piątek, 28 października 2022

Kompromis aborcyjny

 Dwa lata temu kompromis aborcyjny stał się kompromisem świętej pamięci. Dołączył do "Klubu 27"... Już wcześniej wielokrotnie próbowali go zarżnąć. Ciągle wisiał nad nim miecz Demoklesa - raz z lewej, raz z prawej strony... Biedak zawsze się wywijał i wydawało się, że tak będzie do końca świata i jeden dzień dłużej.

Pamiętam te dyskusje - gehenna kobiet kontra gehenna dzieci poczętych. Emocje buzowały cyklicznie, ale myślałem, że to tylko tak - dla przykrycia innych tematów...

Otóż nie. Miecz Demoklesa w końcu spadł na kompromis aborcyjny z prawej strony. Koleżanka Kaczora i Kai Godek przecięła koński włos.

Szczerze mówiąc, byłem niemal pewny, że będzie to koniec rządów Zjednoczonej Prawicy. Wyrok Trybunału Konstytucyjnego rozzłościł zdecydowaną większość Polaków. Opozycja miała już PIS na widelcu...

Ale znowu otóż nie. Opozycja koncertowo zmarnowała okazję. Szybciutko na czoło wysforowała się Marta Lempart i normalni ludzie w popłochu wycofali się z protestów. Aż chciałoby się powiedzieć "Miałeś chamie złoty róg, ostało ci się ino osiem gwiazdek i wyp......ać"!...

Być może wyrok można odkręcić, przywrócić nieboszczyka do życia... Ale opozycja musi wygrać wybory. Głosować na opozycję? Nie bardzo mi się to widzi... Po odsunięciu PIS od władzy, skład Trybunału Konstytucyjnego będzie ustalać Marta Lempart...


PS. Musiałem skasować cały wątek w komentarzach. Taka "dyskusja" niczego nie wnosi, a tylko zniechęca do blogowania. Bardzo proszę o wypowiedzi na temat postu. Nie życzę sobie wypowiedzi na temat innych komentujących. Proszę nie odpowiadać na napastliwe komentarze, będę je kasował.

88 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja go odgrzałem, pełno o nim w Internecie. Instrukcja jest taka: myślcie samodzielnie. Ja nie straszę Martą Lempart. Ja się jej zwyczajnie boję... Podobnie zresztą jak Kai Godek. Każda ekstrema jest groźna.
      Zdaje się, że nie bardzo zrozumiałaś przesłanie mojego tekstu. Albo może ja nie potrafię wyrażać się jasno...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. I tu jest pies pogrzebany, T. Protesty kobiet po wyroku TK popierała zdecydowana większość Polaków. Działania pani Godek popiera nikły procent społeczeństwa.
      A teraz popatrz obiektywnie... Co osiągnęła Lempart? Co osiągnęła Godek?
      Naprawdę jest za co podziwiać Lempart!

      Usuń
    4. Może samą Godek popiera nikły procent, ale w sprawach antyaborcyjnych popiera ją KK. I to wystarczy. Przecież te podpisy pod akcjami Godek były zbierane pod kościołami, w kościołach i zakrystiach, często po zachęcaniu przez księży przy okazji niedzielnych nabożeństw! Oczywiście nie nazywało się to, że na Godek, ale na ochronę życia od poczęcia itd.
      Obawiam się, że sama Godek to by sobie mogła palcem w bucie pokiwać...

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Jak ja lubię cytować;

      "Boja, mam prośbę, wprowadź też zakaz kasowania komentarzy wtedy, gdy już pojawią się do nich kontr-komentarze i wywiąże się jakaś dyskusja. Takie opóźnione kasowanie to brzydki zwyczaj, a niektórzy nagminnie wręcz go stosują. Najpierw prowokują, a jak dyskusja nie za bardzo idzie po ich myśli, to potem "niby tak sprytnie" kasują co napisali, a forum pozostaje takie wyszczerbione "ni przypiął ni przyłatał" albo trzeba potem taką "gałązkę" w ogóle całkiem wyciąć.
      Trudno, może trzeba wcześniej się zastanowić, co się pisze (i może nawet zawstydzić, jeśli źle się coś napisało), a nie psuć forum po czasie. I denerwować innych. :( "

