

To dla Małego, żeby wysłać go na Mars...


4. Pamiętajcie o szczepionkach

I maseczkach zapomnianych

Choć na prawie już wszystkich portalach

O covidzie nie ma danych...


Pamiętajcie, że szczepionki

Są by ludzi było niewielu

Zawierają wyciąg z chińskiej biedronki

No wiadomo w jakim celu...


Co musi się stać, żeby wszystkie te każde okazje stały się przebrzmiałe? (Dzięki, Oko)

---------

* Chodzi o fotowoltaikę, ale musiałem skrócić, bo sylaby nie pasują.


PS. Wpisuję komentarze pod poprzednim postem, a one się nie pokazują... Za dużo ich jest, czy co? W Kosmos polityków trzeba wysyłać, a oni komentarze wysyłają...


94 komentarze:

  1. Bój się Boga! Całkiem zgłupiałam...i do tego zgłupłam. I jak mam teraz żyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stan zgłupienia połączony ze zgłupnięciem to chyba nirwana jest?

      Usuń
    2. Oooo..tak. Ale już mi się polepszyło. Przetłumaczyłam sobie powyższy tekst z Twojego na moje i dzięki temu ogarnęłam. Teraz już nie fałszuję podczas śpiewania. Chyba dlatego że śpiewam na własną nutę...

      Usuń
    3. Coś kręcisz... Nie da się fałszować tych piosenek, nie ma w nich fałszywej nutki.

      Usuń
    4. A bo tak mi się polepszyło,że aż na słuch padło
      w temacie

      Usuń
  2. przydało się? to dobrze.
    a wyciąg z chińskiej biedronki - samoistne cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat pchają się chińskie biedronki i tak mi się jakoś skojarzyło.

      Usuń
  3. Rada obserwatora społecznego, krytykanta poetów i poezji znaleziona w necie,
    parafraza:
    sięgnijmy po jakiś wierszyk(tekst piosnki) i nawet jeśli ni w ząb go nie skumamy to pozwólmy by wierszyk(tekst piosnki) ciągnął się za nami przez cały boży dzień! jeeny...
    Jest gwarancja, że pod koniec dnia dostrzeżemy coś więcej, coś głębiej. Będzie boleć!? Odliczamy czas...
    krytykant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdałaby mi się jeszcze jedna rada. Przeczytawszy tekst, który ni w ząb nie skumałem... Co mam z nim zrobić?

      Usuń
    2. z zębem?
      czy z teksem?
      usunąć! natychmiastowo!
      z tym się liczy każdy krytykant, bez znieczulenia...
      po co się narażać "autorytetom"? i mieć ból zęba "mądrości"
      krytykant
      p.s. anonimy to zazwyczaj "mleczaki" i nie dorośli do poważnych dyskursów na temat prawdziwej poezji- kabaret, ooo TU se można pofantazjować, ale cenzor zawsze będzie cenzorem-także "usunąć". Te poprawne zostawić!

      Usuń
    3. To co przeczytałem - już nie odczytam z powrotem. Z tekstem jak z zębem, można usunąć, ale dziura i tak pozostanie.

      Usuń
    4. taak, jest wybór -mieć dziurę po zębie, czy lukę w pamięci. hm
      reset, to takie przyszłościowe jest.
      zawsze można się tłumaczyć amnezją, ale szczerbatym być?
      nie mam trzech na przodzie, ale jakbym przetopił zajumany pierścionek z "okiem", to na kolczyk by styknęło-raperski!
      krytykant

      Usuń
  4. Nie Boja, te komentarze pod poprzednim postem wcale nie znikają - one tylko zeszły do "podziemia". Może za bardzo już "ostre" tak na pierwszą stronę były czy co? :))
    Ale może to i dobrze, bo to forum już trochę "za długie" się zrobiło, choć nie ukrywam ciekawie było ...
    A na poważnie - proszę pod poprzednią notką zejść (zjechać?) na sam koniec i tam pod forum zauważyć okienko z napisem "wczytaj więcej", po czym odważnie w nie kliknąć .... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz za długie, drugą razą za krótkie- jak nic trzeba znaleźć "winnego" i ...
      może ostracyzm?
      krytykant
      p.s. to ranek, czy zmierzch?

      Usuń
    2. O! Dzięki, Mario. Sam bym za chiny nie doszedł...

      Usuń
    3. niezawodność, to u kobiet należy cenić z należytą powagą i szaconkiem!
      robię drinki...
      krytykant

      Usuń
  5. Komentarze na blogach to ruletka, ja już prawie zawsze wpisuje jako anonim z podpisem, gorzej gdy odwiedzam nowe blogi, ale trudno...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wypadku to tylko brak wiedzy z mojej strony.

      Usuń
  6. "Co musi się stać, żeby wszystkie te każde okazje stały się przebrzmiałe? "
    To jasne, musi się zdarzyć coś większego, co odwróci uwagę od tych wyśpiewywanych problemów, a może nawet nas, podzielony naród zjednoczy. Jeśli w ogóle będzie coś do jednoczenia. Aż się boję myśleć co to może być .... :(
    Choć może wystarczyć, że Ameryka nas wepchnie do wojny z Rosją. Czy jest to niemożliwe? Różnie mówią, a jak ktoś ma czas i chęć, to może posłuchać (szczególnie tak gdzieś od 7 min.) : https://www.youtube.com/watch?v=Wl1mcbnlRXg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz tez zaczynam sie obawiac co tez musialoby sie wydarzyc aby skloconych Polakow zjednoczyc.

      Usuń
    2. Maria się boi, Ania obawia... A przecież wystarczy, że nasi zdobędą w Katarze mistrzostwo świata w piłce nożnej. Wtedy zjednoczymy się już na zawsze!

      Usuń
  7. te teksty pod nuty patriotyczne zaczynają być przygnębiające...
    minął dzień, a tu żadnego wpisu, ani od koksowego wujka(pisarza fantastycznego), ani od autorki bestsellerów...
    to jest smutne...
    krytykant
    p.s. albo COŚ, albo NIC! CUVA
    krytykant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było się zachowywać i "piaskiem po oczach nie sypać" ...
      Teraz to tylko daremne żale, próżny trud, bezsilne CUVA pozostały ... ;)

      Usuń
    2. Krytykancie ... nadrabiasz za wszystkich:)

      Usuń
    3. Drogie Panie!
      czy krytykant was się czepia? Jesteście "puchem marnym", a ja ?
      Analizujmy utwór poety...
      Drogie dziecko(Maria), krytykant-to mniej niż eunuch(poetycki), wie najlepiej jak napisać, ale warsztatu(i talentu) nie staje(czyt. brakuje).
      krytykant
      p.s. niemieccy poeci i filozofy-to nie doścignięte ideały europejskiej cywilizacji-tam gdzie chlebuś, tam ojczyzna...

