wtorek, 4 kwietnia 2023

Koniec z podziałami!

 Jak zwykle siedzieliśmy w salonie Mikołaja Miki łaknąc trochę jak kania dżdżu. Znienacka odezwał się Normalny:

- A może zostaniemy konfederatami? Wciśniemy się pomiędzy Korwin a Mikke?

- Wykluczone! - Zerwał się Dziad Śmietnikowy. - Ja jestem stary komuch i starym komuchem pozostanę. Nie pozwolę na likwidację święta pierwszomajowego! "Tysiące rąk, miliony rąk, a serce bije jeeeeedno"...

- Przestań, Dziadu! - Osadził go Mikołaj Mika. - Już tylko dwie ręce ci pozostały. Nikt więcej nie przyznaje się do bycia komuchem... Pozwól wypowiedzieć się innym. Co ty sądzisz, Podśmiechujku, o propozycji Normalnego?

- Czy ja wiem? - Zastanowił się Kolega Podśmiechujek. - Zdradzić Krystynkę i zauroczyć się Kają? Trudny wybór, muszę sią z tym przespać...

- Boże, co za oblech... - Brat Ladaco spróbował przewrócić oczami. - Trzeba wziąć go do spowiedzi... Jeżeli chodzi o Konfederację... Braun bardzo kusząco mówi "szczęść Boże", ale mnie tam wszystko jedno. Do mojego mnisiego kuferka każda władza nie omieszka coś wrzucić...

- No a ty, Normalny? Po co wyjechałeś z tą Konfederacją?

- No bo kręci mnie trochę... Chciałbym wprowadzić patriarchat w moim domu, ale Pani Normalna na to nie pozwala... Jej zależy tylko na zniesieniu obowiązku zbierania psich gówien. Pójdzie za każdym, kto jej to obieca...

- Profesorze?

Profesor Gender przerwał zalewanie nalewki.

- Gdy jeszcze byłem Anglikiem, sympatyzowałem z laburzystami. Nie pamiętam już jakie tam były wartości... Od kiedy jestem Polakiem, podążam za Magdaleną Ogórek. Co ona to i ja. Dobrałem się z nią jak w korcu maku!

W tym momencie zaskoczył nas Boja:

- A ja wszystkich nie będę popierał! Plwam na demokratyczne wybory! Niech inni za mnie decydują... Koniecznie chcę zobaczyć jak to jest na wewnętrznej emigracji...

Mikołaj Mika załamał ręce.

- Matko jedyna! Ależ wy jesteście podzieleni! Ja się nie dam podzielić, zagłosuję na wspólną listę opozycji! Pod warunkiem, że PIS też będzie na tej liście... Koniec z podziałami!

32 komentarze:

  1. Matko jedyna>
    jak to wszystko się zmienia;
    Korwina Mikke już nie ma;
    Brauna poważam> tego z Potopu!
    można narobić sobie kłopotu;
    zdradzając swoje polityczne "miłości"
    zaraz pomówią o niecne skłonności;
    dostaniesz w policzek z lewa;
    to potem prawy nadstawić trzeba;
    no i bądź tu mądry człowieku;
    jam osiołek, co mu w żłoby dano;
    w kampanii tyle nam naobiecywano;
    że z tej radości i tylu przyjemności;
    nie wiem czy wyborów doczekam;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zagłosuję na tego, kto obieca, że wszystkie zwierzęta domowe będą rejestrowane. A kto odda psa lub kota do schroniska, będzie ponosił roczne koszty utrzymania zwierzaka przez schronisko.

    Nie ma bezdomnych psów ani kotów - są koty i psy z tego domu wyrzucone.

    Chyba zbyt poważnie podeszłam do tematu wpisu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaj Mika to daleki krewny Mikkego, po zmianie nazwiska i poglądów? Ja pie....
    Pitted

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej wyjechać za granicę i głosować na emigracji, większość głosów i tak przepadnie podobno, bo takie zmiany uchwalili...znikną wtedy podziały, wszystkich unieważnią po równo.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno moherom będą zabierać dowody. Bob

      Usuń
    2. Nie ma już podziału na mohery i resztę, wszyscy są politycznie uświadomieni przez TVPinfo ;-)
      jotka

      Usuń
    3. Podobno. Bob

      Usuń
    4. Mnie politycznie uświadomił TVN;
      podobno jedyna stacja taka;
      która prawdę ci powie, jak Cyganka.
      Cygan