      Usuń
    7. Ach, jak ja lubię być cytowana .... :))
      Zwłaszcza jak mi ładnie tekst wyjdzie, prawda?
      A jakby " odważny anonim" jeszcze coś z tego zrozumiał i przyswoił ... O ile piękniejszy byłby nasz świat!
      Tego sobie życzmy .... ;)

      Usuń
    8. Do cytowania nie potrzeba odwagi.
      Myślisz, że Autor bloga uzna, że Twoje
      życzenie jest dla niego rozkazem
      i wprowadzi Twoje zasady???

      Póki co > ta dyskusja jest nie na temat;
      a o to prosił Autor bloga.
      Nasz świat jest piękny i nie potrzeba
      go upiększać pustosłowiem.

      Usuń
    9. No i znowu "złodziej krzyczy łapać złodzieja"?
      Cytat był na temat ? Czego?
      A to pouczenie też na temat?
      Apeluję o odwagę przy podpisywaniu się, a nie przy cytowaniu!
      I większego skupienia przy czytaniu, bo potem bałagan powstaje...
      To była tylko uprzejma prośba do Gospodarza, tylko prośba ...
      I jeszcze jedno, nie będę więcej odpowiadać na takie głupawe zaczepki ... :(
      Bo o to też chyba Boja prosił...

      Usuń
    10. Cytat został przeniesiony w miejsce,
      gdzie mimo Twej prośby odcięto gałąź "t";
      tu jest chyba bardziej widoczny/czytelny
      [bo na samej górze] Twój apel ;
      czy dotyczy on tylko Autora bloga???
      Dyskusją z Tobą ryzykuję, że tą
      "gównoburzą" podbijamy statystykę na blogu;
      przez co narazimy Boję na nieprzyjemności;
      proszę- niech złodziej już nie krzyczy
      łapać złodzieja :)

      Usuń
    11. to "podbijanie statystyk" w jaki sposób, drogie Panie, naraża Gospodarza na nieprzyjemności? Przecież potencjalne kompromitacje leżą w komentach...
      otóż, u niektórych wolnościowców kontrowersje są w DNA...
      Bosch łapie morderców, a złodziei dzielnicowy-kompoty, dżemy, ogórki kiszone
      burczymucha

      Usuń
    12. Mnie niech szanowny burczymucha nie pyta w jaki sposób podbijanie statystyk naraża Gospodarza na jakieś nieprzyjemności?
      Myślę, że jest wprost przeciwnie, im lepsze statystyki tym bardziej popularny blog, a w różnych rankingach to się właśnie liczy.
      Za to z pewnością takie głupawe prowokacje negatywnie wpływają na jakość prowadzonej dyskusji. :(
      ps. Podziwiam Twoją intuicję burczymucho. Też myślę, że ten anonim to kobieta i tak jak Ty nawet się domyślam kto. :))
      "Mowa" ją zdradza niestety.
      I proszę mnie nie łączyć owym pięknym przecież przymiotnikiem "drogie" w parę z tą panią .... ;)
      Każda z nas ma swoją wartość ...

      Usuń
    13. Nie potrzeba grzeszyć inteligencją; wystarczy spojrzeć na prawo na BOI wykaz listy blogów; aby znaleźć
      " GÓWNOBURZE czyli, Jak sobie podbić statystyki na blogu...."
      W kogo to celuje??? kogo naraża na nieprzyjemności, chyba nie w Was.

      Usuń
    14. wracając do pani Marty i spółki...
      w jaki sposób ta dama zdołała wciągnąć tyle młodych potencjalnych ofiar(i parę babć) do protestu. Czy był to autentyczny spontan?
      Poza tym PiS mocno się zestarzał i masa młodych odeszła, bardziej na lewo...
      Odnośnie badań OKO.press., ok. 50% popiera liberalizację ustawy aborcyjnej. Zwolennicy skr..upst aborcji rosną w siłę...
      burczymucha

      Usuń
    15. otóż to "potencjalne kompromitacje leżą w komentarzach, słyszysz kolosrazjo, to do ciebie.
      bobek

      Usuń
  2. no i masz!
    W takiej Indianie (stan w USA) , zakaz aborcji...
    Zjednoczona Prawica?-śmichu warta, ale zawsze można się czymś pocieszyć-ersatz...
    burczymucha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w Indianie chyba Indian nie biją?