      Usuń
    4. "A po nocy przychodzi dzień
      A po burzy spokój"...
      Tylko Krytykant budzić chce
      Tłukąc się do okien...

      Usuń
    5. ćma barowa-dobry film o tłuczeniu
      krytykant

      Usuń
    6. Drogi ojcze (duchowny?) krytykancie - jak to dobrze, żeś te objaśnienia w nawiasach dał, bo jak nic moje myśli ku problemom ze "staniem Twojego warsztatu" by w niewłaściwym kierunku popłynąć mogły ..... ;)
      Proszę się nie martwić tym, że w tzw. rymach częstochowskich talentu krytykantowi może trochę brakuje...
      W prozie jest dość dobry, a poza tym zawsze może pisać nie w linijkach od lewa do prawa, ale po kilka wyrazów bardziej w pionie, wtedy może jaki biały wiersz wyjdzie... kto wie? ;)

      Usuń
  8. jadę, jadę..
    u mendrkujących stagnacja, pewnie mędrkują cosik przy kapuście?
    cuva, ja to mam jednak kupe czasu, wiersz jakiś walne- może o Neronie? Temu to bez nikakich w .....wlazywali...
    krytykant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę chcesz pisać wiersz o Neronie? Daj spokój, drinki byś zrobił dla wszystkich... Tylko bez tabletek gwałtu!

      Usuń
    2. mistrz jest jeden, a jeszcze, jak jest Gospodarzem.
      bez gwałtu, oczywiście
      znane są bardziej wyrafinowane śtuczki.
      jedną wymieniłem i dałem pomysła, przynęta chyciła.
      Teraz pora na deprecjonowanie, ale pic na tym polega-nie czytałem, ale wiem-prawdziwy krytyk
      krytykant

      Usuń
    3. Krytykancie, zgadzam się, ten pic właśnie na tym polega ... ;)

      Usuń
  9. "piaskiem...."
    tak jest, o tym pisał Wojaczek...
    krytykant

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie nowa sytuacja, ale nie będę ukrywał, że na razie atrakcyjna. Od początku chciałem, żeby mój blog był "lekki". Unikam dyskusji "do krwi ostatniej", lubię słowne przepychanki.

      Kochasia będą ścigać klątwy wrogów i modlitwy wyznawców.

      Usuń
    2. Boja, jesteś wielki .... I wielkie Ci dzięki, za Twój blog, lekki, łatwy i przyjemny oraz przyjazny dla różnych "opcji" - od niewinnych trollików aż po autorytety z nieco wybujałym ego ...
      Lajk! I najpiękniejszy uśmiech na jaki mnie stać... :))

      Usuń
    3. ten hołd Marii niech będzie lekkostrawnym symbolem zmyślności politycznej naszego wielce wyrozumiałego Gospodarza, nie ma co kanclerskiego łeba trza mieć!
      lekko, łatwo i przyjemnie- a fermenciarze z PRL-u?
      Maria, masz szanse zostać faworytą. La Profesore J. M. G. dostanie lekkiej obstrukcji, a wielkość Gospodarza może być poddana próbie...
      pozdrawiam, równie lekko i łatwo(z "przyjemnością" to się wstrzymam, aż do uzyskania wyników testu na...)
      krytykant
      p.s. może jakąś piosenkę z okazji tego obwieśszczania.


      Usuń
    4. Ee tam, fermenciarze z PRL-u nie mają zdolności honorowej , bo skąd? Musimy ich zwyczajnie ignorować ...
      Nie przejmować się i omijać szerokim łukiem (jak guano?) .... ;)

      Usuń
    5. wózek z gnojem, by się jednak przydał
      Pana Tuska mieli okiełznać kibole, ale Naczelnik zadziałał szybciej, niejako z marszu(haha). Ma widać sposób na matołów...
      Boję się wiosny, kto kogo na taczkach wywiezie to się może okazać jeszcze-chciałbym bić zomo wreszcie.
      Taczka też by mi się przydała.
      krytykant


      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Directive on the Conservation of Wid Birds
      "Stoi "ptaszek" na gałęzi, ob...ł (obszczał?) dziada, a ten rzęzi"
      oj dana!
      krytykant

      Usuń
    8. koprofilia blogowa, to już drugi wpis świadczący o pewnej tendencji, ale nie jestem biegłym w obsmarowywaniu ...
      jako działkowiec, owszem rozrzucam gnój, a raczej kompost(szerokim łukiem), ale to inna bajka jest i nie ta technika.
      krytykant
      p.s. Neron Europy, nawet kolędy śpiewał po niemiecku już jako dziecko, na jedną nutę-ten też nie wyrósł zbytnio ponad poziom wulgaryzmów, tendencje...

      Usuń
    9. No krytykant, duży szacun! :)
      Nie dość, że też już zaczynasz pomału rymować, to jeszcze jakie myśli edukacyjne nam tu podsuwasz! Aż musiałam sprawdzić co to jest ta kaprofilia blogowa ....
      Jak to człowiek całe życie się uczy i czegoś nowego stale dowiaduje ... Kto by pomyślał, nawet na gałązce, gdzie tyle guano zostawiono? ;)

      Boja jest wielki, ale Tobie też niewiele brakuje.
      A na blogu "lekkim, łatwym i przyjemnym" można chyba przysiadać się na dowolnych gałązkach, bez większej szkody dla całości, a często może nawet dla większego pożytku. Są różne "szkoły" w tym zakresie...
      Tym nie mniej każdy Gospodarz na swoim blogu ma prawo narzucać swoje dowolne regulacje, do których gość się musi dostosowywać. Zaś próba ustalania podobnych reguł na cudzym blogu jest przejawem co najmniej pewnych braków w kindersztubie ....

