czwartek, 19 października 2023

Takie tam bzdety. Salonowe na końcu i parapolityczne na początku

 Bardo nas cieszy, że w debacie publicznej pojawiło się słowo "przenośnia". Miło jest usłyszeć: Panie, jaka obietnica? Toż to jest przenośnia!

Dużo radości czerpiemy też z postępowania niejakiego Michała Kołodziejczaka. Naszym zdaniem jest to pokemon wysokiej klasy. Najlepszy na teraźniejszość i na najbliższą przyszłość!

Za to niemal do rozpaczy doprowadziło nas zniknięcie z sejmu pokemona - dziadersa Janusza Korwin - Mikke. Okazało się, że jednak, jako tradycjonaliści, preferujemy pokemony starej daty...

Ale nic tamto. Na obowiązkowej liście lektur szkolnych znowu umieszczono Naszą szkapę. Bez Romana Giertycha polska polityka niewiele była warta!

Powrócił też Ryszard Petru. Występuje w radiu i gdzieś tam jeszcze. Żaden chochlik mu się nie przytrafia... Gdzie się podział jego urok?

Nasz ulubiony nieoblubieniec, Donald Tusk, apeluje do Prezydenta żeby nie blokował. A czego ma Prezydent nie blokować? "I tego i owego i tu i tam, a co konkretnie, nie powiem wam"...

Żeby nie było, że tylko na byłą opozycję się nakręcamy. Wróble ćwierkają, że Pisdzielce idą w koperczki do Kosiniaka (też do Hołowni?). Na razie Kosiniak (też Hołownia?) jest niezdobytą twierdzą. No ale gdy sam Kaczor zacznie smalić cholewki...

Nareszcie Senat przestanie być tylko Tomaszem Grodzkim. Pojawi się tam Małgorzata Kidawa - Błońska! Dobrze, że natura chciała żeby Kidawa była w Senacie... I Schetyna także tam będzie, ale dla Schetyny Senat jest Syberią czyli zesłaniem...

Od czasu do czasu przecieramy z brudu okno (kto nam ten plastik do kozy podrzuca?). Wyglądamy nowego i odnawialnego...


PS. My nie jesteśmy zbyt ważni, ale jeżeli koś zamiaruje nas przekupić... Co najmniej zero siedem musi dać na łeb!



102 komentarze:

  1. „Patrz w kontrakt, Mefistofilu,
    Tam warunki takie stoją:..."

    8 gwiazdek; zadanie 100% wykonane
    pozostało już tylko "róbta co chceta" .

    Krótka rozprawa już nie między trzema
    lecz czterema osobami,...
    Tuskiem; Hołownią: Kamyszem; Czarzastym...
    "Przenośnia" czyli
    "obiecanki cacanki a głupiemu radość".
    Stali tyle godzin w kolejce do urny;
    to powinni już mieć dość... demokracji.
    A N-Z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już 30 lat mam dość demokracji, dlatego głosuję na reżim. Lubię wiedzieć co mam myśleć, a reżim mi taką wiedzę zapewnia!

      Usuń
    2. Powoli przyzwyczajaj się do tego,
      że to Manfred Weber będzie Tobie mówił,
      co masz myśleć :(
      A N-Z

      Usuń
    3. Może i będzie mówił, ale ja nie rozumie po niemiecku.

      Usuń
    4. @ Boja podobno "goście A.Merkel" nie chcą się uczyć języka kraju, do którego przybyli; żądają aby to tubylcy uczyli się ich języka; zapewne dla nich j.polski będzie za trudny; czy będziemy musieli uczyć się...arabskiego?
      A N-Z

      Usuń
    5. Język polski nie jest trudny. Nawet ja zdołałem się go nauczyć. Chociaż w życiu realnym częściej używam łaciny...

      Usuń
    6. Ciekawe czy Twoją łacinę znać będą także "przymusowi" i nielegalni ???
      A N-Z

      Usuń
    7. Ja nauczę się ich łaciny, oni nauczą się mojej... Chyba tylko pod tym względem da się zintegrować.

      Usuń
  2. @A N-Z błąd w myśleniu; rozmowa nie pomiędzy 4 lecz 10 osobami;

    nowy rząd będzie się składał nawet z dziesięciu osobnych bytów. Są to:

    Platforma Obywatelska,
    Nowoczesna,
    Inicjatywa Polska,
    Zieloni,
    AgroUnia,
    PSL,
    Polska 2050,
    Centrum dla Polski,
    Nowa Lewica,
    Lewica Razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam... Donald wszystkich ich łyknie, że tak powiem, bez popitki!

      Usuń
    2. Łyknie albo i nie...;
      kto wie...kto wie...
      może któryś stanąć mu w gardle,
      albo... taki tygrysek stanie dęba
      i wysadzi go z siodła; gdy
      zagranica i ulica zażąda wdzięczności;
      kto wie - czy za rogiem nie ma dinozaura?

      Usuń
    3. Chyba nie ma dinozaura z rogiem. "Park jurajski" to jednak fikcja (na razie?) jest. Za rogiem czai się szara rzeczywistość, a ona bywa groźniejsza od tyranozaura...