      Usuń
    2. Zawsze kogoś biją. Niekoniecznie pałą po łbie, ale zawsze ktoś obrywa.

      Usuń
    3. przynajmniej nie skrobią na życzenie
      burczymucha

      Usuń
    4. Amerykańce mobilne są, dadzą radę.

      Usuń
  3. W temacie marnowania kasy - według „bardzo ostrożnego” wyliczenia roczny koszt ochrony przez policję willi Jarosława Kaczyńskiego wynosi 1 mln 800 tys. zł - pisze Onet. Samej willi!
    A ile kosztuje obecnie ochrona wizytacji Kaczyńskiego po kraju? :(
    Przecież w to jest zaangażowanych wielu ludzi i duże środki. Ba, a gdzieś nawet konie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ciekaw jestem co można zrobić w skali państwa za 1 mln. 800 zł? Kupić komuś dom? No może dwa.

      Usuń
    2. Ciekaw jestem ile kosztuje organizacja pikiet pod chałupą Kaczora? Nie pytam kto za to płaci, bo pewnie (w jakiś okrężny sposób) też ja...

      Usuń
    3. a Kaczyński, jak on się w tej willi znalazł, tak jak Jaruzel? czy se zbudował za własne dzieńgi? Ochrana się należy, jakby nie patrzył wszystkim zasłużonym Ojcom Założycielom Polski Ludowej-ukochany kraj umiłowany kraj-co do tej aborcji-to od okupacji coś się zmieniało dla tubylczyń?
      burczymucha

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Mario, widzisz jak to jest. Ktoś najpierw organizuje komuś pod chałupą pikiety, a potem się dziwi i bulwersuje, że na ochronę tego kogoś idą pieniądze z jego kieszeni. Taka ironia losu rzekłbym.

      Usuń
    6. Rademenesie, tyle, że ten marny 1,8 mln PLN to tylko na 1 rok, a PIS rządzi już 7, to proszę sobie jakoś to przemnożyć, no i jest to koszt tylko tych ochroniarzy, którzy tam stale (całodobowo) na miejscu pilnują. Chyba nie ma w tym kosztów tej słynnej liczącej kilkadziesiąt radiowozów kawalkady "obronnej" w czasie jakiegoś protestu.... czy innych podobnych. A w każdym radiowozie ilu policjantów?

      A pamiętasz te słynne coroczne pikiety pod domem Jaruzelskiego? Jakoś tam aż tak bardzo pilnować nie trzeba było....

      Usuń
    7. za pikiety pod szpitalami, gdzie aborcje przeprowadza się na życzenie idzie się do więźnia-tam to idzie kasiora!
      burczymucha

      Usuń
    8. Kaczyński boi się narodu, ale nie bezpodstawnie - w końcu nie ufa mu aż dwóch na trzech Polaków (63,4 % nie ufa, a ufa tylko (?) 31,6 % ) (sondaż IRBIS z września 2022r.).
      Tusk wypada od Kaczyńskiego trochę lepiej (odpowiednio 52,4 i 34,7 %), może dlatego aż tak go chronić nie trzeba? ;)

      Usuń
    9. Mario, on może się bać nawet 1% i to wystarczy, by dali mu ochronę. Zresztą ta dyskusja idzie w złym kierunku. W skali kraju nawet 2 mln złotych to nie są duże pieniądze. One robią wrażenie na ludziach dla których coś by znaczyły. Albo chcą by coś znaczyły. Załóżmy że masz 2 miliony zł i co z nimi jesteś w stanie zdziałać? Guzik. Kupić sobie dom. Albo dwa. I tyle bo nawet go nie utrzymasz.