      Usuń
    10. a co mi tam,Mario!
      ja nie odróżniam nocy od dnia, a co dopiero dawnego ormowca(prl) , od , pal 6 ..., mnie się plącze!
      Jak chce zająć miejsce "trolla", to się spręża, choć nie czyta "anonimów". Mnie tam jedno kopyto, ale informatorzy(tajemnica dziennikarska!) ćwierkają, że dla tego ( nie wiem jak go określić-chama?)-" najlepsza baba, to własna graba", ale to może być wyrwane z kontekstu...
      pożyteczny był i chce nim nadal być, co mi tam!
      Zawsze daję znak- Mario, był mauser, a potem się zobaczy- a dziadowi niech się kloaczy...
      krytykant
      p.s. Gospodarzu, nie pękaj - temperuj dziadowskie chamstwo

      Usuń
    11. Mario!
      kopro, nie "kapro", ale niech to przejęzyczenie...
      piosenka dobra na wszystko, a jaki jest hymn kaprów?
      Jako, że pochodzę z najniższych nizin(społecznych)-sprawdziłem historię!
      chcąc nie chcąc proponowana jest pieśń va Pensiero z opery Verdi' ego ...-coś to oznacza?
      ja znam piracką wersję szczura lądowego znad Czarnej Hańczy: 3,4 iiii...
      "synowie mórz bliskich i dalekich mórz
      od wichrów spalone ich twarze
      za pasem złowrogo "zatkwiony" tkwi nóż(?)
      ci ludzie to właśnie korsarze"
      krytykant
      p.s. i po kiego mi dyskusja z jakimś śledziem marynowanym?

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. sprawdźmy....
      poczekajmy zatem na VAR...
      kto TU tak naprawdę faulował...
      tylko prawda jest ciekawa, zatem usuń te dwa swoje komenty i nie zawracaj ...y swoimi tęsknotami analno-oralnymi.., porównując Onet do salonu-halo tu Huston..
      krytykant
      sprawdźmy więc uczestnicy dyskursu, jeśli tylko komu się chce być nadal uczestnikiem kabaretonu..bo mnie się chce!

      Usuń
    14. ludzie!
      ma być tak, jak w der Onet?
      Tak, to jest ze zbytnią popularyzacją wolności słowa,
      zatem Kochani dedykuję Wam piosnkę o 40(?) zwrotkach, ale najbardziej utkwiły mi słowa:
      " Panowie agenci szybko pośpieszyli...
      ...marny los-jak w der Onet, do czego to dojszło
      ty, tylko ty będziesz moją nadzieją, niech nie wraca stare, żeby było nowe
      ale jaja! śledź...
      krytykant

      Usuń
    15. karty odkryte!
      " Onet mit uns"?- never!
      krytykant


      Usuń
    16. "bo ci bloga zgnoją"
      No masz! A kto pierwszy i najwięcej tego prowokującego "gnoju" na tym forum zamieścił?
      Złodziej krzyczy "łapać złodzieja" ??? :(
      Są ludzie, którzy zrobią wiele, żeby ten blog nie był ani lekki, ani łatwy, ani przyjemny .... Dlaczego?

      Usuń
    17. niektórzy nie czytają Anonimów, ignorują ich teksty. W tym przypadku odgnojacz, nie tylko zmienił znaczenie słowa( CUVA- imię dziewczyny, niemieckiego, haha, pieśniarza), ale zaatakował personalnie Anonima, pozwalając sobie na krótką tegoż A charakterystykę. Licząc(jak widać słusznie) na bezkarność. Jedzie dalej na swych cenzorskich zapędach(podobnie, jak jego blogowa koleżanka), bo uważają, że ich "nieanonimowość" daje pewne przywileje-i może słusznie?. Narzucą swoją narrację Gospodarzowi, czy NIIE? Dla mnie to jest głównym punktem zainteresowania, a "wypocone i wydyszane" teksty analno-oralne są...
      Stara szkoła, jak się chce kogoś poniżyć, to taki wtręcik jest uniwersalny-już w starożytności ( chociaż pederastia była czymś normalnym). Co do autora tego tekstu(oralno-analnego)?
      NIC. Oprócz dziecinnego zaklęcia-piszę do ciebie i tylko do ciebie, moje rady, jak powinno być-a nie jest, a gałęzie łopocą mi i łopocą w głowie...
      Boja, jak w każdej grupie, zaczęła się "walka" o dominacje-a zasada "wróg mojego wroga jest moim przyjacielem" zacznie obowiązywać wkrótce.
      Jak postąpiłby Salomon?
      krytykant
      p.s. Kochani, ja nie jestem w stanie pojąć, jak fantazjowanie, prześmiewcze teksty i różne docinki mogą być przyczyną aż takiej zajadłości na cudzym w dodatku podwórku ...widocznie jestem ponad taką bezinteresowną nienawiścią biednego, w sumie człowieka, ma swoje lata a jeszcze wierzga słowem..
      to była "bajka" na dobranoc

      Usuń
    18. Zgodnie z zapowiedzią usunąłem swoje komentarze: 1/ z 15 października 2022 7:51, 2/ z 17 października 2022 19:03, oraz 3/ z 19 października 2022 06:34. Przypominam: "Nie karmić trolli i anonimów!"

      Usuń
    19. PRZYPOMNĘ:
      Andrzej Rawicz (Anzai)15 września 2022 06:36

      @Aisab
      Nieskromnie Ci przypomnę, że strong>wtrąciłaś się do mojej dyskusji z Anią i robisz tu niestosowne zamieszanie.
      (............)
      i lepiej by było gdybyś nie włączała się do mojej dyskusji z Anią. Napisz sobie komentarz do postu, a nie do czyichś wypowiedzi, i oczekuj, że być może ktoś Ci odpisze. To nie jest miejsce na tego typu dyskusję i stąd - jeżeli to możliwe - prosiłbym moderatora o kasowanie tego typu krzyżowych komentarzy. "

      Trafiła kosa na kamień ??? Anonimy i trolle nie dostosowały się do Twego życzenia Andrzeju???
      To tylko Aisab zamilkła i ustąpiła Ci pola do polemiki,
      wedle Twego upomnienia.
      Skoro " jak w każdej grupie, zaczęła się "walka" o dominacje-..."
      więc jest to mój ostatni wpis na blogu Boi; mnie żadna walka nie interesuje;
      niech sobie Maria i Idiota vel Krytykant tutaj dominuje.
      Niech sami ze sobą tutaj dyskutują, bo swego bloga nie mają.
      Boja- przepraszam, że dałam się sprowokować do jałowej dyskusji; dziękuję i obiecuję więcej nie odzywać się;
      pozdrawiam Basia