      Usuń
  5. Dziad Śmietankowy ze śmietnika ma rację!
    Wszyscy poparli komunę, bo chcieli mieć małego fiuta.To już spłacone. Teraz każdy dostanie taki kawał hybrydy, że nasze prawnuczki będą ze swoich igloo spłacać kredyt do końca zimy stulecia! Byle nie we frankach...
    Pitted

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiuta czy fiata? bo jeśli fiata, co do reszty zgoda, jeśli zaś fiuta to temat otwarty :D
      (Olitoria)

      Usuń
  6. To mi wygląda na wczesnoporonną agitację przedwyborczą....Ale co tam, dołożę swoje-wymyśliłam ponadpartyjne i ponadpodziałami hasło wyborcze: Głosujmy na swoich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę głosować na swojszych. Kolokazja

      Usuń
    2. To mi pachnie nepotyzmem i związkami rodzinnymi. Ale kto komu zabroni? Na samego siebie tez pewnie można głosować . Niech zatem będzie: głosujmy na najswojszych! ( na naszych!)

      Usuń
  7. Decyzję odnośnie głosowania zostawię mojej sztucznej inteligencji. Nawet czterem.
    Będzie "burza mózgów" między CHat GPT, a D-id. Później do wybrania najlepszej dla mnie opcji dopuszczę Midjourney. Sprawdzi to Elevent. Nad całą operacją (czas ok. 15 min?) będzie czuwał własnoręcznie zmontowany PeGazuSiczek na baterie.
    Pitted
    p.s. poprawka do komentu z 18;48-małego "Fiata".

    OdpowiedzUsuń
  8. Watykanu.
    Pitted

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy Ty Pitted to widzisz? Profesor Gender i Ogórek dobrani razem jak w korcu maku? I co zostało z Twoich marzeń???
      Boja to jednak okrutnik .... ;)

      Usuń
  9. "Niech inni za mnie decydują..."
    No właśnie, jeśli inni za nas decydują, bo my nie głosujemy, to oznacza mniej więcej tyle, że taką postawą "zagłosowaliśmy" dokładnie za wszystkimi, dzieląc nasz głos w częściach odpowiadających uzyskanym rzeczywistym wynikom dla poszczególnych ugrupowań. Czyli i na PIS i na opozycję ....
    Przykładowo, Boja jako zagorzały zwolennik PIS "plwa na wybory", w wyborach wygrywa opozycja, a to oznacza, że Boja większą część swojego głosu "oddał" na hi,hi,hi zwycięską opozycję...
    Co daj Boże, żeby się stało ..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Ja chyba zagłosuję na lodówkę. Ma dobry program, nie obiecuje i wiem, co jem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ultro, pralka ma lepszy... I brudy wypierze...

      Usuń
    2. Ultro, to ja, Olitoria.:D

      Usuń
  11. Mnie tam było i jest dobrze.
    Byle zdrowie było.
    Szanuję pana Kononowicza bo ma odwagę mieć swoje zdanie, jako polityk i trybun ludowy.
    Profesorka Gender jest zmienna w uczuciach, nie tak dawno szalała za tym Pośmiechujkiem, teraz pani Ogórkowa jej w głowie.
    Te uczone kobiety same nie wiedzą co chcą.
    Pitted

    OdpowiedzUsuń
  12. A co wy tak o tym kwaśnym mleku ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, Bojo.

    Mam wrażenie, że "będzie, będzie się działo". Tylko czemu bez "po";)?

    A przy okazji - wszystkiego dobrego Tobie, Twoim Bliskim, Kronikarskiej Gromadce oraz Gościom Twojego bloga z okazji Świąt.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyłączam się do życzeń złożonych przez Lenę, bo jej w krasomówstwie nikt nie dorówna. Niechaj Wam się dobrze dzieje, nie tylko z okazji Wielkanocy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sercem całym za Panią Normalną, choć z definicji jakże mi obcą.

    OdpowiedzUsuń
  16. czy sprzedać się neokomunistom i zagłosować na ten ich cały PiS?... tylko za co?... za kasę na pewno nie, zresztą oni już jej dawno nie mają... może znalazłby się jakiś rodzaj waluty, która by mnie zainteresowała, ale gdyby PiS mi ją wręczył, to przestałby być PiS-em, neokomuną...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Koniec z podziałami" przemieniło się w "koniec z blogowaniem"???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy są zmęczeni nieświętowaniem świąt. To jest bardzo wyczerpująca praca, więc się nie czepiaj.

      Usuń

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.