      Usuń
    10. Ale aż taką ochronę Rademenesie? Takiej nie ma chyba nikt inny, zdublowaną prywatną i państwową, żeby było śmieszniej z pierwszeństwem dla tej pierwszej! Bo podobno prezes nie ufa ochroniarzom państwowym!
      Czy ten kierunek dyskusji jest lepszy? ;)

      Usuń
    11. Prawdę mówiąc wisi mi kto i za ile ochrania Kaczyńskiego, sorry po prostu nawet na suma nie robi na mnie wrażenia. To tak, jakbym się przejmował, że w walącym się budynku stłukł się wazon.

      Usuń
    12. albo spadł helikopter, czy kukuryźniak
      państwo się wali...
      co innego spadające sezonowe gwiazdy...
      panie Marty, autobiografki Gombrowicza i inne rewolucjonistki-aborcja jest ok, dla tych, którym "zajście" pewnie już się nie opłaca, ale nie szkodzi porzucać jajcami, zniszczyć parę elewacji i pokrzyczeć-aż migdały widać!
      na takie walczące stowarzyszenia "idzie"ok. 2 mld zł-od kogo?
      burczymucha

      Usuń
    13. Ale ja już z tych sum zeszłam (choć szkoda marnotrawienia nawet zwykłej złotówki!), skierowałam się bardziej ku temu, że PIS nam naprawia państwo od przeszło 7 lat, ma wszystkie służby porządkowo-ochronne w swoich rękach, a prezes nie ma do nich zaufania i "musi być chroniony" przez firmę prywatną!
      Czy w takim razie my zwykli obywatele możemy tak zarządzanemu przez prezesa państwu ufać, skoro on sam nie ufa? To jest pytanie!

      Usuń
    14. jak można ufać rządom socjalistycznym?
      Pinokio:
      "w filozofii politycznej PiS robotnicza myśl socjalistyczna jest naprawdę głęboko obecna", a częściowo zmanipulowana wypowiedź Nerona Europy o "polskiej nienormalności" obrazuje dokładnie ten "układ".
      picuś-glancuś, ale tempo wprowadzania "wartości europejskich" wzrasta(Marta, Marta!), bo piniendzy z Unii nie widać, a wungiel z Kolumbii się nie chce palić. Ale. jak wiadomo prundu jest do oporu-w gniazdkach. Ot, sukcesy!
      burczymucha

      Usuń
    15. Piniendzy z Unii nie widać, bo nawet stosownego wniosku nie złożono, to jak mają być? Albo nie umieją napisać albo "honornie" czekają, że Unia przyjdzie do nich na kolanach i te piniendze w zębach przyniesie ...
      Rżną głupa aż przykro patrzeć. I straszą, że jak tylko opozycja wygra wybory to te piniendze natychmiast się pojawią.
      A wystarczy spełnić tylko kilka dość prostych warunków.
      Opadają nie tylko ręce, wszystko opada ... :(

      Usuń
  4. Co to się stało, że dzisiaj tylko sam Gospodarz się wypowiada?
    A reszta bywalców salonu to gdzie się podziała??? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopaki zaraz by sobie jaja robili, a ja temat traktuję poważnie.

      Usuń
  5. Protesty to nie tylko Lempart, o tym trzeba pamiętać.

    Te protesty wydaje mi się wyhamowały z tak zwanego zmęczenia materiału.
    Zostały spacyfikowane, obrzydzone przez telewizję, polityków i zwykłych ludzi.
    Może nastąpiła za duża radykalizacja.

    Opozycja nie miała PiS-u na widelcu.
    Trzeba pamiętać, że PiS w tej sprawie działa razem z Kościołem. Co przekłada się to dopływ informacji do zwykłych ludzi.

    Nieboszczyka nie da się przywrócić do życia. Musi się urodzić coś nowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten wyrok się nie spodobał, Asenato. Gdyby wtedy powstał jakiś rozsądny ruch, dzięki któremu można by pozbyć się i dżumy i cholery... Nawet ja bym się zaangażował. Dlatego piszę o zmarnowanej szansie.

      Usuń
    2. W tym okresie nie było lekarstwa ani na dżiume, ani na cholerę.
      Że tak napiszę.
      PiS sunął jak walec (i dalej sunie) ,wszystko wgniata w asfalt.