      Usuń
    20. odniosę się do tekstów(nie do osób anonimowych, czy pod ksywką) -krótkich, czy długich...
      zasada "wróg mojego wroga jest moim przyjacielem" nie sprawdziła się, animozje , a raczej ambicje zostały zbyt bardzo urażone(to tylko słowa-w realu byłoby plucie?).
      "niech sobie Maria i idiota..."?, -
      " niech sobie dyskutują..."?
      "bo swojego nie mają"-psiakość , rzeczywiście(jestem minimalistą)
      Bez zezwolenia Gospodarza ? Doprawdy z taką łaskawością dawno się nie spotkałem( nie mam na myśli wysokiego tolere Gospodarza)-zabrakło mi jeszcze -zamknąć, nie karmić, nie poić-niech ginąą(w imię czego?)
      Równość i wolność, za jakiego grzyba(są prawdziwki?) mam spełniać czyjeś życzenia i pisać pod ich komando-ja tam chodzę swoimi drogami i w sieci jestem tym -kim chcę być. Nie przyjdę TAM , GDZIE rażą mnie wypowiedzi i ataki personalne, pogarda i całkowity brak poczucia humoru i wyrozumiałości, hahah
      z powodu piosnki, a tyle szumu?
      Przyznam, od lat mój zawód(pasja) polega na tego typu relacjach blogowych...(etyka w tej pasji jest związana z pełną anonimowością uczestników i uszanowania ich bycia w przestrzeni, zanim nie znikną w chmurze-cześć ich pamięci!). Tyle prywaty...
      Wspominałem o Neronie? Tam też były tarcia, a największe(?) kary czekały poetów i filozofów.(Lucan, Seneka)
      Boja, bądź przez parę sekund, jak Władca Swojego Cesarstwa(WSC) i usuń wszystkie moje wypociny, ukróć słowotok -bądź jak Cenzor, to daje poczucie waadzy!
      albo zlekceważ i śmiej się razem ze swoimi kompanami z salonu-daj całusa J. M. G.( ani słowa o oral-anal, może poczuć dyskomfort i faszyzm!)
      propozycja-podkarmię każdego spragnionego anonima i napoję trolla, stać mnie na to-bo nic nie mam
      śniadanie: jajco na miętko, surówka z kiszonej kapusty, kaszana, wybór napojów(wywar z pigwy, niby-komput z .., kawa niekofeinowa, piwo). smacznego i dużo zdrowia WSZYSTKIM!
      krytykant
      p.s. nie składam żadnych deklaracji, dziecinnych obiecanek ani przysiąg( zdaję egzamin do "pitagorejczyków"- amatorów).

      Usuń
    21. wniosek
      do Kancelarii Gospodarza Boi(KGB) Władcy Swojego Cesarstwa(WSC)
      dział WSC-Wydział Spraw Cudzoziemców
      Pan Kierownik działu.-Podśmiechujek
      proszę o pobyt tymczasowy dopóki jestem anonimowy i
      dzięki za byle jaką odp. z wyrazami szaconku
      krytykant

      Usuń
    22. Pewnie też bym po przemyśleniu się zawstydziła i takie komentarze pełne chuligańskich określeń w stosunku do drugiego sama usunęła.
      Z jednej strony to dobrze, bo świadczy o resztkach zdolności do właściwej samooceny.
      Z drugiej niewątpliwie jest oznaką tchórzliwości (bo trzeba z forum uciekać, żeby nie stracić twarzy wobec innych, którzy mogą z boku sprawę obserwować) i brakiem panowania nad emocjami w trakcie komentowania.
      To, że zostawia się komuś forum "wyszczerbione" usuniętymi komentarzami nie ma dla takiego "gościa" najmniejszego znaczenia....
      Chociaż wcześniej miał "gębę pełną przymilnych frazesów" wobec Gospodarza.

      Udawanie serdeczności i szlachetności dla czerpania z tego własnych korzyści, nawet tylko emocjonalnych nazywa się hipokryzją.
      Dla honorowego człowieka mniejsze znaczenie ma to z kim rozmawia ( tj. czy będzie miał z tego jakąś korzyść), ważniejsze o czym i w jakim stylu ...
      Poniżanie rozmówcy z tego tylko tytułu, że jest anonimowy z pewnością nie jest postępowaniem honorowym.

      Usuń
    23. Uzupełniając powyższe - nie jest także postępowaniem honorowym ze strony "gościa" "urządzanie" Gospodarzowi Jego bloga, a potem strzelanie focha, jeśli takie działanie nie znajduje akceptacji.
      Gospodarz jasno napisał: "To dla mnie nowa sytuacja, ale nie będę ukrywał, że na razie atrakcyjna. Od początku chciałem, żeby mój blog był "lekki". ... lubię słowne przepychanki."
      Warto podkreślić dla przypomnienia, że chodziło dokładnie o tych trolli i anonimów ....

      Usuń
    24. oświadczenie nosi znamiona szantażyku ( nie bede u ciebie-to sugerowanie, a ty u mnie?) dziecinada...honorowo? w tych czasach?
      mnie bardziej interesują 3 aspekty postępowania komentatorów, dlaczego piszą tak , a nie inaczej:
      -czy mają pewne ograniczenia intelektualne?
      -czy czynią to , co czynią i złośliwie manipulują ?
      -czy po prostu są w stanie niedoinformowania, brak im podstawowej wiedzy o piosenkach na każdą okazję.
      albo zwykła zazdrość, tyle wpisów, na ogół humorystycznych(dla mundrali głupawych- to ci bez poczucia humoru i stetryczałych znawców złotego środka)
      my, jako prężny organ dążymy do kontrrewolucji kulturowej, żeby skończyć z tymi naciekami socjalistycznymi cechującymi obecne partie polityczne(cenzura)- a droga jest różami(luksemburskimi) usiana, kamienista( cześć Mariusz) i załgana( czołem Pinokio)...
      dlatego
      "po ten kwiat, po ten kwiat ...
      skoro przyszedł czas..."
      krytykant
      p.s. nadal konkretny J.Eviola-spróbujcie!