      Usuń
  3. Pełna zgoda!
    0, 7 na łeb i każdy przynosi swoją zagrychę i popitkę. Brakowało mi już tematu o spożyciu. Czas na normalność.
    Moja propozycja:
    -żubrówka biała 0,7 l na łeb (plus 1l do wspólnej puli)
    -sok pomidorowy 1,5 l
    -termos rosołu z wołowinki, lub barszczyk czerwony
    -smalec ze skwarkami(z pachwiny plus boczek)
    -kołpaki, borowiki w occie
    -salceson włoski (ewentualnie uszy świńskie-do pochrupania)
    -cebula na "żeberka"
    -sałatka pomidorowa
    -termos kawusi (marki nie podam, ale świeżo zmielona i zaparzona)
    -pakulec papierosków
    Sprawdzony zestaw jednoosobowy na 6 godz. posiedzenia.
    O "pomysłach" i propozycjach politykierów na temat przyszłości nie chce mi się już ani słuchać, ani gadać. Podobnie o demokracji, hahah. Aha, zapomniałem o jajcach z wolnego wybiegu, bez pieczątki-po biesiadowaniu proponuję pyszną jajeczniczkę. Pozdrawiam Marię.
    Młot
    p.s. jakieś kobitki by się przydały, nie tylko jako kelnerki i tancerki.
    Genderowa będzie? Biorę się za pakowanie-precz z politykierską dyktaturą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @ Młot Tobie w głowie tylko jedno
      i w dodatku wszystko na "p...."
      picie; papu, palenie i p...
      a niełaska tak na poważnie zająć się
      „troską o byt i przyszłość naszej Ojczyzny …”?
      że tak zapytam; hhhęęę ???

      już jedna Maria Tobie nie wystarcza?
      muszą być jeszcze Genderowa i inne kobitki ?
      czyżby erotoman-gawędziarz?
      jakoś o wiagrze nic a nic nie wspomniałeś;
      pozdrawia A N-Z

      Usuń
    2. O Ojczyznę "troszczą" się nasi politykierzy.
      Mnie pozostała miłość do Niej i tak trzymam, bez względu na to, jakie "troszczenie" jest aktualnie w użytkowaniu. P- jak patriota, w pojęciu starodawnym..
      Marzyciel raczej. W trakcie libacji nie używam innych wspomagaczy, bo dbam o swoje serce i nie mieszam substancji.
      W moim towarzystwie każdy(zaznaczam- "każdy") może się czuć bezpiecznie-nie musi ściskać pośladków, ani ud.
      No. Zgłosiłem anons, jeśli ktoś chce mnie zaprosić na... i wychylić przyjacielskiego garnucha-to kaman. Lubię się gościć...Przepraszam za reklamę, ale każdy chce wiedzieć z kim tańczy. W Salonie mógłby śpiewać i grać na włosiance?
      pozdrawiam A N-Z.

      Usuń
    3. Młocie, już kupiłeś nasze ciała (to nie obietnica, to przenośnia!). Jeżeli zaśpiewasz i zagrasz na włosiance będziesz miał też nasze dusze...

      Usuń
    4. Już kiedyś proponowałem, teraz uzupełniam.
      Gram tylko na damskiej włosiance, pani Kidawa-Błońska nie spełnia wymogów dla mojego instrumentu ze względu na istotne, ale, jednak szczegóły. Włos anielski mam ze zeszłorocznej choinki, a końskie włosie ze starej(ale jarej emerytki, perszeronki) kobyły.
      Dogodzę Wam cieleśnie(przez żołądek). Do menu dołączę jesienną zupkę chrzanową z kiełbachą i jajcami. Ukopałem za dużo chrzanu (z bratem) i nie chcę się nam dalej trzeć. Pijemy, zatem.
      Zajmę się teraz kucharzeniem-jakby co. To bezpieczniejsze niż "politykowanie", choć nie raz się sparzyłem wolę bąbel na palcu niż zdegustowanie w (?)....
      Daję porady..., Kochani dbajcie o siebie...
      Młot

      Usuń
    5. Młocie, tym smalcem z borowikami w occie mnie przekonałeś.
      Ale gdzie modne sushi, sashimi, w ostateczności tempura z owoców morza maczana w sojowym sosie,hę?
      I co proponujesz dla kawiorowej lewicy? Co prawda Kwachu z Millerem wybredni nie są, ale taka Żukowska? Podobno głoszą burżuazyjne hasła: miej serce po lewej stronie, ale portfel po prawej.
      Teraz to nawet Kołodziejczak w sejmowym bufecie będzie zajadał makaron ryżowy z krewetkami.
      Ehh, i podobno 15 X skończyły się w Polsce pieniądze, co wy na to?

      Usuń
    6. Ciągle zaglądam na konto a KPO jak nie ma, tak nie ma!

      Usuń
    7. Hanno, paleta z euraczami nie zmieści się na koncie. Zajrzyj do piwnicy, albo do komórki takiej tradycyjnej...

      Usuń
    8. Niestety nie ma co zaglądać, nie słyszałeś? Jest afera Dziura Leszczyny, nie będzie piniendzy.

      Usuń
    9. Jeszcze nie słyszałem, Hanno. To jest afera jeszcze pisiorska czy już demokratyczna?

      Usuń
    10. Młocie bardzo lubimy placki kartoflane pieczone na blasze bez tłuszczu i już na talerzu (albo jeszcze lepiej w misce) polane roztopionym masełkiem. Micha takich placków to, jak powiedziałby pan Zagłoba, specjał nad specjały!

      Usuń
    11. Będą kobitki na równych prawach zaproszone...

      Usuń
    12. Boja, na razie wiadomo tylko,że Leszczyna odkryła dziurę.Twierdzi,że to Morawieckiego, ale to chyba przenośnia;)
      https://twitter.com/Leszczyna/status/1714716580448207080

      Usuń
    13. O tak, jestem za plackami.Dobry pomysł, Boja.