      Usuń
    3. No to ja mam szczęście, bo akurat PIS najmniej mnie irytuje.

      Usuń
  6. Ja o Lempart się już wypowiedziałem - zresztą było widać od początku "co lala ma w środku" - zresztą nawet część lewej strony też już to dostrzegła . Ale wsadziłeś kij w mrowisko - co poniektórzy będą jej bronić niczym toruńskiej odmiany grzyba blaszkowego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I widzisz, znów nie krytykujesz pod ideologiczne dyktando i instrukcje pobierane przez panią t. Jednym słowem - nie rokujesz, bracie, nie rokujesz...

      Usuń
    2. Jaki kij w mrowisko? Wydawało mi się, że ważę każde słowo, tak żeby grama kontrowersji nie było.

      Usuń
    3. Słowo "kompromis aborcyjny" działa na niektórych jak płachta na byka. Podobne słowa klucze to "dziecko nienarodzone".

      Usuń
    4. Żeby stwierdzić
      "co lala ma w środku"
      to ja kiedyś głowy lalkom odrywałam.
      Ale ,żeby kogoś ocenić potrzebuje czasu.

      W większości grzyby blaszkowe są trujące. Nie warto bronić.

      Usuń
    5. Generalnie w tym przypadku już mi wystarczy do oceny. To że pani Lempart prywatnie może być miłą panią robiącą dobrą kawkę i czytającą Prousta nie ma już większego znaczenia.

      Usuń
    6. W radykalizm za bardzo poszło.
      Żeby nie było, że ja kogoś idealizuje i wad nie dostrzegam

      Usuń
    7. No to chyba jesteśmy zgodni? Może ja nieco bardziej dosadny bywam.

      Usuń
    8. Pani Marta działała na rzecz niepełnosprawnych, tata...
      życiorys, życiorys go drugiego pokolenia, będzie posłanką, kolegówną pani Jachiry-demokracja!
      krzyżowiec

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy część komentarzy została skasowana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Asenato. Dodałem PS w poście z wyjaśnieniem.

      Usuń
    2. Boja tak nie można.
      Udostępniasz miejsce na dyskusje.
      Komentarze pośrednio dotyczyły wpisu.
      Miałam rozmowę ,ostrą przyznaję z Aisab.

      Bez wulgaryzmów ,bez nawoływania do nienawiści. Sam przyznasz.
      I Ty mi wszystko kasujesz.
      A Ty masz świadomość tego ile mnie napisanie takich komentarzy z moim marnym wzrokiem kosztuje.
      Ile ja się dwoma paluszkami w klawisze nadziukam i błędy poprawiam, że jakiś tekst w miarę składny powstał.

      A Ty mi to wszystko kasujesz.
      No nie.

      Jeżeli masz mi komentarze kasować ,bo coś Ci się w nich nie podoba.
      To ja niestety muszę Cię pożegnać.
      Szkoda 😕

      Usuń
    3. Dziękuję Boja, że wykasowałeś cały mój wątek dyskusji;
      Asenata ma swój wątek, nie wykasowany,
      więc niech się do woli produkuje;
      a nie podpina pod cudzą dyskusję; O!

      Usuń
    4. Asenato, nie kasuję komentarzy, bo coś mi się w nich nie podoba. Aisab źle napisała o osobie publicznej, nie o innym Gościu, Twoja odpowiedź była w porządku, bo nie atakowałaś ad personam. Dopiero później Aisab skasowała swój pierwszy komentarz i wynikła niepotrzebna kłótnia między Wami, w której nie brakowało ad personam.
      Na tutejszym blogu obowiązuje półtorej zasady: nie atakujemy innych Gości (cała zasada), wulgaryzmy ograniczamy do niezbędnego minimum (pół zasady).

      Usuń
    5. Aisab, nie jest zabronione podpinanie się pod cudze dyskusje.