      Usuń
    25. to "przyjacielska" zagrywka, wykonana z premedytacją. Sugeruje, że blogiem Gospodarza zarządzają trolle i anonimy.
      Co jest nieprawdą! Ot, taki całus...
      Szwej miał rację, strasznie się rozpanoszyli....
      Mario, a Ty jesteś trollką, czy anonimką ?
      krytykant

      Usuń
    26. @Aisab
      Może nie doczytałaś, ale ja nie miałem żadnych oczekiwań w stosunku do trolli i anonimów, bo z "takim czymś" z reguły nie dyskutuję. Moja rada, aby kasować to szambo była skierowana tylko do Autora postu. Myślę, że boja upora się z tym szambem i można jeszcze będzie komentować na tym blogu.
      Pozdrawiam

      Usuń
    27. przykład krzyżowego komentu?
      "szukam przyjaciela , co mi renke(własna graba?) poda..."
      z reguły nie dyskutujemy z gospodarzami blogów, którzy sobie tego nie życzą i nie wpuszczają "takiego czegoś" w swoje progi- i taki wymóg popieram! Od tego jest REGULAMIN! Jeszcze bardziej popieram wolne dyskusje z takimi Gospodarzami, którym nie sprawia to żadnej różnicy! wTEDY NIE MA regulaminu! ale są naprawiacze gustujący w wulgaryzmach i dają dobre rady, nie kumając, że autorytetem jest się u siebie, gdzie indziej liczą się FAKTY!
      Ale z "takim czymś", jak "oral-anal" trudno dyskutować, bo czym konkretnym można "coś" takiego przekonywać? Ktoś napaskudził komuś w chacie i radzi, jak Gospodarz ma posprzątać? Dobre! OJ upora się upora, tyle że komu na tym tak bardzo zależy-nadgorliwym skowyrom ogrodnika?
      Niedźwiedzia przysługa i tyle, "nie czytam", ale wiem, że
      "wróg mojego wroga być może będzie moim przyjacielem".
      ja czytam i w dalszym ciągu nie wiem o co chodzi w tej piosence?
      zaczepiasz, to teraz się głupio nie tłumacz..., szukając wsparcia w chamstwie, tylko się pogrążasz.
      Prawdę mówiąc nie uważam się za trolla, czy anonima, ale (patrz punkt 3)-ktoś nie musi być ani inteligentny, ani poinformowany-to należy do minionej ery..
      krytykant


      Usuń
    28. Zauważ krytykancie jakie fałszywe są te "oświadczenia", jak to oni się brzydzą naszymi komentarzami, a "chlipią je" z taką uwagą, że ani przecinka nie przeoczą .... ;)
      Nie wiem krytykancie kim bardziej jestem anonimką czy trollką. I sobie głowy tym zupełnie nie psuję .... :))
      Lubię rozmawiać z ciekawymi, nie nadętymi pychą i zbyt wysokim mniemaniem o sobie ludźmi, których mniej interesuje kim jestem, a bardziej to co mówię.
      A jeśli oni to akceptują to świetnie.
      Oby takich ludzi było na blogach jak najwięcej.

      I na koniec odnośnie tych "szamb" (i koprofilii) - stare przysłowie mówi "poznać po mowie, co kto ma w głowie".
      Zgadzasz się z tym??? :))
      Na refleksję u, za przeproszeniem, "przyjaciół" nie liczę ....

      Usuń

    29. Mario! jesteś Kobietą i to jest najważniejsze! Przykre, że się w to wplątałaś. Te teksty potrafią zanudzić i wychodzą kompleksy. Myślę, że i Ty masz tego dość? Chamstwa?
      To prawda jest oczywista-wydawało się, że "wszyscy" kochają Boję i śmiali się z Jego tekstów bez okazywania swoich tożsamości, a tu taka niespodzianka. Komuś to przeszkadzało i zaczął "naprawiać"?. No to naprawił swoim "oral-anal"? Porażka, moim zdaniem totalna, ale..., kto nie lubi fantazjować?
      pewnie, że się zgadzam, nawet z czystej kurtuazji...Mario.
      krytykant
      p.s. nie ma autorytetów, liczą się tylko fakty!

      Usuń
    30. Jakieś oświadczenie wypadałoby napisać, ale raczej nie napiszę...
      Całe życie dmucham na zimne, bo boję się sparzyć gorącym i g... to pomaga. Zawsze byłem niezbyt odważny, teraz też spipiam na nowy post...
      Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci we mnie kamieniem.

      Usuń
    31. Ha,ha,ha
      Przyznaję, nie jestem bez winy i nie rzucę kamieniem, ale "rzucę" myślą (pod rozwagę innym "dyskutantom" na tej "gałęzi") w temacie "dyskusji" znalezioną w necie (https://nano.komputronik.pl/n/co-to-jest-trolling-jak-sobie-z-nim-radzic/):

      "Nieco inne światło na trolling w internecie rzuca badanie przeprowadzone przez Stanford University and Cornell University. Naukowcy udowodnili, że troll internetowy tkwi w każdym z nas, a im gorszy mamy nastrój, tym większa szansa, że zacznie brać nad górę."
      Boja, jeszcze raz na podsumowanie - JESTEŚ WIELKI! :))

      Usuń
  11. parra for cuva-to ta melodia i ten rytm...
    napiszę szczerze, żeby był to dziewięciozgłoskowiec, to łatwiej było by go sylabizować nawet starym dziadom na bezdechu. Próbowałem. Nie jest to też typowa "pieśń dziadowska" mówiąca o miłości, czy wyuzdanym seksie.
    Oczywiście czytam prawie wszystkie komenty na temat utworu...
    Będą następne zwrotki? Ciekawe o tych gejach, czy znajdą zaspokojenie w swoich relacjach z katolami?
    polityka odchodzi na bok, zatem może idźmy tropem marzeń (ewentualnie wspomnień).
    krytykant
    p.s. właśnie zastanawiamy się, jaka jest rola pisarza(poety).
    człowiek wpływowy-a jesteś nim-możesz otwierać ludziom oczy na wiele zjawisk -nie możesz pozostać bezczynny. Wszak wyobraźnia więcej znaczy, niż wiedza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest zainteresowanie "wózkiem gnojnym", tylko gdzie jest ta "sina dal"? Jak się trafi do zaprzęgu jakiś stary muł ? Za nim ciągnie się ten zapach już od chwili przejścia w stan spoczynku, chyba. Wózek nie rydwan, a gnój to gnój i gnojem zostanie nawet z Tuskiem na szczycie..
      krytykant

      Usuń
    2. Nie będzie następnych zwrotek, ale może nastąpi jakiś zwrot? Nie wiem...
      Wprawdzie ręce mi opadają, ale nie pozostanę bezczynny.

      Usuń
  12. Witaj, Bojo.