      Usuń
    14. Jak to nie ma piniendzy? Są!
      I to nawet większe.
      Z dotacji. Każda partyja zwinie więcej ze względu na frekwencję. HhHA , głupole...
      Im więcej się angażują , tym więcej wybulą, nawet na tych których nienawidzą .
      Za 26 mln, ile to bym jadłodajni otworzył dla bezdomnych, pryszniców i kibli nastawiał, pralni udostępnił itd.
      A tak piniąndz pójdzie w dupuuu.
      Kochane darmozjady(żartowałem) jesienny jadłospis powinien mieć w zestawie syte dania. Należy pamiętać o owocach z naszych ogrodów. Trzyjcie pigwowce i pasteryzujcie w małych słoiczkach-bez cukru.
      Rano do herbaty...
      A na koniec Kochane Ludzie, czy wiecie, że ananas "ch...-wie-skąd"(ale pewnie zza oceanu) jest tańszy niż włoszczyzna(kartofle?), która urosła 5 km od waszego sklepu(rolnictwo dotowane).
      Placki kartoflane z borówkami? A skąd ja teraz blachę wezmę? U mnie leszczyna do cięcia idzie, owoc zrobaczywiony, niestety..
      Młot

      Usuń
    15. Subwencje na partie
      w sumie to ponad 84 mln zł i jeszcze coś tam kapnie za każdy mandat i takie tam szczegóły warte parę milijonów. Z budżetu...
      Placki robiłem z Jankesów, czyli Amerykanów, no po polsku z Janek, różowy kolor mają-może być?
      Młot

      Usuń
    16. A co to jest 84 mln zł? Grosze... Ledwo na jedne głupie kopertowe wybory wystarczy.

      Usuń
    17. Kurde, szkoda że z ananasa nie można placków kartoflanych zrobić...

      Usuń
    18. Szukam przepisu na ananasówkę.
      Szczerze, wódka ziemniaczano-korzenna mi nie odpowiada...
      Młot

      Usuń
    19. Może za trudne pytania jej zadajesz, Młocie?

      Usuń
  4. Wyglądasz nowego Bojo? demokracja jest stara. Stara dobra demokracja.
    Podobnie jak stara jest dyktatura, ciągle te same twarze ach tylko o 40 mniej ;))))
    no i trzeba sprzątać po pisdzielcach...ale nie martw się. powoli posprzątają.
    Natomiast ćwierkają wróbelki, że totalna prawica się rozpada i to jest dobra wiadomość. Też uważam, że nie dotrzyma do następnych wyborów. nie mówiąc już o długich odsiadkach w więzieniu. miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze dodam w kwestii przekupstwa, no z obrzydzeniem odwracają twarze od pisu absolutnie wszyscy. nikt nie pertraktuje z przegrańcami i pożalsieboże dyktatorkami.

      Usuń
    2. NLS, mam zamiar trzymać kciuki za powodzenie nowej władzy w naprawianiu Polski. Będę jej kibicował do samego końca... Mojego lub jej, że tak polecę Franzem Maurerem...
      Może nie zobaczysz tego w moich tekstach, ale tak będzie!

      Usuń
    3. bojo, popatrz jak Ty działasz podprogowo, PSY sie właśnie wróciły w całej rozciągłości, tylko nie palą :
      Stopczyk, co wy tam palicie?
      radomskie ale jak pan major woli to Franz ma camele
      no wy mi tu pierdolicie za uszami Stopczyk, na wysypisku ?
      AKTUALNIE w ruch poszły niszczarki. taka esbecka mentalność. no i łapaj złodzieja krzyczy złodziej...mogłabym tak w nieskończoność ale czy ja aisab jestem do czareneka :-)

      Usuń
    4. O! kolejna Anonimowa NLS zatęskniła za aisab ;
      dlatego mi się tak czka :)
      taaak> mogłabyś tak w nieskończoność;
      tyle, że Twoja nieskończoność i mentalność
      jakoś mnie nie wzrusza.
      Na czkawkę mam sposób;
      skorzystam z zaproszenia Boi ;
      może mi jakaś kropelka kapnie
      z tej butelko 0,7 l.

      Usuń
    5. Nie tylko niszczarki poszły w ruch, NLS. Znakomity poseł śledczy ,Szczerba, wyłapał sygnały, że również laptopy topią! Ciekawe skąd docierają do niego te sygnały, bo jest to niepokojące...
      Ciekawe co robi poseł Joński... Może wyłapuje inne sygnały i wkrótce się odezwie? Czekam niecierpliwie.

      Usuń
    6. Mam nadzieję , że przed "wyłapianiem" zdążyli się odlać w publicznym wc bez kolejki, bo immunitet jest i tego godzien.
      Mają parcie na pęcherz? Oby nie zostali obszczymurkami w przyszłym Sejmie...
      Młot

      Usuń
  5. w przerwach procesu odpowiadania sobie na pytanie "czy chce mi się zamieszczać na swoim blogu jakieś podsumowanie powyborcze?" ćwiczę rzucanie dartami /takie cuś ze szpikulcem/ do tablicy korkowej, na której umieściłem fotkę niejakiego K-K /zwanego przez małżonkę "tygryskiem"/, dużą fotkę dodam, żeby było łatwiej trafiać...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz podsumowanie, Piotrze. Naczytałem się czarnych i białych (rozpacz i euforia) recenzji. Przyda się trochę szarości.
      Złośliwi mówili, że Trzecia Droga to taka dojazdówka do Tuska... Może się okazać, że jednak nie.
      Celujesz w Tygryska już tak na dobre czy jeszcze tylko ostrzegawczo?

      Usuń
    2. zastępczo, kompensacyjnie, w ramach higieny psychicznej, bo to naród powinien być rozstrzelany, a dokładnie ta jego część, która nie chce być wolna i niczym pies ogrodnika broni tego innym...