      Usuń
    6. Nawet jeżeli było ad personami
      To wszystko mieściło się w granicach kultury wypowiedzi.
      Zawsze o to dbam
      Co nie znaczy,że będę przymykała oczy na hipokryzję i obłudę.
      Twój blog,Twoje zasady
      Moje komentarze nie były atakiem tylko ostrą odpowiedzią na paskudny komentarz.
      I tego nie zalicza się raczej do kłótni,bo akurat tam pojawiają się wulgaryzmy.
      Zajrzałam do Ciebie ,żeby doczytać.
      I przy okazji podziękować za dotychczasowe dyskusję i życzyć dalszego ciekawego blogowanie.
      I to by było na tyle jeżeli o moje tutaj zaglądanie.

      Aisab
      Mnie już tu nie będzie możesz spokojnie szczuć na innych.

      I Kolokacja się ujawniła 🤔

      Usuń
    7. Kolokacja miało być oczywiście.

      Usuń
    8. Do trzech razy sztuka
      Kolokazja
      Chyba teraz się uda 🤨

      Usuń
    9. Boja, mam prośbę, wprowadź też zakaz kasowania komentarzy wtedy, gdy już pojawią się do nich kontr-komentarze i wywiąże się jakaś dyskusja. Takie opóźnione kasowanie to brzydki zwyczaj, a niektórzy nagminnie wręcz go stosują. Najpierw prowokują, a jak dyskusja nie za bardzo idzie po ich myśli, to potem "niby tak sprytnie" kasują co napisali, a forum pozostaje takie wyszczerbione "ni przypiął ni przyłatał" albo trzeba potem taką "gałązkę" w ogóle całkiem wyciąć.
      Trudno, może trzeba wcześniej się zastanowić, co się pisze (i może nawet zawstydzić, jeśli źle się coś napisało), a nie psuć forum po czasie. I denerwować innych. :(

      Usuń
  9. Moim nieskromnym zdaniem, opozycja nie mogła wykorzystać okazji. Opozycja nigdy jawnie nie wystąpiła przeciwko kościołowi. Wysyłała Lempart i inne Margoty, ale sama stoi z boku.
    Może wykorzystać aferę pedofilska w kościele, ale.... nie wykorzystuje. Opozycja chciałaby walczyć z kościołem, ale rękami PiS ... innego pomysłu nie ma.
    Jeśli opozycja wygra wybory, to jestem pewna, że w sprawie aborcji nic się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafna diagnoza, Kolokazjo!

      Usuń
    2. i wspólna Kolacja z lokalizacją- to okazja poznać bliżej Kolokację, czy Kolokazję-jestem gotów postawić krwawą Mary z natką od pietruszki-na zgodę pod Asygnatę...
      takie panicho, a jak, a co
      burczymucha
      p.s. te rządy od lat są ugadane z "Kościołem"-konfidenci, współpracownicy itd, dlatego pedofile i homosie są tam nadal w cenie...ludzie!

      Usuń
    3. Burczymucho, kolacja z takim straszydłem (matki mówią dzieciom, że je zjem) nie może wyjść ci na dobre. Niektórzy dostają czkawki i nie wiedzą, czy ja to akacja czy może degeneracja. Ale doceniam, że się starają (asenato, to do Ciebie), chociaż polecam zajrzeć do Freuda.
      Krwawą Mary nie pogardzę.

      Usuń
    4. Freud?
      mój ulubiony przeżytek, tak, jak jego ta cała psychoanaliza. Zważ, zajmował się tylko ludźmi "psychicznymi"....Płynąc do Hameryki wyznał -wiozę wam dżumę(czyt. zagładę). To inne bajabongo, ze szkoły frankfurckiej bardziej Adorno o Marcuse nie wspomnę...
      Nic mi nie wychodziło nigdy na dobre, a straszydło to moje przeznaczenie jest-właśnie konsumuję ''Golema z Limehouse" przy flakach po warsiawsku-i seta czarnej żubrzycy po dębowym filtrze. OJ, poruszyłaś strunę, czułą..
      Utoczę własnej do Mery-pańszczyźnianej-only for ju! baby...
      Akacja? solidna, wykorzystuję czasami jako barwnik do swoich tatu...
      burczymucha
      p.s. wybacz Bojo, głos serca