    Brak wśród bohaterów powyższych utworów pań to niedopatrzenie, kurtuazyjny ukłon, czy może wyraz uznania dla płci zwanej piękną?
    ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyraz bezsilności. Chciałem skonfrontować Skrajne Panie nie mieszając do tego aborcji... Nie udało się.

      Usuń
  13. piosenka na każdą okazję!
    kochani!
    CUVA-to imię dziewczyny jest!
    parra for CUVA-posłuchajcie
    jak można interpretować, inteligencja ..
    pies szczeka do Księżyca, ale tym nie ściągnie go przecież na ziemię. Pies to pies.
    krytykant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie sprawy się mają z dziadem i obrazem.

      Usuń
    2. jasne
      dodałbym jeszcze groch i ścianę, żeby nie ubliżać dziadom(demencje, to przykra sprawa), no i obawa o obrazy-może ktoś będzie chciał przeanalizować je i od "przodu i od tyłu", a później przyklei do ramy!
      krytykant
      p.s. parra - to winorośl,
      dla mojej Cuvy grona winne...

      Usuń
  14. Podobno > śpiewać każdy może...
    chociaż śpiewająco fałszuję,
    to i tak się pokuszę, a co?

    Ja PiSowiec - Ty PiSowiec;
    my PiSowce oba dwa;
    hej ciup; trala la;
    my PiSowce oba dwa;

    Ja mam bloga; Ty masz bloga;
    nie potrzeba nam tu trolla;
    hej ciup tarala la;
    pogonimy trolla;

    Ten Tuskowiec chłop morowy;
    Merkelowej oborowy;
    hej ciup tarala la;
    Polska dawno wydojona.

    Na Kaczora wszyscy gdaczą;
    że już węgla nie zobaczą;
    hej ciup trala la>
    to nie wina Kaczora.

    U sąsiada wojna wielka;
    zasłużyła się Merkelka;
    hej ciup trala la;
    bo Putina pokochała.

    Popaprańcy Unię chwalą;
    Niemca pazerności nie znają;
    hej ciup trala la;
    Unia znowu nas wykiwała;
    Wszystkie środki unijne zablokowała;
    gest Kozakiewicza nam pokazała.
    Czas zagłodzić Polaków- uznała.

    Morał z tej powiastki taki;
    lepszy w wolności kąsek lada jaki;
    niźli w niewoli przysmaki;
    Zaśpiewajmy wspólnie
    hej ciup trala; la;
    Unia Polskę nam rozwala.
    Tuska z misją nam wysłała;
    byśmy padli na kolana;
    ale my PiSowcy dzielni;
    choć głodni i biedni,
    n ie poddamy się - o nie;
    przed niewolą obronimy się.

    Kto nie z nami ten jest kiep;
    lepszy mu niemiecki chleb;
    obca mu starszych przestroga;
    że bez Boga ani do proga;
    a dla Boga z bliźnimi zgoda.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne clou!
    na melodię "bolszewika goń, goń, goń"- kto nie z nami, ten (troll, onuca, inna wataha?) to my, to my, nie damy się kupić socjalistycznym, "chrzęścijańskim" pisowcom- nie można milczeć?
    Przy "Pieśni Nerona" Autor się napracował solidnie, no ale on dostał Nobla. Dokąd my dojdziemy z takimi kłamcami?
    Pinokio zamknął 14 kopalń i jak je ma zobaczyć Naczelnik, jak on nawet z "góry" swoich butów nie widzi?
    własność prywatna=wolność!
    krytykant
    p.s. uderz w ..., a spotkać może cię riposta, no panie Mentzen i s-półka do roboty ...


    OdpowiedzUsuń
  16. "ale my PiSowcy dzielni;
    choć głodni i biedni, "
    Taa, głodni i biedni, zwłaszcza jak piwnice mamy pełne węgla i zapasów żywnościowych wszelakich. A, i dość wysokie emerytury do dyspozycji co miesiąc...
    Jaka piękna prawda, taka wzorcowo PISowska, gdzie czarne jest białe itd.

    No i jeszcze ten frazes (tak, bo wykonaniu PISofila to jest frazes) - "a dla Boga z bliźnimi zgoda. " Więc w imię tej "zgody" wyzywajmy bliźniego przy każdej okazji ile się tylko da (niestety jak bardzo by się to nie podobało - Niemiec, Tusk, opozycja itd. to też bliźni) od zdrajców, trolli, kpów i szykujmy wózki gnojne ....
    A już mieszanie Boga do takiej "zgody" jest niewątpliwie Jego obrazą. :(
    Przyjdzie kiedyś jakie opamiętanie???

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale i bogaty Niemiec jest bliźnim i Judasz też jest bliźnim. Judasz odegrał główną rolę w zbawieniu człowieka, mam nadzieję, że Bóg będzie dla niego miłosierny.
      Niech każdy patrzy swojego zbawienia i bliźniego zbyt pochopnie nie osądza. Bo "odmierzą wam bowiem taką miarą, jaką wy mierzycie. " (Łk,6,38).
      Jezus nigdy nie wykluczył Judasza z grona dwunastu apostołów. Jemu także umył nogi w czasie Ostatniej Wieczerzy . A gdy nadszedł na czele żołnierzy usłyszał słowa: "Przyjacielu, po co przychodzisz?" (Mt 26,50).

      Niemcy mają otwarte serca dla uchodźców z wielu krajów ogarniętych wojną, dla których "miłosierne" katolickie państwo ma tylko wielokrotne, niezgodne z międzynarodowym prawem niehumanitarne push-backi, nie bacząc nawet czy to dziecko, ciężarna kobieta czy potrzebujący pomocy medycznej dorosły człowiek. Myślę, że Pan Bóg to wszystko widzi i kiedyś sprawiedliwie "zapłaci" ....

      Pomoc Ukrainie to zbyt skomplikowana sprawa, żeby ją tak jednym słowem oceniać. I proszę nie zapominać, że te dostawy broni niosą śmierć, także dla ukraińskich niewinnych cywilów, w tym dzieci, przyczyniając się do eskalacji działań wojennych. Czy ci tacy "wyrywni" przed innych dostawcy i podżegacze biorą krew tych ludzi na swoje sumienie???
      Czy nie obawiają się, że pchają także swój kraj do tej wojny? :(
      Ponownie apeluję o opamiętanie ....