      Usuń
    3. Czy ja wiem? Rozstrzeliwanie ludzi, którzy głosują, bo nie chcą takiej wolności, o jaką Tobie, Piotrze, chodzi to raczej słaby pomysł. Taki makabryczny bardzo i mnie odrzuca...

      Usuń
    4. będą rozstrzeliwać?
      Kto?
      Przerażony

      Usuń
    5. rozstrzeliwać metaforycznie, to był tylko żart, ale faktem jest, że gdy ktoś się nie chce uczyć/leczyć, gdy miękki przekaz informacji nie dociera, to prosi się o użycie kija...
      sorry, że (chyba) zawiodłem Twoje oczekiwania /jeśli takie miałeś/ co do podsumowania wyborów u mnie i kompromisowo ograniczyłem się do wąskiego tematu w dużym skrócie, ale jestem po prostu zmęczony i chcę wrócić do tworzenia apolitycznej literatury, to mnie najbardziej kręci w blogowaniu... notabene kwestia nieludzkiego prawa aborcyjnego wcale nie jest moim osobistym kłopotem, bo my z Lady jesteśmy wystarczająco zabezpieczeni na wypadek, gdy coś pójdzie nie tak, ale jest sporo innych fajnych ludzi (dupek i ich gamoni) dla których to jest kłopot, nie stać ich na takie zabezpieczenia... jest to ta grupa słabszych, których uważam za stosowne bronić...
      aha, zajrzyj proszę do spamu, bo tam chyba utknął jeden mój komentarz pod poprzednim postem... w sumie nic ważnego, po prostu małpia ciekawość, czy tam trafił, czy też zdematerializował się całkowicie...

      Usuń
    6. Też już mam dość polityki, Piotrze. Chyba uśpię w sobie pisowca i zacznę pisać tak, jakby było normalnie.
      W spamie nic nie ma. Pewnie uleciał gdzieś, ja do tego nie przyłożyłem ręki. Chyba że... Nie wszystkie komentarze pod poprzednim postem widoczne są od razu. Pojawiają się dopiero gdy klikniesz "wczytaj więcej" na samym dole...

      Usuń
  6. A mleko w plastiku przyjmujecie w litrowych flaszkach? Tak na złagodzenie obyczajów?...Potem zrobi się zsiadłe- będzie lekarstwo, opróżnione butelki utniecie i będą doniczki do salonu...lub na ekologiczne sadzonki na wynos.
    Ja was urządzę! Nie ma się co martwić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleeekooo? Po mleku budzą się w nas bestie. Nie ma wtedy mowy o łagodnych obyczajach. W ramach łagodnych obyczajów możemy tylko odrobinkę mleczka do kawki.
      Mieliśmy kiedyś w salonie doniczkę z jakimś kwiatkiem. Niestety, Podśmiechujek, załatwił do niej małą potrzebę i osobę roślinną całkiem wypaliło...

      Usuń
    2. Aaa, to tak! Trzeba zmienić stare hasło na nowe: Pij mleko -będziesz bestią!
      Wiedziałam, że coś jest ze mną nie tak , od jakiegoś czasu...Chyba muszę ograniczyć spożycie ....na cholerę mam się(siebie)denerwować!

      Usuń
    3. Warto ograniczyć. Mleko na pewno coś w sobie zawiera, albo może nie zawiera w sobie czegoś... Lepiej nie ryzykować.

      Usuń
  7. Dziury to dopiero się pokażą, jak PiS dokończy rozdawnictwo, a ci co na to pracują tez chcieliby wreszcie być docenieni...naiwni!
    Na razie niektórzy na prawicy żalą się, że zostali niedocenieni przez prezesa, bo na koniec list ich wywalił i przepadli.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno Izabela Leszczyna już wszystkie dziury odkryła, ale twierdzi, że i tak da, nawet jeszcze więcej... Zwłaszcza pracującym!
      Moim zdaniem to dobrze, że tacy niezadowoleni na prawicy są. Może któryś pojawi się w TVN i ujawni kolejne tajemnice pisowskiej alkowy?

      Usuń
  8. O kurka wodna, jacy wy tani jesteście
    Takich to tylko przekupywać!
    Mnie właśnie zastanowiło coś, jak w powyborczym spotkaniu posłanka PiS, w programme Gozdyry w Polsacie, wypowiedziała się na temat, że PiS nie da rady utworzyć rządu. Ta posłanka zasugerowała w danym temacie, że już trwają rozmowy z kim trzeba. Na to ktoś z partii Trzecia Droga, że to są wierutne kłamstwa, bo z nimi (PiS) nikt przecież gadać nie chce. Nawet Konfederacja, ale ci to ponoć wszystkich na dystans trzymają.
    Gozdyra wtedy wprowadziła trochę zamieszania, bo zadała pani posłance z PiS pytanie czy nie bierze pod uwagę takiej możliwości, że to ich poslowie będą nawiewać do innych.
    Pytana niepewnie się uśmiechnęła i też ręczyła, że to niemożliwe.
    Pożyjemy zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyjemy zobaczymy, które "niemożliwe" się spełni.
      Politycy w Polsce nie potrafią przystać na to, co dobre, bo np.: proponuje to nielubiana partia, więc z założenia to jest be . Poza tym jak przyznać przeciwnikowi rację, jak przystać na to skoro to stary pisowczyk, albo stary komuch...
      Trzeba bić piano.

      Usuń
    2. Wcale nie tani, Aniu. Pisiorom zaprzedaliśmy się za połówkę na łeb. Nie wiem czy się na tym znasz więc tłumaczę:
      Gorzałka nie podlega inflacji. Dzisiejsze zero siedem to więcej niż ówczesna połówka. Każdy nasz łeb jest o dwieście mililitrów droższy... cbdo...