      Usuń
  10. Hej, Boja. Od jakiegoś czasu panuje tutaj dziwna atmosfera. Coraz mniej chce mi się zostawiać komentarz, bo nawet nie wiem co napisać. Zaczynam myśleć, że apolityczny komentarz stanie się komentarzem nie na temat. Będę nadal cię czytać prawdopodobnie, ale wstrzymam się od zaznaczenia swojej obecności, tym bardziej, że na mojej absencji nikt nie ucierpi. Ściskam i życzę zdrówka, bo jak zwykł mawiać mój wykładowca "J..bać egzamin, zdrówko najważniejsze".
    (Olitoria)

    OdpowiedzUsuń
  11. zmiana warty
    dane
    United Surveys dla DGP i RMF FM-"wyrok TK w sprawie aborcji zmniejszył chęć...."cd można, ale niekoniecznie znać. Lepiej sie pomaglować...
    Kochani dawniej się mówiło: "nieważny byk, byle cielak się dobrze chował"-a obecnie, jeśli chodzi o mężczyzn (wg tych badań)-dla NAS ważniejsze jest dziecko niż matka! i o co ten cały szum?
    Boja, kiedy przedstawisz nam swój program wyborczy?
    burczymucha

    OdpowiedzUsuń
  12. Cos mi się wydaje, że dyskusja poszła w innym kierunku...
    Każda władza boi się konfliktu z kościołem, gdy mamy takiego Rydzyka, Dziwisza i innych, to nawet to nie dziwi.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy, to wszyscy, babcia też. Boja, wszyscy Cię pouczają jak masz prowadzić blog. To ja też mam prośbę - otwórz wpis pod tytułem "co dobrego dla kobiet zrobiła PO (opozycja)", poza cudownym wykorzystaniem kobiet jako mięso armatnie. Jestem ciekawa listy zasług (na pewno będzie długa), bo ja zaślepiona "miłością" do PiS nie mogę sobie przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. " jak rozkręcić gównoburzę, gdy się człowiek nudzi?

      (...) Natychmiast (teatralne) czują się sponiewierane. Natychmiast gospodarz bloga jest stawiany pod ścianą i najchętniej rozstrzelany, o pardon ukrzyżowany, dla przykładu. Niektóre (teatralne), jak wściekle sucze kąsają...i kąsają i wyrzygują tę swoją jedynie słuszną ideologię. Wszystko inne uważając za ..."
      (...) "A gdy się nazwie po imieniu ich postawę, to FOCH i napierdalanka. i foch i napierdalanka i końca nie widać...
      Jak to było? Mentalność Kalego [OBUCHACHACHA].
      Nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe ?"

      zgadnijcie kogo cytuję ? jak to karma wraca....
      to nie obraża ad persona; to jest takie zabawne;
      a nawet kulturalne; bo przecież nie ma w nich tak wiele wulgaryzmów i przekleństw...; to nie jest zwykłe świństwo??? naparzanka jak talala...[OBUCHACHACHA].
      Tylko co z tym ma zrobić Boja? kasować...kasować...kasować;
      niewdzięczna to rola...ale - po co porusza tak kontrowersyjny temat???

      Usuń
    3. "krzyżowy koment"- czyli normalna riposta ...
      być kasatorem? ch....a rola. Sufler, czy rezyserz? Cenzor...
      PiS to zadeklarowani chrześcijanie...Pokora, pokora, datki, datki+ darmowa karma dla kotów! Jaka rasa tego kociabra...
      żarty jest?
      burczymucha
      p.s.

      Usuń
  14. młodzi otwierają się na Zachód..
    Art. "Starsi i młodsi inaczej o PiS, rzekach , UE, aborcji...Jakby dwie Polski[sondaż OKO.press] Pacewicza
    starsi po stronie pro-life...
    Pytanie:
    "Czy chciał(a) by Pan/Pani, żeby Sejm po wyborach 2023 zmienił obecną ustawę aborcyjną i dał kobietą prawo..." -czy ktoś chce znać odpowiedzi...
    I teraz pytanie dokąd zmierza nasza młodzież?(starych skrobią najbardziej po pugilaresach), bo to są potencjalni kandydaci pewnych klinik...
    lewicowe spojrzenie na wiecznie trwający konflikt pokoleń, może obendzie się bez emocji ?
    Ciągle w głowie słowa Reagana o ludziach, którzy najbardziej domagają się aborcji-jak to on powiedział? Warto pamiętać?
    burczymucha
    p.s. co robią mężczyźni, żeby ich kobiety nie poddawały się aborcjom? Na razie dojrzewają, aby nimi się stać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegos czasu zrobiło się tu strasznie politycznie. Nie dałoby się tak jakoś... o czymś niepolitycznym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frau Be30 października 2022 15:25