      Usuń
    2. Do kogo Ty apelujesz o opamiętanie?
      Do Putina zaapeluj;
      do Unii [Niemiec] zaapeluj, aby nie wykorzystywali swej pozycji
      \do ciemiężenia innych państw.
      Masz przykład; 22 państwa dostały 10 % pomocy z Unii;
      a pomoc udzielona Niemcom przekroczyła 226 mld euro, co stanowi blisko 52 proc. całej pomocy unijnej, a Francji na kwotę 160 mld euro, czyli blisko 37 proc. pomocy unijnej. Środki dla tych dwóch krajów stanowią więc prawie 90 proc. całej pomocy publicznej.
      Ślepy by zauważył, że ten "bliźni" Niemiec jest wyjątkowo
      pazerny; bezwzględny i ....żarłoczny egoista; wykorzystuje swą pozycję w Unii aby się nachapać, kosztem innych.

      Taaa> Judasz pierwszy święty Twojego kościoła.
      " Niepodobna, żeby nie przyszły zgorszenia; lecz biada temu, przez którego przychodzą. Byłoby lepiej dla niego, gdyby kamień młyński zawieszono mu u szyi i wrzucono go w morze, niż żeby miał być powodem grzechu jednego z tych małych...."
      wyobrażasz sobie ten potworny grzech, jaki ma miejsce na Ukrainie???
      Niepodobna w komentarzach wszystkiego obgadać. Zatem zgadzam się, że;
      Miller zbudował Baltic Pipe, Tusk od zawsze przestrzegał przed Putinem i Nord Streamami, Kopacz wprowadziła 500+ ; a Rostowski znalazł na nie pieniądze zatrzymując karuzele vatowskie. Już wiecie, dlaczego nie wolno pozwolić pisowcom uczyć historii najnowszej w szkołach?

      Usuń
    3. P.S Mario> tak byśmy mogły przerzucać się poglądami bez końca; ja swoje; Ty swoje.
      Com miała powiedzieć powiedziałam;
      a teraz już tylko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Przerzucanie się poglądami jest podstawą każdej dyskusji. Byle były to poglądy choć trochę w temacie tej dyskusji, a nie takie od '"sasa do lasa" aby tylko cośkolwiek na wydechu powiedzieć i się nie udusić ....
      W kwestii pozdrowienia jakoś "nie wierzę Grekom, chociaż niosą dary ..." Zwłaszcza, kiedy zobaczyłam komentarze gdzieś indziej .... Cóż "czarne jest białe" itd. :(

      Usuń
    5. I jeszcze jedno, nie wiem czy Judasz jest zbawiony, a więc święty. Wiem jednak jedno - miłosierdzie Boże jest nieskończenie wielkie, a Judasz za swój czyn gorzko żałował ...
      Zaś zbawienie Judasza jest wyłączną "prerogatywą" Pana Boga, a nie ludzi, nawet tak "katolickich" we własnym mniemaniu jak Aisab.
      Może nie należy Go w tym ograniczać ani zastępować???

      Usuń
    6. Mario> może i przyznałabym Ci rację, że
      " Przerzucanie się poglądami jest podstawą każdej dyskusji..."
      gdyby to nie miało miejsca na cudzym blogu.
      Jak założysz własny blog, to możemy się zabawić w "ping-ponga", a póki co, proszę, nie nadużywajmy gościnności Boi.
      Mam w zwyczaju pozdrawiać wszystkich; bo nikomu źle nie życzę, ale to już Twój wybór > czy czujesz się pozdrowiona czy nie :) . nie narzucam się.

      Mario > zamiast toczyć zaawansowaną dyskusję nad tym "Kto jest naszym bliźnim?" wystarczyło przeczytać;
      Łk 10,25-37 aby odpowiedzieć krótko;
      że zgodnie z nauczaniem Jezusa;
      naszym bliźnim jest każdy potrzebujący pomocy.

      Niemcy nie potrzebują naszej pomocy. To oni czują się "nadludźmi" i panami Europy, pogardzają innymi narodami i ich wykorzystują. Powyżej podałam Ci przykład/dowód miłości bliźniego w wykonaniu Niemców, ale Ciebie to nie przekonuje, więc daremny mój trud.

      Mario konfabulujesz chcąc mi imputować swoje zrozumienie mojej wypowiedzi.
      Po co ten sarkazm i ten cynizm zawarty w stwierdzeniu;
      " a nie ludzi, nawet tak "katolickich" we własnym mniemaniu jak Aisab. " co Ty wiesz o mnie i moim mniemaniu??? prowokujesz abym odpłaciła tym samym;
      to jest jawna dyskredytacja; podważanie mojej wiarygodności; wartości mojej religijności w oczach innych ludzi; poniżenie mnie w oczach tutejszych Czytelników. To czyni katoliczka??? Mamy toczyć tutaj polemikę; która z nas jest bardziej Bogobojna, lepsza, świętsza; a może mądrzejsza??? Na pewno Ty Mario, nie zamierzam w to powątpiewać.
      Judasz Iskariota - ten, który zdradził Jezusa dla chrześcijan stanowi personifikację zdrady w najczystszej postaci. Największy renegata w dziejach chrześcijaństwa.
      Popatrz> jaka Ty jesteś święta, bo wiesz jedno...;
      a może to za mało, aby wytykać źdźbło w oku brata??? może zamiast kłaść nacisk na swoje "ja"; może warto byłoby zdać się na wolę Boga???
      Jeśli ktoś jest święty, to świętością Boga;
      i nie jest to ani moja, ani Twoja rola
      o tym decydować. Czy nadal mamy tak polemizować???
      Ja dziękuję; nie chcę,bo wyjdzie nam z tego pyskówka;
      a skoro pogardzasz moim "pozdrawiam" to; spadam.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. No i co mam Ci odpowiedzieć Aisab, skoro podważając możliwość zbawienia Judasza odbierasz Panu Bogu to co jest wyłącznie tylko Jego właściwością. Tylko On może zbawić Judasza i nie musi się oglądać na Twoje "uważanie".
      Judasz odebrał sobie życie z żalu i rozpaczy, bo zrozumiał swój błąd. Wierzę więc, że Pan Bóg okazał mu swoje miłosierdzie.