      Usuń
    3. Aniu, ja dostrzegam mądrych ludzi po stronie opozycyjnej i widzę też durnych po stronie rządowej. Przed wyborami robię rachunek sumienia i głosuję zgodnie z uzyskanym wynikiem. Na razie górą jest u mnie PIS. Co będzie później - zobaczymy...

      Usuń
    4. Wybacz , Zmiekles czy co? Dostrzegasz madrych po stronie opozycji? Nie dajesz temu upustu, Tak piszesz, ze ja przynajmniej tego nie dostrzegam. Nie bede sie jednak sprzeczac. Moze nie czytalam uwaznie.
      Kurna, bo zaraz sie okaze... tak krok , po kroku... kielich po kielichu, ze i ryzego szanujesz:)

      Usuń
    5. Nie zmiękłem, Aniu. Zawsze byłem miękki. Po co mam pisać o mądrych ludziach z opozycji? W innych miejscach pieją o nich z zachwytem.
      Bez przesady, Na 100% jestem pewny, że tak nisko nie upadnę.

      Usuń
    6. Nie mów hop, póki nie przeskoczysz. Jak ja lubię takie wstawki:" nigdy w zyciu", " dam głowę se uciąć, że..."
      Po co masz pisać o mądrych ludziach z opozycji, tym bardziej
      że są ponoć tacy, których za mądrych tam uważasz ? A dlaczegóż by nie... pokazałbyś swe madre , zdystansowane i dojrzałe politycznie oblicze.

      Usuń
    7. Dużo jest mądrych ludzi na opozycji, ale nie na szczytach. No, może trochę Czarzasty...
      Jeżeli chodzi o mój stosunek do Tuska... Aniu, możesz być pewna, że nie rzucam obietnic na wiatr.
      Nie pokażę takiego oblicza. Zrywam z polityką na jakiś czas.

      Usuń
  9. Jeszcze jedno mnie zaczyna na Twoim blogu Boja śmieszyć.
    Ten nagły wylew anonimowych komentarorów, którzy popiskują z orkiestrą PiS. Czyżby nie mieli odwagi pod własnymi nickami? Wielu znanych propisowskich Twoich Gości, znanych nam z nicków, zamilkło, ale w ich miejsce tylu anonimowych o fikuśnych podpisikach.
    Czyżby wyborcy PiS zeszli do katakumb?
    😄😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. achacha słuszna uwaga. Maria to już zauważyła i demaskowała. w zasadzie widomo o kogo chodzi :-)

      Usuń
    2. Aniu, na tym blogu każdy ma prawo popiskiwać z orkiestrą PIS.Tak samo każdy ma prawo nie popiskiwać z orkiestrą PIS.
      Nie wnikam w tożsamość Gości, bo uważam, że wnikanie w czyjąś tożsamość jest nie na miejscu.
      "Popiskiwać" nie jest brzydkim słowem, ale używanie go do określania wypowiedzi innych jest z lekka obraźliwe i prowokuje do niegrzecznych odpowiedzi. Proszę, nie idź tą drogą, Aniu.
      Kurde! Jak ja nie lubię odpowiadać tak całkiem poważnie!

      Usuń
    3. A ja ja właśnie lubię, kiedy się nie podśmiewasz.
      Dla mnie obraźliwe jest właśnie to, że ktoś nagle staje się ze znanego w okolicy blogera anonimem. To jest drwienie z reszty gości.
      Bloguje od 17 lat. Na blogieisku nie ma nowych blogerów. Wszystko to zasiedziali ludzie. Moze niektorzy z jakąś przerwa w blogowaniu, ale sa to ludzie świetnie orientujący się w tym światku, wypadałoby więc nie odgrywać roli anonima.

      Usuń
    4. Ten blog, z założenia, ma być raczej jajcarski. Jeżeli ktoś daje merytoryczny, albo zabawny komentarz jest mile widziany. Może sobie występować jako bloger albo jako anonim... Mnie to nie przeszkadza, byle nie obrażał innych. Osoby publiczne nie są pod ochroną. niezależnie od opcji.

      Usuń
    5. To ja mam w takim razie apel do tych wszystkich "uczciwie" blogujących u ciebie blogerek i blogerów.
      Zrezygnujcie ludzie z tej uczciwości i zagrajmy z Boją w ciuciubabkę.
      Wszyscy stańmy się anonimami, za każdym razem podpisujmy się inaczej i klepmy Boję komentarzami. W końcu jak jaja i jajcarski blog to czemu nie iść na całość? Godpodarz ma pozytywne ku temu nastawienie.
      A jako anonim będziecie mogli, być może pozwolić sobie na większą otwartość.
      Przepraszam Boja za taką prywatę, ale skoro pozwalasz to czemu nie skorzystać?

      Usuń
    6. Ależ korzystaj, Aniu! Nikomu nie zabraniam otwartości i anonimowości...
      Z ciekawości zapytam, co Ci z tego przyjdzie?

      Usuń
    7. Takie tam bzdety?
      Zamówiłeś placki ziemniaczane, a chcą Ci podrzucić krowięce. Już nie odróżniają.
      No proszę, "europejska" pedanteria i Ordung naciera.
      Same korzyści...
      Niedługo pora na "Klima-Chaoten". Pomarańczowej farby nie zabraknie?
      Młot

      Usuń
    8. No będzie ponoć jajcarsko.🙃 A o to przecież chyba chodzi? 🤔

      Usuń
    9. Młot.
      Tobie widać ten Unordnung bardzo pasuje. Co Blog to inny Image. Spokojnie , jesteś rozpoznawalny. Choćbyś się napinał nie wiadomo jak, muskuły naprężał to się nie ukryjesz.
      Widać, że w chaosie nieźle sie czujesz. Pływasz jak rybka we wodzie 🙂.
      To tak, jak z tą wolnością. Piotr rozumie ją inaczej niż Boja.
      I widać, że podobnie mamy my ze rozumieniem porządku., ale czy to musi być od razu nadejście niemieckiego "Ordnungu". Czyżby rodacy nie umieli żyć w jako takim ładzie?
      Oni go ponoć pragną. Jakieś nowe łady, czy porządki zapowiadają...

