czwartek, 12 września 2019

Dupa Kmicica

W filmie "Polityka", Patryk Vega pokazał wydarzenia prawdziwe do bólu. W dziewięćdziesięciu procentach... Jeno przedstawiona w finałowej scenie dupa Kmicica nie jest autentyczna. Szkoda, że w tej beczce prawdy znalazła się łyżka fałszywej dupy...

Po seansie niepocieszona była Dobra Kobieta. Jęczała ze łzami w oczach:

- Dlaczego tak? Po cóż ta zbrodnia na ludzkim wzroku? Przecież to Niemisiewicz mógł pokazać dupę, a Kmicic łydkę...

PS. Ten film można zaorywać bezstresowo. Jakoś nikt nie chce stawać w jego obronie...

17 komentarzy:

  1. Trauma mnie ominie - nie chadzam do kina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta racja. Dla fałszywej dupy Kmicica nie warto ponad dwie godziny wyczekiwać.

      Usuń
  2. Ja też nie stanę w jego obronie. Nie wybieram się, choć aktualnie jest w repertuarze jednego z kin. Podobno ten film dupy nie urywa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie? Jakiemuś fanatycznemu antypisiorowi może by i dupę urwał?

      Usuń
  3. Nie byłem i nie będę, ale stanę w obronie filmu. To jest niezły, a może i jedyny, dopływ wiedzy dla "ciemnego luda".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak. Ja chyba nie jestem ciemnym ludem, bo wiedziałem to wszystko już wcześniej.

      Usuń
  4. Nie widziałam, ale z okna w kuchni widzę, że walą na niego tłumy...obok kina mieszkam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz się, Jotko. Chciałbym poznać opinię rozsądnej osoby.

      Usuń
    2. Ja rozsądna? na stare lata robię się rozrzutna, leniwa, roztrzepana i za dużo słodyczy jadam...

      Usuń
  5. Nie wybieram się. Wiem czego się spodziewać po "tfurcy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz tam "tfurcy"... Przecież "On natchniony i młody był"...

      Usuń
  6. Nie bardzo wiem co to za film, ale skoro nikt nie staje w jego obronie, to wiele mówi. No i tytuł wymowny - ten u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anzai stanął... Film nie jest aż taki zły. Trochę przydługi i trochę nudny... Trzeba być dobrze wyspanym!

      Usuń
  7. Ja też nie słyszałam żadnej dobrej opinii. Vega się kończy, czy ta nasza polityka taka mało zabawna? Nie, raczej chodzi o to, że wszyscy wiedzą o co chodzi, niczego nie trzeba odczytywać, wszystko jasne. To i po co oglądać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy mówią, że Vega jeszcze się nie zaczął... Teraz chyba spalił temat, bo można było zrobić niezłą komedię.

      Usuń
    2. Aż tak fatalnie????
      Ale wbił się w czas przed wyborami perfekcyjnie

      Usuń
  8. Byłam.
    I uważam że ten film był i jest potrzebny...

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Skasuję każdy komentarz w którym znajdę choćby cień ataku ad personam na innych Gości tego blogu! Proszę nie odpowiadać na takie komentarze - odpowiedzi też będę kasował.