      Katechizm KK tak się wypowiada w sprawie samobójstw: "2283 Nie powinno się tracić nadziei dotyczącej wiecznego zbawienia osób, które odebrały sobie życie. Bóg, w sobie wiadomy sposób, może dać im możliwość zbawiennego żalu. Kościół modli się za ludzi, którzy odebrali sobie życie.
      Taka jest właśnie nasza wiara Aisab!
      Pomódl się więc w pokorze za Judasza, a mnie powinnaś przeprosić za te wypowiadane nieuczciwe i kłamliwe konfabulacje pod moim adresem...
      Kiedy i gdzie twierdziłam, że jestem wszystkowiedząca, albo że jestem święta?
      Rozumiem, że to Twoja pycha cierpi i powoduje, że musisz "ukąsić", kiedy Ci pokazuję, jak bardzo nieraz odchodzisz od tego, co naucza Pismo i KK?
      I po katolicku wybaczam!

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Mario> rozbawiłaś mnie; ja podważam możliwość zbawienia Judasza??? odbieram Bogu to, co jest wyłącznie Jego własnością??? ależ Ty masz fantazję. Jak Ty manipulujesz słowami; odwracasz kota do góry ogonem; a stamtąd zaczyna śmierdzieć; pomówieniem;
      Mario> o czym my rozmawiamy?
      to Ty rozwinęłaś temat o ZBAWIENIE;
      ja odnosiłam się do CZYNU JUDASZA - ZDRADY,
      a nie wzmiankowałam nigdzie o ZBAWIENIU;
      chciałaś się pochwalić swoją wiarą w miłosierdzie Boże??? a kto Cię o to pytał???
      tak chętnie innych pouczasz, a nie wiesz, że według nauk KK należy potępić czyn, a nie człowieka??? no...no, aleś poleciała po bandzie.
      Co ma piernik do wiatraka?
      ZDRADA - haniebny czyn popełniony przez człowieka , zaś ZBAWIENIE nie leży w gestii człowieka.
      Celowo pomieszałaś te pojęcia, aby ubierać mnie w swoje urojenia??? czy po to, aby wykazać swoją mądrość i wykazać się znajomością Pisma Św, oraz nauk KK ???
      Ty jesteś chora, bo do krytyki i pouczania innych tak bardzo skora. Wykazywania, że inni są "be"; mylą się, są niedouczeni a Ty przy nich możesz zabłysnąć inteligencją, wiedzą i mądrością.
      Co chcesz przez to osiągnąć???

      Nie Ty twierdziłaś , że jesteś wszechwiedząca; lecz to ja wysunęłam taki wniosek na podstawie treści Twoich wypowiedzi oraz ilości wpisów. Za co mam Cię przepraszać, że takie wnioski nasuwają się same??? Gdybyś się tyle nie produkowała i bloga Boi nie okupowała, to nie byłoby podstawy do takiego wniosku.

      A teraz jak bumerang wrócą do Ciebie Twoje słowa;

      rozumiem, że to Twoja pycha cierpi i powoduje, że musisz ukąsić mnie, kiedy Ci pokazuję, że po swojemu interpretujesz, co naucza Pismo Św. i KK.
      Ty wypowiedziami innych po prostu manipulujesz [jakie to charakterystyczne zachowanie dla zwolenników PO], aby wykazać swą wyższość nad adwersarzem. Proszę, nie mów, że jesteś nieświadoma tego, że tego nie kontrolujesz, jak chamsko innych traktujesz ???
      masz to jak w banku, bo zapisane; tu na blogu;
      jesteś tak inteligentną, że nie trzeba Ci tego wsadzać między oczy; tego jak obrażasz i poniżasz innych.

      po katolicku wybaczam Ci ja - czy inni Ci wybaczą, tego nie wiem !; a co jeśli nie są katolikami i nie wybaczą???

      Przypomnę Ci tylko, że to Ty przyssałaś się do mojego komentarza, a nie ja do Ciebie. To Ty przyczepiłaś się do treści mojej "piosenki" choć nie była do Ciebie adresowana, a do Gospodarza. Wsadzasz nos, swoje trzy grosze do każdej wypowiedzi; podczepiasz się pod komentarze innych, jakbyś była Gospodarzem bloga, narobisz smrodu i jeszcze masz tupet udawać łaskawca.
      Rozumiem - teraz w modzie przyklejanie się do...
      Spoko! nie będę wzywać policji ani Gospodarza aby Cię ode mnie odklejał. ŻEGNAJ!

      Usuń
    11. " jak chamsko innych traktujesz ???"
      Prawda, że chamsko, bo nie używam wulgarnych słów, nie etykietuję innych (jak np. wszechwiedząca, czy święta itd.), staram się rozmawiać merytorycznie i na temat, a swoje zdanie często podpieram stosownym cytatem z Pisma św. czy Katechizmu. Można powiedzieć, że to jest chamstwo w czystej postaci!
      Za to kłamliwe oceny, etykietki, nieprzebrany słowotok "od sasa do lasa" jest zapewne przejawem "wysokiej kultury" dyskusji.
      Niestety, kiedy tak po PISiemu zmienia się znaczenie wyrazów, a czarne jest białe itd. to tak właśnie jw. to wychodzi ... :(

      Usuń

  18. jeszcze raz- PiS jest partią socjalistyczną i pod hasłami "chęści-jańskimi " wprowadza "wartości europejskie" za pomocą Pinokia...
    jak wygląda ten układ? o tym przekonał się prof. Zybertowicz contra 37, którzy nie "współpracowali" z komuną.
    Większość(?) tęskni za Gierkiem i jego "maluchem", ale szrot z audi, fordem i vw jest zapełniony
    krytykant
    p.s. Mario, pomódlmy się ...amen.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bojo, po przeczytaniu a raczej rzuceniu okiem na 40 cm tego co wyżej...współczuję i nie wiem co powiedzieć. W dodatku ma toto odpryski propagandowe. To jakiś histeryczny katolski odłam jest. Sekta,
    bobik

    OdpowiedzUsuń
  20. nie tędy droga...
    to tylko malutki wycinek naszych "inności", z badawczego punktu widzenia, krytykant osobiście gratuluje takiej mozaiki na Gospodarza podwórku!
    Oczywiście, jednolitość i ogólne wyrażanie aprobaty na "politic relations"(czy cuś takiego) jest w zamierzeniach głównego nurtu merdiów.
    zwracam uważkę, jak wiele słów potrzeba ,żeby....
    może jakąś piosnkę?
    'było ich trzech, każdy inny miał grzech..."
    krytykant
    p.s. podobnie było z "przebaczamy i prosimy o przebaczenie" i sojusz katolo-prawosławny z Naczelnika nakazu...

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.