      Usuń
    10. @ Boja znasz to;
      - Dlaczego Bóg najpierw stworzył mężczyznę?
      - Bo nie chciał, żeby ktoś nad Nim stał i mu mówił,
      jak ma to robić.
      A N-Z

      Usuń
    11. Aniu
      Maria(pozdrawiam) i nie tylko, doskonale rozpoznaje moje "znaki" i symbole, widać, że i Ty się wreszcie jorgłaś(sorki) w czem rzecz. Może robię to celowo? Wystarczy, że docierają nasze przekazy(Evola). Nie będę się licytował, ani (?) przekonywał, kto TU się bardziej napina.
      Nie obrażam Cię, ani(?), Ty mnie...
      Polecam z rana
      -każdy z nas ma swój kawałek podłogi i nie mówcie nam, co z nim robić. Dotyczy to nie tylko Tomka, który miał cały domek, a w nim swoją wolność.
      Aniu, staram się nie grypsować-nie piszę, czy mi coś "pasuje"i czy jest "git"-mi odpowiada, albo nie...
      Rybactwo(nie wędkarstwo) to moja pasja zawodowa.
      Może nie tyle "chaos", co ferment, zaczyn myśli rewolucyjnych hahah(Marks).
      Tyle prywaty -sorki.
      Dziękuję za "profesjonalną" charakterystykę, ale nikt Cię chyba o to nie prosił? Robisz mi reklamę-nie muszę się zatem zbytnio napinać, skurcze...
      Pozdrawiam serdecznie i obiecuję nie zaczepiać, skoro boli..
      Młot

      Usuń
    12. Aniu, widzę, że bardzo przeszkadzają Ci Anonimy, zwłaszcza Anonimy nie plujące na PIS. Niestety, musisz pogodzić się z ich obecnością tutaj. Proponuję żebyś zostawiła ich w spokoju.
      Nie musisz pchać się do ich zakątka skoro nie jest zbyt uroczy dla Ciebie... Stół z napojami i zagrychą ustawiony jest na środku i każdy ma do niego swobodny dostęp.
      Możesz przychodzić tutaj anonimowo i pisać bardziej otwarcie, ale pamiętaj o zasadzie: "Chamstwu na blogach należy się przeciwstawiać siłom (kasowanie) i godnościom osobistom" (napominanie w łagodniejszych przypadkach). Mam to podkreślone "wężykiem, Jasiu, wężykiem". Też sobie to wężykiem podkreśl, Aniu...
      Acha... Czy skasuję czy nie skasuję - nie podlega to dyskusji. Nie mam zamiaru tłumaczyć się ze swoich decyzji. Jestem tu pierwszy po Bogu i ja tu rządzę!

      Usuń
    13. To sobie boguj, a ja bede uszczyplwa i bede mowic to na co mam ochote.
      I jeszcze jedno, bo w tej dysusji nie zauwazylam. Maz tu Anonimow plujacych na PiS? Tu czapki niewidki przybrali raczej ci, ktorzy na PiS nie pluja. Ale pluja na cos innego.
      O jeny , jak ja tu za Aisab nagle zatesknilam i za ta jej kolezanka . :)
      Miloscia od 100 spojrzenia zapalalam. Nie sciemniam.

      Usuń
    14. Aniu nie wywołuje się wilka z lasu; prowokujesz;
      jaki masz w tym cel>?

      z przyczyn osobistych zawiesiłam swego bloga,
      ale... skoro za mną zatęskniłaś, to postaram się
      nad owymi przyczynami popracować;
      abyś nie musiała o mnie upominać się na
      "cudzym" [Boi] blogu;
      w imieniu rzekomych "koleżanek" się nie wypowiadam;
      czy ja o Twoje koleżanki się upominam?
      czy nie jest Anonimem NLS?
      kto pod tym nickiem kryje się?
      co wiesz o Anonimie "T"? co wiesz o Anonimie AN-Z?
      albo o innych Anonimach wcale się nie podpisujących?
      wreszcie - co wiemy o Tobie podpisującej się Ania???
      może tle, że mieszkasz w Niemczech
      i chcesz urządzać nam-Polakom życie po Twojemu???

      zamiast bawić się w detektywa -może...[żeby nie wybrzmiało to jako nakaz] odnoś się do treści notki czy treści komentarza; polemizuj z wypowiedzią,
      a nie szukaj pretekstu-zaczepki, by zaatakować ad personam; wtedy Anonimy, nicki; podpisy będą bez znaczenia;
      skoro nie ściemniasz i miłością zapałałaś;
      to zapraszam na mój blog [jak uporam się z problemami],
      a nie rób tutaj fermentu;
      gdybyś zajmowała się treścią notki,
      to nie tęskniłabyś ani za Aisab, ani za jej rzekomymi koleżankami; koncentrujesz się na tym
      KTO, a nie CO mówi;
      dlatego uprawiasz "charakterystykę" bywających tutaj osób, byle rozwalić Boi bloga;
      nie tędy droga; kłamiesz mówiąc, że nie ściemniasz;
      nic to... jak mawiał Michałek do swej Baśki;
      i tak Cię lubię; :)

      Usuń
    15. Kurna, co ja robię ze swoimi dniami wolnymi? Zamiast iść i nawalić się porządnie, próbuję tłumaczyć coś, co chyba jest niewytłumaczalne... Jak się powoli okazuje...
      Jeszcze raz, prosto z mostu:
      - nie życzę sobie rozmów na temat moich Gości
      - nie życzę sobie wyrażania opinii na ich temat
      - nie życzę sobie osobistych zwierzeń jeżeli dotyczą moich Gości
      To jest zakazane.
      Pod każdym komentarzem jest przycisk z napisem "usuń". Nie lubię z niego korzystać, ale...
      ...Jeżeli ktoś nie potrafi uszanować zasad tu panujących - jego komentarz po cichutku wyleci... Amen.

