poniedziałek, 14 października 2024

Komary (wspomnienie)

 Jak zwykle siedzieliśmy w salonie Mikołaja Miki łaknąc trochę jak kania dżdżu i intensywnie drapiąc się po różnych częściach ciała. To chyba pod koniec września się działo.

Mała dygresja. Dzień wcześniej był ciepły wieczór. Urządziliśmy sobie grilla i popijawę w plenerze. Natomiast komarzyce urządziły sobie tylko popijawę. Okazało się, że najsmaczniejsza krew krąży w żyłach Boi. Rano, na jego nietrzeźwym ciele (bez uwzględnienia okolic intymnych - pupki i fiutka) naliczyliśmy 2024 nakłuć. A warto pamiętać, że Boja wiele razy korzystał z krzaczastego ustronia i tam wystawiał także okolice intymne na pastwę kłująco - ssących aparatów gębowych, wszak przewlekle cierpi na częstomocz i jeszcze rozwolnienie natenczas miał. Koniec dygresji.

Znienacka odezwał się Normalny:

- Wiecie co jest najgorsze?

- Tusk! - Mikołaj Mika był najszybszy.

- Kaczyński! - Leming spóźnił się ułamek sekundy.

Wykrwawiony Boja nie miał siły powiedzieć, że najgorsze jest czekanie na zmiłowanie.

Normalny pokręcił głową.

- Nie chodzi o politykę. Chodzi o życie seksualne komarów! Ono jest najgorsze!

- Dlaczego? - Zdziwił się Brat Ladaco. - Komary mogą to robić bez ślubu kościelnego. Nie grozi im wieczne potępienie za seks pozamałżeński... No chyba, że żywica akurat na taką parkę skapnie... Wyobrażacie sobie? Kawałek bursztynu, a w nim komary usiłujące przedłużyć gatunek... Milion euro co najmniej!

- Jedziemy nad morze! - Zadecydował Mikołaj Mika. - Kto wie? W dzisiejszych, zepsutych czasach, Bałtyk może chętniej wyrzuca na brzeg takie sprośne ułamki jantaru?

Wyruszyliśmy z pieśnią na ustach (na melodię "Komu dzwonią"):

Znajdziem bursztyn, znajdziem bursztyn

W którym dobrze widać jak

Bzykał komar komarzycę

Przed milionem lat, lat, lat...


21 komentarzy:

  1. No panie nie tak łatwo znaleźć bursztyn z inkluzja komarem znaczy. Naczelnik od lat próbuje....I nic. No ale kciuki trzymam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję uwielbiają komary, przyciągnie i takie w bursztynie!

      Usuń
  2. Och wy tutaj o komarach a mnie Kukul(k)a kuka, ze trzeba bron w dlon I panstwa bronic. Moja rada - zwrocic sie do Ukrainy o masowa dostawe granatnikow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie wrażenie, że coś jest na rzeczy, że nasi na górze zachowują się tak, jakby chcieli konfrontacji.

      Usuń
  3. Boja się piwa ożłopał, to komary chciały od niego wyssać procenty :)
    Ty się ciesz Boja, nawet ciesz się bardziej niż nagi w pokrzywach; że to tylko komary/komarzyce, a nie inne gady i owady Cię atakowały.
    Radziłabym dokładnie obejrzeć i szczególnie uwzględnić okolice intymne > czy tam nie ma...kleszcza. Dziś leczyć boreliozę to koszmar.

    Nad morzem byłam [w Łebie] i żadnych komarów nie było;
    komary częściej kąsają osoby z grupą krwi 0,
    później - z grupą krwi B [to nie moje grupy] .

    pan zbierał bursztyn przy pomocy specjalnego urządzenia;
    nosił taki mały woreczek ziarenek bursztynu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gospodarz bawi się w tematy zastępcze - o komarach, a problem nakrętek nierozwiązany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boja bojaźliwy jest. Tematy zastępcze złagodzą strach.
      problem? jaki problem ? z nakrętkami ?
      rozwiązał Anonim instrukcją.

      Usuń
    2. żeby zrozumieć instrukcję, to trzeba troszku myśleć, a ja niekumata jezdem

      Usuń
    3. wystarczy że Boja kumaty a nakrętki to był jego problem;...
      tera Boja je na etapie wspomnień;
      wspomina krzakoterapię...

      Usuń
    4. Mówi - komary, myśli - krzakówka. To wszystko przez te musiki.

      Usuń
  5. Miłego pobytu nad morzem, ale uważajcie na mewy!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Komar byle kogo nie atakuje, więc czapki z głów i szacun dla Ciebie, skoro także przyrodzenie zaatakowane.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za wspomnienie...I ten bursztyn...Od razu zachciało się i mnie pośpiewać. Oczywiście na wydumaną nutę:
    Jak dobrze wiekowym być
    i płomień wspomnień tlić
    W cenie starocie ciągle są
    bursztyn jantarem zwą....
    Starzejmy się więc godnie
    robiąc w pieluchy, ..itp. spodnie.
    A komu godność nie pasuje
    niech go modliszka skonsumuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Dziadek na Komarze(czerwony)wyciągał 50 km/h. Szalał. Siodełko wygodne miał, ale bez hemoroidów się nie obyło. Szukam bursztynowej gałki na laskę ...
    pąpiarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A młotek nie lepszy? , hi,hi. czasem trzeba sobie coś wybić z głowy . Wtedy nawet bursztynowa gałka nie pomoże....( a może jednak pomoże- wszak bursztyn po naelektryzowaniu przyciąga......papier)

      Usuń
    2. Dlaczego sobie?
      Mam cały zestaw młotków, ale są zardzewiałe. Używam tylko gumowego-jest uniwersalny. Komar siada koledze na łbie, to ja go j... Jest guz, czy siniak-trudno. Pokaże się krewka-znaczy trafiłem...Laską się podpieram, gdy wracam zmęczony do domu-jantar daje takie zdrowe ciepełko...
      pąpiarz
      p.s. Komar Dziadka poszedł na złom, w Holandii polskiego Komara nazywali Condor...

      Usuń
    3. Rewelacja!
      Szukałem w szopie Komara, a znalazłem Jantara. To stary telewizor, a już miałem podążyć smętnym tropem za zgrają rozrabiaków Mikołaja M. Siedzę w szopie odkurzam lampy, przecieram ekran spirytusem z pigwą -może zadziałczy? Kręcę gałką...
      pąpiarz

      Usuń
  9. Mi też taki jeden kurduplowaty komar z Nowogrodzkiej bzyka i bzyka, ale nijak nie mogę go trafić, bo łajza ma ochronę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pupki i fiutka? No dajcież spokój, wydawało się, że Boja to jeszcze chłop trochę, a tu masz - już tylko pupka i fiutek ....
    Jak u niemowlęcia???

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też pogryzły we wrześniu. Cóż za zbieg okoliczności, ale ja się nigdzie na wystawiałam. Nie chciałam kusić nagością...

    OdpowiedzUsuń
  12. bursztyn z inkluzją dla dorosłych, to faktycznie musi być dość unikatowy okaz...
    za to zwizualizowałem sobie inkluzję dość typową od lat, wieków, czy wręcz tysiącleci: gdy kraj jest dymany przez państwo, które zostało powołane do innych zadań, LOL...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.