      "A tak swoją drogą... Po jaką cholerę ludzie robią takie rzeczy, tj. sztucznie podbijają sobie statystyki? Co komu po liczbach? Osobiście wolę jakość od ilości. Jeżeli bez sztucznego podbijania liczby komentarzy są ich nikłe ilości, to znaczy, że blog jest do dupy i tyle".

      Koleżanka nie podpowiedziała, że o to trzeba zapytać Boję???

      Usuń
    2. kolosrazjo uważaj bo ci zaraz żyła pierdolnie. od nadmiaru.
      bobek.

      Usuń
    3. bobek, specjalnie dla ciebie jeszcze jeden cytacik:

      FrauBe 29 października 2022 18:55

      Chyba się gubię. Gdzie Ty bywasz, u licha, że natykasz się na tylu imbecyli? Jakaś zacofana jestem, czy co...?

      Usuń
    4. cytata klasyka
      "wg urzędowych statystyk, w głowie coś się robi co siódmemu obywatelowi, zwłaszcza w młodszym wieku. Warto zwrócić uwagę, że poziom wariactwa wzrasta wraz ze wzrostem skolaryzacji". Od siebie(czy konie mnie słyszą?) dodam, że dotyczy to zarówno uczniów(studentów), jak i większość zlewicowanych(znerwicowanych?) nauczycieli i wykładowców...
      Wyższych Szkół Gotowania na Gazie-i już wiadomo kto jest Autorem tego spostrzeżenia-czy nadal nie?
      burczymucha

      Usuń
    5. Słucham razem z koniami (pacanowskimi) :))
      i tak się zastanawiamy, skąd taka obserwacja, że poziom wariactwa bardziej jakby dotyczy większości zlewicowanych nauczycieli i wykładowców?
      Prawicowi bardziej nierozgarnięci czy jak? ;)
      Bo że ten poziom może wzrastać wraz ze wzrostem skolaryzacji to można jakoś zrozumieć - więcej informacji może przegrzewać zwoje mózgowe zwłaszcza u osobników z mniejszymi czy mniej rozwiniętymi mózgownicami...
      Czy ktoś prowadził jakieś badania w tym zakresie? ;)

      Usuń
  16. Kurcze, co to jednak oznacza świeże spojrzenie na stare sprawy... Dopiero Twój wpis pozwolił mi dostrzec, że Marta Lempart to piąta kolumna wysłana przez Pis. Swoje zrobiła, demonstracje tak jak mogła normalnym obrzydziła i wszystko z czasem umarło śmiercią nienaturalną....W każdym razie chwilowo usnęło...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój komentarz to tak sam odfrunął w niebyt...?

    OdpowiedzUsuń
  18. No i nie wiem. Wylatuję w kosmos, ląduję w spamie czy jestem kasowana za coś, o czym nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
  19. Okazuje się, że aborcja to gówno do podbijania sobie statystyki. Teraz proszę mi uzasadnić sprzeciw wobec ustawy antyaborcyjnej.
    A nie, nie, proszę bez polityki. Boja, a może o seksie ?

    OdpowiedzUsuń
  20. to spór o 'dusze'(czyli głosy wyborcze)...
    wtedy dojdzie do demokratycznej konfrontacji między 'dziećmi 3 RP', a "dziećmi PRL"-ale ulyca przy poparciu zagramanicy będzie istotna w tych przepychankach. Kontrowersyjne ustawy(np. ta aborcyjna), to łatwiejszy wybór dla niezdecydowanych. Trend lewicowy przeważa, niestety- dla prawicowych wolnościowców będzie to również kwestia sumienia-przynajmniej dla tych wierzących.
    burczymucha

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.