      Usuń
    16. Boja > jeśli uznasz, że nadużyłam Twojej gościnności;
      to proszę usuń mój komentarz.
      PRZEPRASZAM.

      Usuń
    17. Boja
      A czy ktoś się zwierza na ich temat? Zdradza ich prywatne tajemnice?
      Na temat Gości Goście wszelacy rozmawiać będą, to się przewijać przecież moźe. Oby nie w stylu:" ryży wuj", czy coŝ takiego. Bo ja już portkami zaczynam trząść, czy w ogóle miałam prawo o Aisab wspamnieć ( Witaj Aisab), bo powoli skręcasz w stronę teatralnego dramatu. Ja wiem, że jest gorąco, ale bez przesady.

      Usuń
    18. Aisab.🙂
      Nie mozesz upominać się o moje koleżanki, bo ja nie mam koleżanek. Nikt mnie nie lubi. Przygarnij mnie 😘😪
      Wiem, wiem... to jest szczyt chamstwa mówić, że zatęskniło się za tobą i twoimi koleżankami 😉. Niewybaczalne.
      Jak mogę ciebie zaczepiać? Wchodzimy w niewybredne Polemik ze sobą na własnych blogach. Ty potem próbujesz mnie linkować. Prześwietlać. Robić mi z gęby cztery litery, ale przecież to dozwolone. Bo niexważne co się mówi, ale kto to mówi. I w tym nie ma oczywiście krztyny buńczuczności, tupetu i nie daj panie chamstwa.
      O jakiej charakterystyce mówisz? Przecież tutaj ludzie sobie, własnym poglądom nieźle dowalają.
      Młot pseudo nie tykając wrzuca wstawki o Ordnungu niemieckim.
      Uszczypliwości pełna paleta, bo przyjął do siebie mój tekst o anonimowych komentatoraxh kiedy on akurat anonimowy nie jest.
      Pewnie, że cię kocham. Nie życzę ci niczego złego. Nie robię ci odpowiedniego Image wstawiając twoje wypowiedzi i kręvąc nimi u mnie na blogu... przebaczam...czego ovzekujesz więcej?

      Usuń
    19. Zmieniam płytę! Dziewczyyynyyy... Co sądzicie o Kołodziejczaku, Korwinie - Mikke, Giertychu? Może napiszecie coś o umizgach PIS do PSL? Albo o przecieraniu okna? O paleniu plastikiem w kozie? Takie są tematy mojej notki...

      Usuń
    20. Skoro pytasz...
      Kołodziejczaka się boję bardziej niż Leppera;
      dla Korwina Mikke czas na odpoczynek;
      Giertych - "co pan każe sługa musi".
      Dla mnie na umizgi już za późno;
      jak nam pościelą, tak się wyśpimy;

      Dawniej okna/szyby przecierało się gazetką;
      teraz fachowo sprzętem myjącym;
      a podobno u nas średniowiecze :)

      kozy bywają różne;
      jedne zapierają się jak koza w marasie;
      inne zjadają zeszyty i książki;
      a jeszcze inne plastiki;
      jeden taki [już śp.] pastuch kóz;
      jako dziecko;
      miał giwerę [ po ojcu z Wermachtu]
      i dawał potrzymać kolegom;
      jak mu kozy popilnowali;
      kolejka chętnych się ustawiała;
      [jeden z chętnych mi to opowiadał] ;
      oj przydałaby mi się teraz taka giwera :)
      zabrałabym ją do Salonu Mikołaja Miki;
      za potrzymanie żądałabym setę żubrówki :)

      Usuń
    21. Ale przed tem , się napijmy...się
      Boja, parytety, parytety...
      Te animozje...
      Zdrowie Pań.
      To w temacie "bzdety" ...
      Korwin Mikke? Legenda! Unia Polityki Realnej, a jeszcze przed...hoho-ale ja nie jestem dziewczyną. Okna myła mi kuzynka -tej ze Skiroławek..., one wszystkim myją ...
      Młot
      p.s. kiepsko z grzybkami, parę miodowników, ale flaszka pękła.

      Usuń
    22. Aisab, trzymanie giwery nie bardzo nas kręci. Dwa lata byliśmy w wojsku i natrzymaliśmy się, do dzisiaj odczuwamy przesyt. Setkę żubrówki dostaniesz i tak, bez giwery. Bardzo jesteśmy ciekawi czy zdołasz ją wypić i co potem się stanie...

      Usuń
    23. Nie ma grzybów, Młocie? A więc nie tylko pieniądze się skończyły...

      Usuń
    24. No dobra, pijmy, zdrowie wasze w gardła nasze;)
      Boja, wszyscy trzej cwaniacy, a największy cwany wyga to JK-M, ni to darwinista ni to liberał, ni pies ni wydra, a szokującymi wypowiedziami zdobył głupawą publikę i wygodne życie.
      Te jego mądrości zawsze mnie zatykały np.że pogromy Żydów przyczyniły się do zwiększenia inteligencji ich populacji albo że na drogach ginie rocznie 3000 osób, ale dzięki temu mamy sprawny transport i ostatnio,że 12 letnie dziewczynki mogą uprawiać seks.Jedynie mi zaimponował, że dał plaskacza Boniemu.Dobrze,że wreszcie dostał kopa.
      Omdlewacza kariera od Młodzieży Wszechpolskiej poprzez LPR do kandydata PO.Jak dla mnie skompromitowany jako prawnik i polityk, jest przeciw aborcji, a nawet za.Zagłosuje jak pan każe, a jego panem jest Tusk.
      Najmniej mogę powiedzieć o Kołodziejczaku, ale koń jaki jest każdy widzi, pierwsze wrażenie -sprzedajny.Jak oni wszyscy.
      No.
      A szyba zaparowuje nieświeżym oddechem,plwocinami i nieetycznym rzygiem, trochę próbował ją przetrzeć Kaczyński.
      Na razie nie dokończył.

      Usuń
    25. Jestem bardziej ostrożny w"ocenie" Korwina i na pewno nie dołączę do "chóru wujów i cioć".
      Po pierwsze-nie zwracam uwagi na wyrwane z kontekstu....itd
      Po drugie-nie czytałem jeszcze żadnej jego biografii. pierwszej z lat 90-tych autorstwa C. Zawalskiego "Prezes", drugiej(całościowej) Zawalskiego i Cukiernika. Korwin jest ideowym ojcem polskich wolnościowców, a swoją działalność rozpoczął w latach 60-tych, jeszcze przed marcem 68 itd.
      60 lat walki o wolność- właśnie, to określenie w obecnej rzeczywistości straciło swoje znaczenie, podobnie, jak patriotyzm, nacjonalizm itepe-tak są zryte berety po latach edukacji socjalistycznej -od Hessena po Czarnka...
      Spod jego ręki wyszło wielu .....
      Założył jedyne takie czasopismo...
      Najbardziej znany jest z kontrowersyjnych ...
      itd
      Jego deklaracja, że jest jeszcze w stanie założyć nową partię bardzo mnie ucieszyła-będzie bardziej kolorowo na scenie politycznej-czy pamiętamy wizerunek UPL?
      Giertych-sławne nazwisko i ród. Roman się ochwacił i zacznie wierzgać, ma immunitet(jak wielu innych) to go nie ruszą(innych też).
      Kołodziejczak-szkoda gadać
      Młot

      Usuń
    26. Zasugerowałem się...
      Oczywiście Unia Polityki Realnej-UPR.
      Młot

      Usuń
  10. Witaj, Bojo.

    Jak się nie znam na budowlance, to tam gdzie jest "przenośnia", musi też być "udźwignia"... ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udźwignia... Na pewno jest, ale ja jej chyba nie widziałem...

      Usuń
  11. Dziury na ogół się przenosi, premiera nie będzie wyjątkiem. Udźwigniemy , zatkamy-Polacy czy to coś nowego?
    Młot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nowego. Spłaciliśmy długi Gierka, spłacimy i długi Kaczora... Trening czyni mistrza!

      Usuń
  12. Boja, widze ze prowadzisz jakie sesje terapeutyczne. A masz pozwolenstwo ? Jakie masz terminy ? Czy zalapie sie jeszcze w tym roku ?
    Anonim, ten co zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolenie mam od Dobrej Kobiety, a certyfikat wystawił Brat Ladaco. A jak chcesz się załapać? Na NFZ czy prywatnie?

      Usuń
    2. Zalezy kto zostanie ministrem zdrowia po wyborach.
      Ten co zawsze :)

      Usuń
    3. jakie to ma znaczenie - kto zostanie ministrem zdrowia???
      potrzebny cudotwórca, aby uzdrowić służbę zdrowia;
      A N-Z

      Usuń
    4. A ma. Arlukowicz wszystkich mentalnych pozamyka za pieniadze podatnika. Za wlasne pieniadze mam szanse chodzic na wolnosci.
      Anonim, ten co zawsze :)

      Usuń
    5. Mrzonki. "Uzdrowić" ,"wolność". Oni wszyscy kochają naród i będą musieli wprowadzić coś obowiązkowego- polecenie z WHO... Chyba, że zaczną(wątpliwe) od siebie i przy Sejmie będą działać poradnie psychologiczne. Może nawet będą obowiązkowe badania psychiatryczne? Koordynatorem mógłby zostać dr psychiatrii, były minister od wojskowości- wie, jak stawiać "na baczność", albo...
      Bycie posłem to b. stresujące zajęcie jest.
      Młot

      Usuń
    6. Mrzonki mrzonkami, a lud jakoś żyć musi...
      "Rząd się sam wyżywi..." [Jerzy Urban],
      mają swoje, nie tylko kliniki,
      to im troska o szpitale i zdrowie wyborców;
      dynda...wisi... pozory...pozory ...pozory
      A N-Z

      Usuń
    7. Boja, rezygnuje z Twoich terapii. Twoje pacjentki wracaja tu w stanie chorszym.
      Anonim, ten co zawsze :)

      Usuń
    8. Bycie oslem stresuje jeszcze bardziej.
      Ten co zawsze :)

      Usuń
  13. Teraz zajarzyłem, że te wszystkie pierdoły jakie wygadywały pisdzielce to były "przenośnie". A już myślałem, że to tylko dom wariatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisdzielce i przenośnie? Nie bardzo mi się to składa... Zresztą trzeba by zapytać Katarzyny Lubnauer, ksywa "Staszek", ona najlepiej wykrywa przenośnie.

      Usuń

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.